Det fullstndigt stinker grav hgerextremism kring agendan och de har tappat det helt.
1. Den privilegierade
Elez p DOGE stoltserar ver att vara rasist och promotar politisk rasbiologi december 2024 - samt "vill normalisera indiskt hat".
2.
Vance, gift med en fru som attackerats av hgerextrema just fr sitt indiska utsprung, backar upp det rasistiska fanstyget via Musks dravel om att han br teranstllas.
Vance:
" jag tycker inte att en dum aktivitet p sociala medier ska frstra ett barns liv."
Ett barn? Han r fr fan 25 r.
Vidare skyller Vance p journalisterna som highlightat det hr.
Musk som stoltsererat med Doge och transparens har dold namnen.
3.
Musk, strkt av Vance och sin skeva poll p X, som fldar av hgerextremister som avgudar honom sen 20 januari, frsker framst som rent allsmktigt frltande:
"Han kommer att tas tillbaka.
Att fela r mnskligt, att frlta gudomligt."
Den uppenbara rasismen dpte Vance till "dum aktivitet" och Musk beskrev det som "olmpligt uttalande".
Ett tydligare erknnande n Elez uttalande kan liksom inte erhllas:
"I was racist before it was cool"
4.
Donald "I know nothing, I'm from Mar-a-lago"
Trump hller med om en teranstllning:
"Tja, jag vet inte om just den saken, men om vicepresidenten sa det r jag med vicepresidenten."
Ro Khanna i kongressen konfronterade Vance:
"kommer du sga t honom att be om urskt fr att han sa "Normalisera indiskt hat" innan den hr teranstllningen?
Bara frgar fr vra bdas barns skull."
https://www.washingtonpost.com/polit...z-vance-trump/
Elez arbetade p SpaceX, Starlink och plattformen X.
Han var anstlld av Musk nr han vrkte ur sig sin hgerextrema vit supremacism.
Elez var en av endast tv personer anslutna till DOGE som en federal domstol tillt tillgng till finansdepartementets system som r ansvarigt fr att betala ut mer n 5 biljoner dollar i rliga betalningar.
Varfr fick just denna han access bland DOGEs muskokrater?
Vem rekommenderade honom ven om Bessest godknde honom och Krause?