• 2
  • 3
2025-02-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Vad känner ni? Är icke-desperata män attraktiva, eller är kvinnor mer intresserade av desperata män? Hur gör de skillnad på dessa två? Man brukar säga att män ofta jagar kvinnor, men hur avgör man om en "jagande" man är desperat eller inte? Är alla jagande män desperata? Är alla icke-desperata män inte jagande utan kanske snarare blir jagade av kvinnorna?

Hur beter sig en icke-desperat man samt finns det attraktiva beteenden hos denne? Vilka är dessa såfal?

Killar som har mästrat kontroll snarare än styrs av den, likaså disciplin är attraktivt och manligt. Dra slutsatser själv hur man sedan beter sig av detta.
Citera
Idag, 04:16
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Killar som har mästrat kontroll snarare än styrs av den, likaså disciplin är attraktivt och manligt. Dra slutsatser själv hur man sedan beter sig av detta.
Jag kan dra slutsatser själv men.

Kan du inte berätta om du träffat en sådan och hur han då betedde sig?

Jag menar beteende kan säkert skilja sig lite mellan olika människor även om ingen av dom är desperata. Sen håller jag med dig att det kan finnas generella drag också..

Men jag förstår inte riktigt varför du undviker att beskriva dragen själv? Det känns som du undermedvetet undviker det för du inte riktigt vet?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in