Idag, 00:40
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamienHell
Mnz lt lter som alla andra. Ingen refrng direkt 👎

Men du fattar ju inte vad det handlar om. Mns Zelmerlw r ju SNYGG som f. Han pminner om en storkukad Italienare p en badstrand nere i Rimini - Han r Mums-Mums!
Citera
Idag, 00:44
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veni.vidi.vomui
OJ oj oj, ska Victoria vara med!
Vem kan glmma denna klassiker med henne?
https://www.youtube.com/watch?v=Rmm5y789mwg
Ok. Gillar inte den lten. Rocksteady Love r mycket bttre. Det mest intressanta blir vl att hra om hon faktiskt kan sjunga live. Mina knsliga ron hoppas p detta. Sura toner r ren tortyr fr dem.

Bullf**** r ett troll frresten. Mata inte detta vider som ej har p ntforum att gra. Mns r lismande och falsk. Och ja - ven en mansslampa.
Citera
Idag, 00:54
Medlem
Benen p Tjejerna snygga
Citera
Idag, 01:12
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handdukstork
Har vi hrt alla bidrag nu totalt?

Det knns ju som att segern r given (Klara Hammarstrm). Hennes show var bst och hon r s jdra snygg s ven jag som straight kvinna blir trollbunden.
r ocks tacksam fr Klara, i flera avseenden. Hon har en sund kropp som liknar min egen lite, iallafall nertill med de kraftiga lren. Det knns s lenande fr sjlvfrtroendet nr man ser sin egen kroppstyp representerad infr hela svenska folket. S trtt p detta spinkiga kroppsideal som annars verkar dominera totalt just nu. Fler ideal n ett enda ska synas sger jag.

Och ja, lten var helt okej, hon sjng finfint och showen vit och frsch. Kanske rcker det hela vgen. Vi har iofs inte hrt alla ltar n.
Citera
Idag, 01:16
Medlem
DjPuttes avatar
Kan vl sga s mycket Sveriges odds r upp p 17% som vinnare i ESC, sedan Mns lt r bra en vattendelare men vriga kommer bli akterseglad i finalen tyvrr!
Citera
Idag, 01:30
Medlem
Avocadorables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
r ocks tacksam fr Klara, i flera avseenden. Hon har en sund kropp som liknar min egen lite, iallafall nertill med de kraftiga lren. Det knns s lenande fr sjlvfrtroendet nr man ser sin egen kroppstyp representerad infr hela svenska folket. S trtt p detta spinkiga kroppsideal som annars verkar dominera totalt just nu. Fler ideal n ett enda ska synas sger jag.

Och ja, lten var helt okej, hon sjng finfint och showen vit och frsch. Kanske rcker det hela vgen. Vi har iofs inte hrt alla ltar n.
Det roliga r att du bidrar till skapandet av skeva kroppsideal med den hr typen av kommentarer. Men antar att du r frblindad av din egna mulliga kropp. :/

Klara r smal, men du klistrar p din egna fetto-stmpel p henne. Sorgligt.
Citera
Idag, 01:49
Medlem
Sknt att araben hamnade utanfr!
Citera
Idag, 02:33
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avocadorable
Det roliga r att du bidrar till skapandet av skeva kroppsideal med den hr typen av kommentarer. Men antar att du r frblindad av din egna mulliga kropp. :/

Klara r smal, men du klistrar p din egna fetto-stmpel p henne. Sorgligt.
Nej fitthjrna. Jag r inte mullig ngonstans och inte Klara heller. Och nej, hon har inte smala lr utan fylliga. Man r inte tjock bara fr att man inte r smal. Hrt talas om normalvikt? Idiot.
Citera
Idag, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Tycker hypen kring Mns r s verdriven... Hans bidrag knns bara som en "produkt" som handlar om att vinna... Jag ogillar snt!

Om Mns vinner s r det bara fr att det har byggts upp en hype kring honom... Hans nummer gav ingen "wow"-knsla, men det gjorde dremot Greczulas nummer nr man sg det frsta gngen!

Jag tror du kan skriva in en vinst fr mums mums redan nu. Det var klassisk eurovision med vldigt mycket playback. Han kommer inte behva oroa sig fr sngen utan kan lgga 100% p sin dans/rrelser skapa energi runt revolution.

Revolution r vl s lite revolution som det kan bli
Citera
Idag, 03:15
Medlem
AuticaMinores avatar
Mumsmums r en passande beskrivning av horbocken med lismarleendet. Bda lika sliskiga, menlsa och trista.

Ska det ndvndigtvis bli en man som tar hem det i r (till skillnad frn de tv dagisgutterne som vann i fjol) s hade jag hellre sett Erik Segerstedt p vinstpallen. Han verkar tminstone kta och mer jordnra n trkmns.
Citera
Idag, 04:18
Medlem
PingPongZongs avatar
Mns r verkligen en som alltid r redo nufrtiden och slja sin sjl. Han som i Pluras kk i fyllan sa att homosexualitet r onaturligt och avvikande.

Melodifestivalen har blivit ett jvla bg jippo fr garderobsbgar. Nufrtiden s r dom ute ur garderoben allihopa. Och d blir det ju s jvla bgigt.

Annat var det frr. Nr Peter Jback var med fr frsta gngen i Melodifestivalen. D som 18ring. Han utnyttjade det med och g ut med att han inte var bg. Han var ledsen fr och beskyllas fr och vara bg. Till och med hans pappa trodde han var bg. D var det synd om Jback.

Bgar ska fan ha stryk och skrmmas. Dom ska inte uppmuntras. Det r fan bgarnas fel att Melodifestivalen r som den r. Var den hr Imorgon r en annan dag bgen som frstrde Melodifestivalen. Bgarna bara frstr. r det ingen som tnker p barnen lngre? Vad r det fr framtid vi bygger?

Christer Bjrkman. Det r den jvla bgen som frstrt Melodifestivalen. Han var garderobsbg 1992. Sjng om en flicka som han gick till ibland. Undrar vad det var fr en flicka? Lika mycket flicka som han antagligen. Jvla bgar. Vrst r transvestiter som lser sagor och sjunger. Fr barn.
Senast redigerad av PingPongZong Idag kl. 04:30.
Citera
Idag, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Mns och Hijab tjejen gr vl vidare.

Tack och lov att Amena (hijabtjejen) inte gick vidare!

Tnk er om vi skulle ha skickat hijabkldd sngerska till Eurovision!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in