• 1
  • 2
Idag, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Varför berättar du det för mig?

Därför du tycks tro att skulderna är betalda om man får skuldsanering. Möjligt jag missuppfattade dig. Ber om ursäkt om du känner dig kränkt.
Citera
Idag, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Därför du tycks tro att skulderna är betalda om man får skuldsanering. Möjligt jag missuppfattade dig. Ber om ursäkt om du känner dig kränkt.
Ja, du missförstod. Läs gärna vad du svarade på igen.
Citera
Idag, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Ja, du missförstod. Läs gärna vad du svarade på igen.

Du skrev att "skulderna redan är förhandlade", när man får skuldsanering. Det är de inte. Du har helt enkelt fel. Därför svarade jag dig som jag gjorde så att andra som läser ska fatta att du har felaktig information. Att jag sedan svarar dig att jag kanske "missförstod dig" var ren snällhet från min sida så att du skulle slippa känna dig dum för att du inte fattat hur det går till med skuldsanering. Begriper du nu?

Ha en trevlig dag!
Citera
Idag, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Du skrev att "skulderna redan är förhandlade", när man får skuldsanering. Det är de inte. Du har helt enkelt fel. Därför svarade jag dig som du gjorde så att andra som läser ska fatta att du har felaktig information. Att jag sedan svarar dig att jag kanske "missförstod dig" var ren snällhet från min sida så att du skulle slippa känna dig dum för att du inte fattat hur det går till med skuldsanering. Begriper du nu?

Ha en trevlig dag!
Så när en kreditgivare accepterat ett bud från fogden, vet hen inte vad hen accepterat?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in