Igår, 20:10
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Sknt att Nathalie vann tinget, ser fram emot allt drama!

Med tanke p den vuxenmobbing som uppsttt mot henne, vore det enormt frustrerande om hon frlorat och kt ut. Nu hoppas jag hon str p sig och fr sin hmnd!
Citera
Idag, 04:16
Medlem
Citat:

Hller med =)

Citat:
Ursprungligen postat av fborgstrom
Ja det skrev ja tidigare i trden att hon vann

Det var Nathalie som vann tinget
Citera
Idag, 13:05
Medlem
blixtensords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Varfr kallar man inte Wincent fr hans frnamn, Hans?

Var det inte tillrckligt flashigt eller vad r problemet med Hasse?

Frmodligen fr att han presenterar sig som Wincent. Har du aldrig hrt ngon kallas fr sitt efternamn innan?
Citera
Idag, 13:15
Medlem
Citat:

och sknt att Jessica kte ut!

Hon har suttit i rutan och talat om hur bra hon r och hur hon kan vinna allt som gammal sporttjej, t om nr hon hade kt ut menade hon att hon hade gjort en massa bra saker.

Det hon har gjort r att frlora i tvlingar och att frska trycka ner Niklas nr han var storbonde. Hon visste minsann bttre vad monogram var och fick med sig alla mot honom. Som en gs, allting rinner av henne, men hon har missbedmt sin egen frmga. Folk r s lttlurade, bara ngon r tillrckligt sjlvsker s tror de p det.
Citera
Idag, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blixtensord
Frmodligen fr att han presenterar sig som Wincent. Har du aldrig hrt ngon kallas fr sitt efternamn innan?

Om man presenterar sig som enbart sitt efternamn under flera rs tid har man nog ngon diagnos.
Citera
Idag, 16:21
Medlem
Citat:
Om man presenterar sig som enbart sitt efternamn under flera rs tid har man nog ngon diagnos.
Inget ovanligt att kallas fr sitt efternamn. Det kanske var tv Hans i hans klass och d kallades han fr Wincent fr att skilja dom t. Vi hade tv Magnus i min klass, den ene kallades fr Lillen och den andre fr Rune fr han hette Runesson i efternamn. Ingen av dom kallades fr Magnus! 😝
Citera
Idag, 16:22
Medlem
lunarluddes avatar
Saknar tiderna nr Paolo Roberto var programledare, tycker Anna Brolin har noll inlevelse och knns alltfr "manusstyrd" och r vldigt neutral i sikter och knslor.

Kolla klipp p YouTube dr Paolo r programledare.
Citera
Idag, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Inget ovanligt att kallas fr sitt efternamn. Det kanske var tv Hans i hans klass och d kallades han fr Wincent fr att skilja dom t. Vi hade tv Magnus i min klass, den ene kallades fr Lillen och den andre fr Rune fr han hette Runesson i efternamn. Ingen av dom kallades fr Magnus! 😝

Men har vi tv Hans nu eller? Inte fan gr man runt i hela sitt liv och presenterar sig som Johansson.

Hade ngon presenterat sig som sitt efternamn nr jag trffar personen s hade jag nog trott personen r efterbliven.
Citera
Idag, 19:20
Medlem
Citat:
Men har vi tv Hans nu eller? Inte fan gr man runt i hela sitt liv och presenterar sig som Johansson.

Hade ngon presenterat sig som sitt efternamn nr jag trffar personen s hade jag nog trott personen r efterbliven.
Du har inte gjort lumpen ser man ! Lgg ner ditt skit och vx upp!
Citera
Idag, 20:10
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej och det r drfr flashback suger min pung, anpassningen till digitaliseringen, hdanefter tnker jag inte lsa andras inlgg frutom betrodda anvndare och gra som Ernst-Hugo,
"jag sger fraser sen springer jag, sen kutar jag"

Fraser som att det hr var verkligen en kvinna! https://imgbox.com/6khZoTTk
eftersom hon kissade p sig p Torpen nr hon skulle lyfta, det r drfr tunga lyft av flytetyg inom vrden inte tolereras
Helt enig man hade ju hoppats folk skulle ha lite intelligens och inte spoila innan det snts p tv, men det hnger ju x antal hr som inte r einsteins avkommor direkt.
Citera
Idag, 20:13
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
I militren gr de vl det tex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in