2025-02-04, 11:08
Medlem
Därför tränar jag på tjejavdelningen, problem solved!
Citera
2025-02-04, 11:48
Medlem
Studspojkens avatar
Nej, det har jag inte märkt. Ingen aning vad det betyder.
Citera
2025-02-04, 12:05
Medlem
Kan också ha med klädkultur att göra. I Sverige är man mer van med kläderna på ett annat sätt sen barnsben än afrikaner och araber.

Det är likt duschkulturen i skolan. Araberna duschar med kalsonger på. Svenskar har inga problem att duscha nakna. Då snackar jag killarnas omklädningsrum.
Araber tycker det är lite mer skämmigt att duscha nakna. Det tror jag gör att man frestas att stirra mer på kvinnor i gymmet..

Jag tycker att kvinnor i gymmet med utmanande kläder är mer tillfredställande för ögonen än om hon är naken. Då är jag en person som inte stirrar.
Citera
2025-02-04, 12:20
Medlem
MENA-män har svårt att lägra en kvinna pga låg impulskontroll, rutten kvinnosyn, luktar äckligt, låg intelligens och dragning åt kriminella aktiviter. Därför kan de inte låta bli att glutta.
Citera
2025-02-04, 12:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Ett av många tydliga exempel på mentalitetskillnader mellan vita svenskar och svarta/araber och andra utlänningar är deras beteende på gymmet.

Jag som tjej, som förvisso aldrig vart 1 stor gymbrud, har märkt att män som är svarta, araber lr andra mörka ställen till mycket större grad tittar på tjejer än vita män.

Och de vita försöker få deras 1 sekunds titt, exempelvis när man squattar, så tittar dom på en snabbt men tittar bort. Svarta etc, kan titta hela tiden. Dom bryr sig nt ett skit!

O ja har läst mkt om detta o många e rädda för o titta på tjejer på gymmet för dom nt vill bli konfronterade etc men svarta bryr sig nt om detta.

Har diskuterat på internet förr o många tjejer håller me.

Har ni oxå märkt på detta fenomen?

O det roliga e att de nt spelar roll storleken på männen. kan bokstavligt va ngn svart 160cm lång som har större bollar än 1 190cm lång svensk.

Va betyder detta?

Det betyder att svarta och araber inte blivit skolade i samma feministisk anda som stakars svenskar har fått genomlida!

Precis så som svensk kvinnor vill ha det,
Svenska män ska vara feminina och avtändande så att kvinnor känner sig nödgad att satsa på något kulört istället.
Citera
2025-02-04, 12:35
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5

Har ni oxå märkt på detta fenomen?

Nej har inte märkt, men å andra sidan på "mitt" gym är det max 5% icke svenskar.
Citera
2025-02-04, 12:40
Medlem
Sqrbankens avatar
Yes, men tycker nämnd demografi tenderar att spana in tjejer på ett väldigt dekadent vis även utanför gymmet också.
Citera
2025-02-04, 13:13
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinklip
Du själv verkar titta mer på svarta och araber istället för att gymma

Tänkte precis samma sak , man kommer att få blickar från båda könen speciellt om man ser bra ut & vältränad. Vill man slippa andra så är det bara att bygga ett hemmagym.
Citera
2025-02-04, 15:18
Medlem
DonaldBidens avatar
Nej, men är mest upptagen med att spana in brudar.
Citera
2025-02-04, 16:44
Medlem
Många vuxna MENA kan ju inte bete sig på bussen, på stan, i affären eller i något annat sammanhang. Så varför skulle de respektera andra på ett gym?

De tränger sig, plankar på bussen, sparkar på busskuren, tittar på andra som att de vill döda någon, kör mobilen på högtalare bland folk. Det finns så många respektlösa saker de gör. De utmärker sig verkligen. Andra invandrare, till exempel asiater är inte alls lika respektlösa.
Citera
2025-02-05, 00:58
Medlem
Stämmer säkert.
Som svart arab gymmar jag inte, men jag glor genom fönstret.
Citera
2025-02-05, 01:37
Medlem
högre testonivåer.

har många polare som är svenskar men har sex med sina tjejer 1-2 ggr i veckan. helt sinnessjukt. inte konstigt deras kvinnor är otrogna med en BBC och invandrare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in