• 4
  • 5
Idag, 17:46
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustDoIt84
Finns en del trådar här om sex med unga tjejer, var gränsen går och vem som föredrar yngre eller ej.

Jag är helt säker på att 90+% av alla män i verkligheten, om vi lägger alla fördomar åt sidan, väljer en ung tjej OM tillfälle ges.

För dig som är 30+, 40+ och även betydligt äldre: Hypotetiskt case, två dörrar står öppna, valet är ditt:

Dörr1: Snygg sexig kvinna +- 3 år från din egen ålder som lockar in dig. Villig till det mesta

Dörr2: En 17 åring SexPrincessa, kåt i blicken, nya kvinnliga former, snygg trimmad fitta (inte helt slätt, lite snyggt trimmat hår gäller ju idag) och villig att ta den både i alla hål och svälja.

Helt övertygad om att i princip alla män, oavsett hur ordentlig och korrekt man till ytan försöker intala andra och sig själv att man är, i slutändan (om ingen annan får veta) väljer den unga tjejen

Rätta mig om jag har fel 😄

Gör det? Nej, hår gäller inte idag.

Ontopic, jag är 40 och har inte haft någon kvinna på några år. Jag vill inte ha någon i min ålder. Tur att man knullade många som ung iaf.
Citera
Idag, 17:49
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vet inte om det bara är fåfänga jag som tänker så, men att ha någon ung och snygg brutta som man går och visar upp på stan och gör de andra hanarna avis är ju en jävligt skön känsla, t.ex. genom att smeka henne över rumpan så att de verkligen förstår att det inte är din dotter, arbetskamrat, kusin, eller tjejkompis, utan att det är du som klyver de där fast skinkorna med din grova ådriga kotte.

Det kan man även göra med en 34-årig kvinna. Även om toppoängare bland dessa är ovanligare, så finns de. Skulle du tacka nej till Taylor Swift, hon är 35:

https://imageio.forbes.com/specials-...416&fit=bounds
Citera
Idag, 17:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarvikingen
Vad får dig att tro att tonåringar har sämre hygien än en 20-30 åring? Är det alla energidrycker? Skräpmaten? Tonåringar äter nog mer skräpmat vilket ger en kass hygien. Dom sprayar på sig mer parfym än äldre kvinnor, men parfymen har nog inte med hygienen att göra utan snarare grupptrycket.

Jag tycker att många 18-åringar idag ser ut att vara närmare 30. Det finns en video på youtube om att generation-Z åldras mycket fortare i ansiktet pga dålig kost, stress, depression etc. Det ligger nog mycket i det.

Det sägs ju vara precis tvärtom: (FB) Såg folk äldre ut tidigare förr? Såg precis Drömkåken från 1993.
Citera
Idag, 17:53
Medlem
17? Hell no.. 25 kanske som lägst. Är själv 35+
Citera
Idag, 18:00
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustDoIt84
Finns en del trådar här om sex med unga tjejer, var gränsen går och vem som föredrar yngre eller ej.

Jag är helt säker på att 90+% av alla män i verkligheten, om vi lägger alla fördomar åt sidan, väljer en ung tjej OM tillfälle ges.

För dig som är 30+, 40+ och även betydligt äldre: Hypotetiskt case, två dörrar står öppna, valet är ditt:

Dörr1: Snygg sexig kvinna +- 3 år från din egen ålder som lockar in dig. Villig till det mesta

Dörr2: En 17 åring SexPrincessa, kåt i blicken, nya kvinnliga former, snygg trimmad fitta (inte helt slätt, lite snyggt trimmat hår gäller ju idag) och villig att ta den både i alla hål och svälja.

Helt övertygad om att i princip alla män, oavsett hur ordentlig och korrekt man till ytan försöker intala andra och sig själv att man är, i slutändan (om ingen annan får veta) väljer den unga tjejen

Rätta mig om jag har fel 😄

Dörr 2 stängs snabbt, det finns inget egentligt fysiskt utbyte med oerfaren människa. Trimmad fitta? Är du oskuld? Suck

Dörr 1 får en chans om personen kan konversera, är trygg i sig själv, allmänbildad, självständig och jämställd.

Dörr 3: en välbehållen dam i 60 års åldern, lättsam med humor slår dörr igen 2 alla gånger.
Citera
Idag, 18:10
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
När ni är 70 skulle det inte kännas konstigt att vilja ha en 17-åring? Ett barnbarn. Någon utan en enda sak gemensamt.

Haha, om du skulle fråga 70 åringar då är det ännu fler som hade valt en ung tjej.

Män som tittar på kvinnor tänder på deras utseende och inte funderar de på vad de har gemensamt.
Citera
Idag, 18:34
Medlem
Näe. Dom är ju helt tappade hela bunten. Precis som man själv var i den i den åldern. och ju äldre jag blir desto mindre tålamod har jag för tappade människor.
Citera
Idag, 19:42
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Män har också blivit fetare. Sluta säg att det bara är kvinnor som degenereras. Båda könen degenereras

Här har du exempel på äckliga, fega svenska fjollmän som förlorat sin manlighet:
https://amelia.expressen.se/premium/...r-det-lattare/

Som tur är är både de flesta män och kvinnor inte sådär.

Instämmer.

Ont: eftersom jag inte räknar med något större intellektuellt utbyte med en tjej så är ju, som alltid, ålder och utseende det som avgör.
Citera
Idag, 19:56
Medlem
Jag har en ung tjej, jag är mycket äldre än henne, det skiljer 17 år. Hon är 26. Kommer aldrig vilja ha en äldre tjej igen.
Citera
Idag, 19:56
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
17? Hell no.. 25 kanske som lägst. Är själv 35+

Precis som om jag hade skrivit det själv.

Jag hade alltså valt dörr nummer 1. Det stämmer.
Citera
Idag, 21:22
Medlem
Mr Hectors avatar
Stämmer säkert, som flera redan har skrivit så är det ju förstås mer än utseendet som spelar roll. Min fru är nästan 20 år yngre än mig och jag stör mig inte på det direkt.
Citera
Idag, 22:43
Medlem
Värst vad det blev livsfilosofier... Frågeställningen handlar enbart om Sex, sex och sex. Inte om någon relation eller konversationer.

Bara om rå fysisk sex. En person du träffar en eller flera gånger endast för SEX.

Och nej det handlar inte om åldern som en siffra som någon trofé, enligt narcist anklagelserna ovan. Enbart om vad som i studen känns allra hetast och mest lockande för kuken.

Och Fittan, ja visst finns det unga tjejer idag som låter lite grann av håret (menar inte en full buske) vara kvar som prydnad (vilket är så jävla mycket sexigare än 101% renrakat). Särskilt på en 17 åring.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in