• 1
  • 2
2025-02-13, 23:47
Medlem
DamnDiddies avatar
Jag skaffade en ny dator för nån vecka sän - med Win 11 på - och nu verkar det som att jag måste sluta besöka Livejasmin...för min dator hänger sig och får svart skärm, startade även om sig en gång då den crashade - samt att i samband med det så blir det vit skärm på VLC och måste starta om det..

Det vore ingen big deal om jag aldrig kan gå in på LJ, för jag har lagt ner chattande, där, helt sedan några år - MEN, jag är bara sonika lite nyfiken, ifall nån av er har nån aning om vad som är fel, varför TWITCH funk ar och YT, men varför det fuckar sig på LJ??

Är det nått med skärm-inställningarna..? Nån som får samma sak på streaming siter?

Vad kan det vara för fel??
Citera
2025-02-14, 01:01
Medlem
Prova chaturbate istället
Citera
2025-02-14, 01:19
Medlem
kalkryggars avatar
Uppdatera drivrutinerna för grafikkortet. Har du gjort det?

Om det inte fungerar så blir nästa steg att skriva vad för grafikkort du har.
Citera
2025-02-14, 02:03
Medlem
Onanikrems avatar
Pröva en annan webbläsare. Brave eller Opera.
Citera
2025-02-14, 02:07
Medlem
DamnDiddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Uppdatera drivrutinerna för grafikkortet. Har du gjort det?

Om det inte fungerar så blir nästa steg att skriva vad för grafikkort du har.

Jag hittar den inte bland Intel's drivers - grafikkortet är "Radeon RX Vega M GH" - Det är en Intel NUC Hades Canyon, datorn alltså - jag laddade ner drivern som hette exact det på deras site, men den funkade inte äns att installera, och på fönstret för installationen var det en bild på en AMD-logo(?)

Sedan såg jag att han jag köpte burken av hade lämnat kvar drivers och div. filer på hårddisken - så jag tänkte att han kanske inte hade installerat drivern, för grafikkortet, så jag körde den sonika, sedan startade om datorn..

Fortfarande fuckat på LJ. Jaja, jag bara är lite fundersam...men, det verkar som att det är då det precis ska komma en pop-up, på LJ alltså, om att logga in med GOOGLE-- Som det är DÅ det fuckar ur, jag vet inte...
Citera
2025-02-14, 02:08
Medlem
DamnDiddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Pröva en annan webbläsare. Brave eller Opera.

OJ, bra idé!! Har fan inte äns tänkt på det! Kör chrome nu..

OBS: i efterhand, efter att ha provat detta, så står det nu klart att det är nått med Chrome...funkar galant på BRAVE!
Senast redigerad av DamnDiddie 2025-02-14 kl. 02:17.
Citera
2025-02-14, 02:29
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamnDiddie

OBS: i efterhand, efter att ha provat detta, så står det nu klart att det är nått med Chrome...funkar galant på BRAVE!
Nice! Man försöker alltid hjälpa till.
Citera
2025-02-14, 02:30
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Kanske är något tillägg som du har på Chrome som strular?
Citera
2025-02-14, 02:37
Medlem
DamnDiddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Kanske är något tillägg som du har på Chrome som strular?

JA, oxå bra tänkt! För att, när jag skulle gå in på sidan, LJ, för första gången på denna dator, alltså Chrome - så hade jag innan installerat tillägget ADGUARD - och den första gången så blockade AdGuard LJ HELT, alltså precis som Antivirus brukar göra med div. sidor - jag tyckte det var skumt så jag stängde ner Adguard och gick in på LJ - MEN vem vet...kanske det är nått med det som ändå stör...

Jag har även ZOOM BLOCK och Video Downloader Pro
Citera
2025-02-14, 02:38
Medlem
DamnDiddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Nice! Man försöker alltid hjälpa till.

Tack för att du skapade klarhet, "KREM"
Citera
2025-02-14, 02:39
Medlem
KoyaanisQatsiis avatar
Varför kan du inte bara runka till hentai som alla vi andra?
Citera
2025-02-14, 02:43
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
JA, oxå bra tänkt! För att, när jag skulle gå in på sidan, LJ, för första gången på denna dator, alltså Chrome - så hade jag innan installerat tillägget ADGUARD - och den första gången så blockade AdGuard LJ HELT, alltså precis som Antivirus brukar göra med div. sidor - jag tyckte det var skumt så jag stängde ner Adguard och gick in på LJ - MEN vem vet...kanske det är nått med det som ändå stör...

Jag har även ZOOM BLOCK och Video Downloader Pro

AdGuard och ZOOM BLOCK vet jag inte vad det är. Jag har bara UBlock Origin.

Citat:
Ursprungligen postat av KoyaanisQatsii
Varför kan du inte bara runka till hentai som alla vi andra?

För då blir man aldrig färdig ...så att säga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in