2025-02-06, 16:18
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Hur det ser ut för Europa Conference League har jag inte riktigt koll på, men om det stämmer att idag är deadline är det ju riktigt jävla illa. Det är en betydande summa att vinna en åttondelsfinal, och det är väl inte som så att motståndet dom kan lottas mot känns på något sätt oövervinnerliga. Kort sagt ett stort misslyckande om man missat att krydda mer än med någon från snorvalp från Finland.

När det kommer till oss är Berntsen till skillnad från sina föregångare ganska transparent. Som jag förstått det är det en övergång som inte varit uppe i media som skar sig vid läkarundersökningen. Utöver detta är ryktet att Berntsen är väldigt het på Stroud från Mjällby och hoppas att prislappen där nere kan ha justerats efter att buden lyst med sin frånvaro. I övrigt ska Bozenik vara fortsatt intressant som ersättare till Pittas. På det stora hela är jag nöjd med namnen som figurerat i anslutning till klubben, känns både rätt och rimliga sett till vår situation och våra förutsättningar, men man är naturligtvis jävligt pissed över det faktum att inte fler är klara.

Bozenik klarade inte av läkarundersökningen.
Citera
2025-02-06, 16:23
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Man drog sig ur Johan Hove från Groningen pga för dyr. 1.2 mille euro. Bättre lägga allt krut på en anfallare.

Han ska vi ha varit nära men någon part drog sig ur.
Citera
2025-02-06, 16:55
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Var det så? Jag trodde det var en spelare som inte nämnts i media. Bozenik dementerade väl själv att det skulle ha varit han, vad det nu är värt..
Citera
2025-02-06, 18:04
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Citat:
Var det så? Jag trodde det var en spelare som inte nämnts i media. Bozenik dementerade väl själv att det skulle ha varit han, vad det nu är värt..
Man får läsa lite mellan raderna.
Citera
2025-02-06, 18:24
Medlem
girigfans avatar
Lite dåligt surr om försäsongsmatcherna här inne. Skönt att bajen torska mot molde men vi i dif möter ju inget större motstånd.
Citera
2025-02-06, 18:29
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Man får läsa lite mellan raderna.

Din besatthet når inga gränser givetvis hade vi inte råd?
Citera
2025-02-06, 18:37
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Har han dementerat det? Jag läste det tidigare idag att det var han.

Han ska kosta oss 11 milj vilket känns ok kan nog bli bra ist för lufsa runt i jumbon i portugisiska ligan…
Citera
2025-02-06, 18:39
Medlem
Teus avatar
Citat:
Har han dementerat det? Jag läste det tidigare idag att det var han.

Han ska kosta oss 11 milj vilket känns ok kan nog bli bra ist för lufsa runt i jumbon i portugisiska ligan…
Vad jag hört har han dementerat det. Boavista ligger rejält i skiten ekonomiskt och klarar inte av att betala sina skulder. Noll chans att han stannar där. Boavista kommer spela med typ juniorer nästa säsong om dom spelar överhuvudtaget.
Citera
2025-02-06, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Lite dåligt surr om försäsongsmatcherna här inne. Skönt att bajen torska mot molde men vi i dif möter ju inget större motstånd.

Molde som till och med vi vann mot
Citera
2025-02-06, 18:49
Medlem
Teus avatar
Citat:
Din besatthet når inga gränser givetvis hade vi inte råd?
När DIF ska spela åttondelsfinal i Conference League, med en halv miljard på banken, och deras hetaste värvning har spenderat hela sin karriär i den finska ligan sitter Kukhunden och pratar om det enda laget som faktiskt betyder något för honom...
Citera
2025-02-06, 18:59
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
När DIF ska spela åttondelsfinal i Conference League, med en halv miljard på banken, och deras hetaste värvning har spenderat hela sin karriär i den finska ligan sitter Kukhunden och pratar om det enda laget som faktiskt betyder något för honom...

Rätt uppenbart att han inte är dif.
Citera
2025-02-06, 19:08
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Ett b-betonat Bajen gör en bra insats mot ett Molde som gör sig redo för ECL spel. Flera av de yngre som visar att dom tagit nästa steg.
Markus Karlsson tror jag kommer nosa på landslaget (igen) ganska snart.

Wilson Lindberg Uhrström är ett namn att lägga på minnet. Dominant i U19 förra året och har nu i två matcher med a-laget visat att han förmodligen hoppar över HTFF helt och går rakt in i truppen som 8:a.

Erabi gör sin första match efter att ha varit skadad. Fick inte mycket att jobba med så offensiven vart lidande idag. Boudah med sina 3 mål på två matcher har nog rollen som startman i cupen nästa helg.

Bajen ser betydligt mer förberedda ut än man gjorde förra året vid den här tiden. Det märks att Kim har satt spelet sedan länge.
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-02-06 kl. 19:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in