2025-02-04, 10:39
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Trollradarn slår i taket.

Konto från samma månad
Tror att han kan leka brud genom att skriva ”nt” istället för inte (jävligt gay btw)
Försöker trigga genom att skriva att vita män inte vågar kolla och att svarta har större bollar

Priset för trådens minsta bollar tilldelas TS själv. Ignorera detta patetiska troll.

Eller hur. Den krystade och dåliga imitationen av hur man tänker sig att en fjortis skriver påminner om när Dumpen-människorna låtsas vara minderåriga tjejer på jakt efter snuskgubbar.
Om det inte räckte med språkbruket så, precis som du skriver, snacket om vita män och svartas stake osv.

Men trollet känner sin publik och får den förutsägbara responsen. Att folk orkar.
Citera
2025-02-04, 10:39
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Trollradarn slår i taket.

Konto från samma månad
Tror att han kan leka brud genom att skriva ”nt” istället för inte (jävligt gay btw)
Försöker trigga genom att skriva att vita män inte vågar kolla och att svarta har större bollar

Priset för trådens minsta bollar tilldelas TS själv. Ignorera detta patetiska troll.
Varför är det viktigt för dig att påpeka att TS är ett troll? När du svarar i en tråd får du anta att det som TS skriver är sant. Annars finns ingenting att diskutera. Minst 90% av allt som skrivs på Flashback är förmodligen i någon grad osant. Detta med att hela tiden säga "mig lurar du inte" är bara tramsigt.
Citera
2025-02-04, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Ja och skita i vad alla borde göra. Den vita mannen har blivit defekt och vilse på alla möjliga vis. Det är därför män som Andrew Tate och miljontals guider på YouTube har uppstått om hur man ska skaffa en brud och lyckas i livet och detta är tack vare den vita mannen.
Så du menar att vita man ska stirra på en kvinnas rumpa inne på gymmet, bra dät
Citera
2025-02-04, 11:08
Medlem
Därför tränar jag på tjejavdelningen, problem solved!
Citera
2025-02-04, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Varför är det viktigt för dig att påpeka att TS är ett troll? När du svarar i en tråd får du anta att det som TS skriver är sant. Annars finns ingenting att diskutera. Minst 90% av allt som skrivs på Flashback är förmodligen i någon grad osant. Detta med att hela tiden säga "mig lurar du inte" är bara tramsigt.

Föga viktigt för mig att bevisa att ”ingen lurar mig”, det är att TS inte lurar nån som är poängen. Han är ett troll och det sämsta med det är att han dessutom är jäkligt dålig på det han gör med sitt patetiska liv.

Hade absolut kunnat skriva lite skit om att vissa män glor mer på kvinnor i gymmet än andra, men i detta fallet är ju tråden designat av ett troll, alltså inte för att diskutera ämnet, utan skapa ett raskrig och fylla forumet med ännu mer skit.

Väldigt oklart varför det är viktigt för dig att försvara en som trollar.
Citera
2025-02-04, 11:48
Medlem
Studspojkens avatar
Nej, det har jag inte märkt. Ingen aning vad det betyder.
Citera
2025-02-04, 12:05
Medlem
Kan också ha med klädkultur att göra. I Sverige är man mer van med kläderna på ett annat sätt sen barnsben än afrikaner och araber.

Det är likt duschkulturen i skolan. Araberna duschar med kalsonger på. Svenskar har inga problem att duscha nakna. Då snackar jag killarnas omklädningsrum.
Araber tycker det är lite mer skämmigt att duscha nakna. Det tror jag gör att man frestas att stirra mer på kvinnor i gymmet..

Jag tycker att kvinnor i gymmet med utmanande kläder är mer tillfredställande för ögonen än om hon är naken. Då är jag en person som inte stirrar.
Citera
2025-02-04, 12:20
Medlem
MENA-män har svårt att lägra en kvinna pga låg impulskontroll, rutten kvinnosyn, luktar äckligt, låg intelligens och dragning åt kriminella aktiviter. Därför kan de inte låta bli att glutta.
Citera
2025-02-04, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Ett av många tydliga exempel på mentalitetskillnader mellan vita svenskar och svarta/araber och andra utlänningar är deras beteende på gymmet.

Jag som tjej, som förvisso aldrig vart 1 stor gymbrud, har märkt att män som är svarta, araber lr andra mörka ställen till mycket större grad tittar på tjejer än vita män.

Och de vita försöker få deras 1 sekunds titt, exempelvis när man squattar, så tittar dom på en snabbt men tittar bort. Svarta etc, kan titta hela tiden. Dom bryr sig nt ett skit!

O ja har läst mkt om detta o många e rädda för o titta på tjejer på gymmet för dom nt vill bli konfronterade etc men svarta bryr sig nt om detta.

Har diskuterat på internet förr o många tjejer håller me.

Har ni oxå märkt på detta fenomen?

O det roliga e att de nt spelar roll storleken på männen. kan bokstavligt va ngn svart 160cm lång som har större bollar än 1 190cm lång svensk.

Va betyder detta?

Det betyder att svarta och araber inte blivit skolade i samma feministisk anda som stakars svenskar har fått genomlida!

Precis så som svensk kvinnor vill ha det,
Svenska män ska vara feminina och avtändande så att kvinnor känner sig nödgad att satsa på något kulört istället.
Citera
2025-02-04, 12:33
Medlem
Deras förra flickvän var kanske en get, så blir för mycket att hantera när de ser lättklädda ”svenska horor” på gymmet

Kombinera med deras syn på väst som nu koloniseras av dem, samt noll empati och respekt för andra människor så är låg iq stirrande helt i linje med vad man kan förvänta sig
Senast redigerad av ES-trader 2025-02-04 kl. 12:36.
Citera
2025-02-04, 12:35
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5

Har ni oxå märkt på detta fenomen?

Nej har inte märkt, men å andra sidan på "mitt" gym är det max 5% icke svenskar.
Citera
2025-02-04, 12:40
Medlem
Sqrbankens avatar
Yes, men tycker nämnd demografi tenderar att spana in tjejer på ett väldigt dekadent vis även utanför gymmet också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in