Citat:
Ursprungligen postat av
JustDoIt84
Finns en del trådar här om sex med unga tjejer, var gränsen går och vem som föredrar yngre eller ej.
Jag är helt säker på att 90+% av alla män i verkligheten, om vi lägger alla fördomar åt sidan, väljer en ung tjej OM tillfälle ges.
För dig som är 30+, 40+ och även betydligt äldre: Hypotetiskt case, två dörrar står öppna, valet är ditt:
Dörr1: Snygg sexig kvinna +- 3 år från din egen ålder som lockar in dig. Villig till det mesta
Dörr2: En 17 åring SexPrincessa, kåt i blicken, nya kvinnliga former, snygg trimmad fitta (inte helt slätt, lite snyggt trimmat hår gäller ju idag) och villig att ta den både i alla hål och svälja.
Helt övertygad om att i princip alla män, oavsett hur ordentlig och korrekt man till ytan försöker intala andra och sig själv att man är, i slutändan (om ingen annan får veta) väljer den unga tjejen
Rätta mig om jag har fel 😄
Dörr 2 stängs snabbt, det finns inget egentligt fysiskt utbyte med oerfaren människa. Trimmad fitta? Är du oskuld? Suck
Dörr 1 får en chans om personen kan konversera, är trygg i sig själv, allmänbildad, självständig och jämställd.
Dörr 3: en välbehållen dam i 60 års åldern, lättsam med humor slår dörr igen 2 alla gånger.