Igår, 13:31
Medlem
17 år är barn 🙄

runt 25 är de vuxna kvinnor ?
Citera
Igår, 14:46
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustDoIt84
Finns en del trådar här om sex med unga tjejer, var gränsen går och vem som föredrar yngre eller ej.

Jag är helt säker på att 90+% av alla män i verkligheten, om vi lägger alla fördomar åt sidan, väljer en ung tjej OM tillfälle ges.

För dig som är 30+, 40+ och även betydligt äldre: Hypotetiskt case, två dörrar står öppna, valet är ditt:

Dörr1: Snygg sexig kvinna +- 3 år från din egen ålder som lockar in dig. Villig till det mesta

Dörr2: En 17 åring SexPrincessa, kåt i blicken, nya kvinnliga former, snygg trimmad fitta (inte helt slätt, lite snyggt trimmat hår gäller ju idag) och villig att ta den både i alla hål och svälja.

Helt övertygad om att i princip alla män, oavsett hur ordentlig och korrekt man till ytan försöker intala andra och sig själv att man är, i slutändan (om ingen annan får veta) väljer den unga tjejen

Rätta mig om jag har fel 😄
Hej pedofilen, du har fel.
En jämngammal kvinna alla dar i veckan, vi har liknande referenser och mognad, plus att jag inte vill vara tillsammans med ett barn.

Som runkobjekt kanske din hypotes stämmer, men inte i längden. Kvinnor utan erfaret vet inte vad de vill i livet, eller ens sexuellt där de första av dina tankar befinner sig.

Hade jag fått ett presentkort till en bordell och det vara fanns dessa två val, hade det till 100% inte blivit något barnknullande då heller.
Citera
Igår, 14:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Hej pedofilen, du har fel.
En jämngammal kvinna alla dar i veckan, vi har liknande referenser och mognad, plus att jag inte vill vara tillsammans med ett barn.

Som runkobjekt kanske din hypotes stämmer, men inte i längden. Kvinnor utan erfaret vet inte vad de vill i livet, eller ens sexuellt där de första av dina tankar befinner sig.

Hade jag fått ett presentkort till en bordell och det vara fanns dessa två val, hade det till 100% inte blivit något barnknullande då heller.

Pedofil? Nu står det ju så här....

Citat:
Dörr1: Snygg sexig kvinna +- 3 år från din egen ålder som lockar in dig.

...och inte att tjejen ska vara 3 år gammal.
Citera
Igår, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeligKapybara
Vad jag säger är att kvinnor föredrar äldre män. Det har med mognaden att göra. Män dras till yngre kvinnor också, för att de är omogna,

Kvinnor dras till äldre män för dom är stabilare, ordnad ekonomi m.m
Män dras till yngre för deras attraktion. Att tro att en 20 årig tjej är på samma plats mentalt som en 30 åring man är bra naivt.
Citera
Igår, 15:38
Medlem
Är 52 år och har öppet förhållande
me min fru. Bästa sexen har jag med 25-35 åringar därefter börjar deras kroppar och rumpor förfalla tyvärr. Tänder ej på damer över 50 år helt enkelt. Jobbar mycket i Norge och där är det väldigt enkelt att få ligga med 20 åringar också konstigt nog. Där älskar de äldre killar. Iallafall de som jobbar inom vården
Citera
Igår, 15:51
Medlem
rex144s avatar
Frågeställningen handlar väl inte om män 40+ och 50+ vill gifta sig med 17 åring.

Utan frågan är vem vill man knulla om man ställs inför ett val med att ha en söt 17 åring eller
en 37 årig kvinna och hur många män skulle välja en ung tjej?

Om vi tittar på kändisar, skådespelare och miljonärer som kan välja fritt så tenderar de att bli ihop med unga tjejer och ratar 40 åriga kvinnor.
Senast redigerad av rex144 Igår kl. 15:54.
Citera
Igår, 16:09
Medlem
TweentyFives avatar
runt 18, oskuld, och söt. Ingen som har legat med hela skolan och har haft mer kuk i munnen än Nala Ray
Citera
Igår, 16:31
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Finns en del trådar här om sex med unga tjejer, var gränsen går och vem som föredrar yngre eller ej.

Jag är helt säker på att 90+% av alla män i verkligheten, om vi lägger alla fördomar åt sidan, väljer en ung tjej OM tillfälle ges.

För dig som är 30+, 40+ och även betydligt äldre: Hypotetiskt case, två dörrar står öppna, valet är ditt:

Dörr1: Snygg sexig kvinna +- 3 år från din egen ålder som lockar in dig. Villig till det mesta

Dörr2: En 17 åring SexPrincessa, kåt i blicken, nya kvinnliga former, snygg trimmad fitta (inte helt slätt, lite snyggt trimmat hår gäller ju idag) och villig att ta den både i alla hål och svälja.

Helt övertygad om att i princip alla män, oavsett hur ordentlig och korrekt man till ytan försöker intala andra och sig själv att man är, i slutändan (om ingen annan får veta) väljer den unga tjejen

Dörr 3:

Där finns en liten marmorskål med 40 mg stesolid direkt från big pharma. Jag sveper dom snabbt med ett halvt glas rent svenskt kranvatten. Degar ner mej i en finfåtölj med en bra låt. Bägge kvinnor är sen väldigt välkomna men ska fan inte räkna med nån överdriven action.
Citera
Igår, 17:18
Medlem
Citat:

Jag tror att kvinnor också hellre väljer yngre män. En hård kuk med fast pung, än en halverigerad slappkuk med hängpung.
Citera
Igår, 17:31
Medlem
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Frågeställningen handlar väl inte om män 40+ och 50+ vill gifta sig med 17 åring.

Utan frågan är vem vill man knulla om man ställs inför ett val med att ha en söt 17 åring eller
en 37 årig kvinna och hur många män skulle välja en ung tjej?

Om vi tittar på kändisar, skådespelare och miljonärer som kan välja fritt så tenderar de att bli ihop med unga tjejer och ratar 40 åriga kvinnor.
Skulle jag kunna trolla bort sliddjuret strax efter utlösning så skulle jag kanske välja annorlunda, men annars tanten.
Citera
Igår, 17:37
Medlem
zombie-nations avatar
När ni är 70 skulle det inte kännas konstigt att vilja ha en 17-åring? Ett barnbarn. Någon utan en enda sak gemensamt.
Citera
Igår, 17:39
Medlem
VoldemortZelenskyjs avatar
Nitton är svaret. Det är stabilt så, det ändras aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in