2025-02-07, 22:33
Medlem
NiccoJs avatar
Är man ger o ger men inget får tillbaka, dåligt sex helt enkelt
Citera
2025-02-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Är man ger o ger men inget får tillbaka, dåligt sex helt enkelt
Det känns som en återkommande grej många män i liknande trådar skriver, att bra sex är när kvinnan är aktiv, deltar och faktiskt visar att hon vill ha sex. Det måste ju betyda att så inte alltid är fallet. För mig som är kvinna och ligger med män känns det så jävla konstigt, jag tror liksom aldrig att jag har legat med en man som inte har vart aktiv och visat att han vill ha sex.
Men det är altså ganska vanligt det att kvinnor bara ligger och inte alls är aktiva och inte tar initiativ till någonting?
Citera
2025-02-08, 22:21
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caja
Det känns som en återkommande grej många män i liknande trådar skriver, att bra sex är när kvinnan är aktiv, deltar och faktiskt visar att hon vill ha sex. Det måste ju betyda att så inte alltid är fallet. För mig som är kvinna och ligger med män känns det så jävla konstigt, jag tror liksom aldrig att jag har legat med en man som inte har vart aktiv och visat att han vill ha sex.
Men det är altså ganska vanligt det att kvinnor bara ligger och inte alls är aktiva och inte tar initiativ till någonting?
Ja. Tråkiga, suger inte kuk. Osv.. trist helt enkelt
Citera
2025-02-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Ja. Tråkiga, suger inte kuk. Osv.. trist helt enkelt

Ok, men liksom handlar det om att kvinnor inte är tillräckligt ”kinky” (menar altså inte att en avsugning är kinky) och inte vill göra det du vill göra? Är det därför dem är tråkiga?
Eller är det mer själva bristen på intresse och noll aktivitet i sexakten över lag?
Citera
2025-02-09, 07:06
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

För mig är bra sex när jag kommer i/med en snygg kvinna, om hon sen kan stå på händer och suga samtidigt eller inte alls är aktiv för min njutning spelar mindre roll.

Men har jag inte fått henne att komma (vilket jag nånstans tycker ska vara en bra snubbes uppgift) så ser jag väl inget konstigt med att hon däremot är aktiv i sin egen jakt för att nå klimax (om hon nu vill det).
Citera
2025-02-09, 10:49
Medlem
Citat:

Jag tror det har att göra med kvinnors mentalitet. Vissa är väldigt fokuserade på hur andra ska se och uppfatta dem. När man knullar en sån brud så funderar hon på hur hon ser ut, hur hon ska göra sexet så bra som möjligt och då blir hon inte närvarande och kommer inte (eller börjar fejka orgasmer).

Sen finns det kvinnor som inte bryr sig alls om detta, de kommer hur högt och ofta de vill. Spelar ingen roll om sängen blir dyngsur och de får rufsigt hår och blir blöt av svett. När man ligger med en sån donna så blir sexet automatiskt så mycket bättre.
Citera
2025-02-09, 11:36
Avstängd
dåligt sex är tjejen som inte gör det som utvikningstjejerna gör i porrfilmer. dåligt sex kan vara om man inte får röra hennes bröst?
Senast redigerad av fonzen 2025-02-09 kl. 11:40.
Citera
2025-02-09, 12:58
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ok, men liksom handlar det om att kvinnor inte är tillräckligt ”kinky” (menar altså inte att en avsugning är kinky) och inte vill göra det du vill göra? Är det därför dem är tråkiga?
Eller är det mer själva bristen på intresse och noll aktivitet i sexakten över lag?
För mig så handlar det om brist på intresse och noll aktivitet.

Kinky är bonus, men det är inte ett grundläggande krav för bra sex. Men om dom inte visar något större intresse, inte tar några initiativ, och rent allmänt bara ligger där. Blundar, eller kanske letar efter sprickor i taket när man knullar, då blir det inte kul.
Citera
2025-02-09, 14:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
För mig så handlar det om brist på intresse och noll aktivitet.

Kinky är bonus, men det är inte ett grundläggande krav för bra sex. Men om dom inte visar något större intresse, inte tar några initiativ, och rent allmänt bara ligger där. Blundar, eller kanske letar efter sprickor i taket när man knullar, då blir det inte kul.

eller letar efter gummihandskar på huvudet kanske för den delen.
helt rätt. gå till forumet där man läser torskarnas recensioner av horor. då är det ju vissa som skriver hur dåligt sexet var för att bruden var helt oengagerad och man inte fick röra hennes kropp för tuttarna var opererade och gjorde "ont". att de inte ville kyssas elller föra ögonkontakt. eller rent av bara suckade medan man knullade dem. ibland kanske t.o.m grät pga nåt tidigare barndomstrauma. då är det inte kul asså

bra sex = djuriskt. där killen får göra precis som han vill och att tjejen är nävarande. hon behöver inte vara överexcited och stöna men hon kan i alla fall ha en energinivå på 50-75%. bra sex är att köra alla hålen. och att även använda henne som en pissoar. dåligt sex är en brud som börjar moralpredika om dina sexuella preferenser och som stoppar dig och börjar läsa från bibeln eller koranen.
Senast redigerad av fonzen 2025-02-09 kl. 14:20.
Citera
2025-02-09, 15:12
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Citat:

En som vill ha lampan släckt, måste ledas, suger dåligt.. kanske är nån annans sexdröm som många osäkra män gillar, de är rädda för erfarna kvinnor.. Jag har ingen lust att lära upp.. jag vill ha ömsesidig aktion. Ge och ta.
Citera
2025-02-09, 18:55
Medlem
Slappa fittor som gör de omöjligt att komma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in