2025-02-15, 17:13
Medlem
tryffs avatar
Jag tycker stora delar av avsnitten r meningslsa.

Det mest intressanta r vl vad irving hller p med. Vem han ringer. Att hans outi hade kartlagt anstllda innan vet vi. Och s mlar han ju alla dessa svarta korridorer dr han mste befunnit sig innan.

Jag tycker huvudrollsinnehavaren ser konstig ut i ansiktet. Frgat hr med all skerhet men det r ngot som inte stmmer.
Har ni sett honom i ngot annat tidigare?
Citera
2025-02-15, 17:42
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Jag kr ett tag till. Kom ihg att viss avsnitt av ssong 1 var ocks ganska sega i kombination med de mest spnnande jag set p r och dar.

Men vet de inte vart de skall kan de bli svrt. S2 och 3 eller 57 blir sllan bra. Fargo var undantaget.
Fargo r en antologi-serie. Blir kefft att jmfra.
Med det sagt hller jag inte med: tycker det r vldigt spnnande rakt igenom.
Citera
2025-02-15, 18:16
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Jag tycker stora delar av avsnitten r meningslsa.

Det mest intressanta r vl vad irving hller p med. Vem han ringer. Att hans outi hade kartlagt anstllda innan vet vi. Och s mlar han ju alla dessa svarta korridorer dr han mste befunnit sig innan.

Jag tycker huvudrollsinnehavaren ser konstig ut i ansiktet. Frgat hr med all skerhet men det r ngot som inte stmmer.
Har ni sett honom i ngot annat tidigare?
Hller med om att Adam Scott (Mark S) ser weird ut.
Han sg mer normal ut i den toppenbra komediserien Parks & Recreation. Gillar man The Office humor s r den ett mste.

Min tanke med vem Irving ringer r negressen Reghabi som hller p att reintegrera Mark.

Annars s tycker jag Helly/Helen vxer fram som den strsta karaktren, sen r det Mark sklart
Citera
2025-02-16, 18:43
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Det var ju synd fr den blev vldigt bra mot slutet.

Frn att vafan r det hr? Till sista tredjedelen som knyter ihop avsnittet och gr det spnnande.
Jo, kan ju frska igen. Men jag tror det r krt. Det blir nog inte en bra ssong 2.

r det nya frfattare i ssong 2? Det verkar s. Det vore inte s konstigt heller med tanle p att det r 3 (?) r mellan ssong 1 och 2.
Citera
2025-02-17, 12:55
Medlem
Giant Squids avatar
Irvings mlning med den svarta korridoren, r vl den korridoren som har en hiss som gr nedt?

Det r kanske dr som Ms Casey, Marks fru befinner sig. Nn form av kirurgisk klonavdelning?

Har Irving varit dr?
Helt klart r den vningen central till storyn och kommer frklaras nrmare. Snart hoppas jag.
Citera
2025-02-17, 17:53
Medlem
Vem0ths avatar
Upptckte denna serie rtt nyligen och r stormfrlskad,

En massa komediskdisar och en komedilegend bakom kameran... men det r ingen komedi. Men det fungerar s frbannat bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in