2025-02-15, 12:01
Medlem
Eromars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallingagain
Ja förstår dig verkligen.
Hon är snäll men har blivit otroligt hemlig med sin telefon osv.
Det är än hemsk känsla jag har. Det som är konstigt är att mina 3 bästa vänner som är döda sitta på ett tak precis där hon bor nu och varnade mig och detta va typ 2 månader innan vi träffades. Jag tänker mycket på det.

Jag får försöka gå till jobbet på måndag.
Det är så mycket jag vill säga och vill prata med någon. Mina barn kanske?

Vad vill du prata om? Hur man går vidare känslomässigt?
Hur lång var relationen?
Citera
2025-02-15, 12:07
Medlem
Citat:
Fick reda på att min flickvän har varit otrogen och det har tagit mig hårt. Har börjat dricka igen och gråter.
Jag bor i en liten ort utanför Malmö och det finns inget alls här. Och det som har hänt fick jag reda på genom hennes vän.
Hon borde sagt det till mig i början Vi förlovad oss efter detta hade hänt och hon lovade att inget hänt och hon sa att att hon var den trognaste som fanns.

Har funderat på det ena o andra men det är slut mellan oss som sagt. Hon ringde mig idag från jobbet i Lund då hon jobbade med telecom bolag. Jag frågade varför hon sa att hon älskar mig igår. Hon sa att hon gör det och sa men...

Stackare, jag förstår inte de som är otrogna. Hur gammal är du TS? Det kommer att lösa sig! Men du måste lämna tyvärr
Citera
2025-02-15, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eromar
Vad vill du prata om? Hur man går vidare känslomässigt?
Hur lång var relationen?
Jag är 100% ärlig och det över mellan oss det kommer det bli. Och vi har varit ihop i 1.5 är. Det andra var en dröm jag hade så många gånger att dom satt där innan hon flyttade dit för ett tag sedan. Jag vet det är jättekonstigt.
Citera
2025-02-15, 12:58
Medlem
Citat:
Okej jag förstår. Hon va också otrogen mot mig.
Men hon gifte sig med han senare. Han var otroligt otrogen med min döda brors flickvän .Du får hela sanningen av mig. Dom åkte ut hans lastbil o knullade. Men hon kanske kanske kan ge mig tips. Ja vet inte?. Kommer skriva mer hur allt kom fram snart..
Låter som mycket drama. På liten ort är ofta nöjet i äldre åldrar att hålla på med varandras partners för händer inte så mycket där. Flytta till större stad, dejta loss och ha kul och börja på ny kula
Citera
2025-02-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ja måste öppna mig...
Hon gjorde slut i i tisdags pga min telefon hade sparat hennes mail va kvar i min telefon. Jag visste inte varför men kom på det senare att det Viaplay som vi skulle dela på. Då sjönk det in. Men hon va vansinnig och drog till sin tjej kompis. Jag ringer o ringer till slut svarar hennes vän och säger att hon drog utan jacka bara stack o säger att hon försökte hångla med henne

Men sanningen är tydligen att dom också haft nån form av sex. Hon gömde min flickväns telefon och hon blev jättearg o drog pga det.
Hennes vän berättade allt om hennes otrohet.
En kille på på en pub knulla på toan o hemma hos han.

Vet du! Om du inte är ett troll nu och behöver uppmärksamhet eller bara prata med folk, vilket jag mer tror i nuläget.
Allt du skriver är så spretigt och ofattbart så vore jag dig så skulle jag bryta med alla i den soppan.
Om du är ett troll och behöver uppmärksamhet eller bara prata så gör ett ärligt inlägg istället. Mvh 🙏🏻
Citera
2025-02-15, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
Vet du! Om du inte är ett troll nu och behöver uppmärksamhet eller bara prata med folk, vilket jag mer tror i nuläget.
Allt du skriver är så spretigt och ofattbart så vore jag dig så skulle jag bryta med alla i den soppan.
Om du är ett troll och behöver uppmärksamhet eller bara prata så gör ett ärligt inlägg istället. Mvh 🙏🏻
Är absolut inget troll. Är så sårad så du anar inte. Allt är sant. Så ledsen bara...
Citera
2025-02-15, 15:08
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Men hon gifte sig med han senare. Han var otroligt otrogen med min döda brors flickvän .Du får hela sanningen av mig. Dom åkte ut hans lastbil o knullade. Men hon kanske kanske kan ge mig tips. Ja vet inte?. Kommer skriva mer hur allt kom fram snart..

Det låter inte som en kvinna du ska ha i ditt liv och än mindre ta råd från. Risken när du är ledsen är väl snarare att ni hamnar i säng och då får du ännu mer smärta och sorg i ditt liv. Prata med en god vän istället. Kvinnor äter glass och tittar på en film - gråter en skvätt. Gör det du behöver göra för att hantera lidandet och börja sedan istället ta nya steg framåt. Utan henne.
Citera
2025-02-15, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det låter inte som en kvinna du ska ha i ditt liv och än mindre ta råd från. Risken när du är ledsen är väl snarare att ni hamnar i säng och då får du ännu mer smärta och sorg i ditt liv. Prata med en god vän istället. Kvinnor äter glass och tittar på en film - gråter en skvätt. Gör det du behöver göra för att hantera lidandet och börja sedan istället ta nya steg framåt. Utan henne.
Det får bli så. Hon lovar o lovar men allt är bara lögner.
Citera
2025-02-15, 16:31
Medlem
En sak ska du lära dig och det är" hon var aldrig din, det var bara din tur".

Tjejer är otroligt känslostyrda och det funkar jävligt dåligt med att dom har lätt att få sex och förhållande.

Jag körde mig detta redan i sjätte klass men många män lär aug detta först I vuxen ålder.
Jag jagar aldrig tjejer och väljer bara de som på riktigt är intresserad av mig inte nån jävla lättklädd flirt med 300 killkompisar på instagram och som klär sig alldeles för lättklätt.

Att välja rätt tjej idag är otroligt mycket svårare än vad det var för 50 år sedan.
Citera
2025-02-15, 16:36
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Det låter som att du behöver en ny släkt, en ny umgängeskrets, nytt allting...
Citera
2025-02-15, 17:12
Medlem
Incendios avatar
Hon har gjort dig illa i och med otroheten. Låt henne inte skada dig genom att du börjar dricka. Det är du som skadas, inte hon. Hon har redan visar att hon inte är empatisk. Du är bättre
Citera
2025-02-15, 17:13
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
En sak ska du lära dig och det är" hon var aldrig din, det var bara din tur".

Tjejer är otroligt känslostyrda och det funkar jävligt dåligt med att dom har lätt att få sex och förhållande.

Jag körde mig detta redan i sjätte klass men många män lär aug detta först I vuxen ålder.
Jag jagar aldrig tjejer och väljer bara de som på riktigt är intresserad av mig inte nån jävla lättklädd flirt med 300 killkompisar på instagram och som klär sig alldeles för lättklätt.

Att välja rätt tjej idag är otroligt mycket svårare än vad det var för 50 år sedan.
Igen, är inte du både gift, familjefar, oskuld och en massa annat på en gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in