Idag, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sannaja
Jag kanske inte r rtt person att bedma, men sjng inte Amena vldigt falskt, bde i bilen och p scen?

Jag tyckte ocks att det lt falskt p ngot stlle.
Citera
Idag, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hostaeggmoken
Jag tror du kan skriva in en vinst fr mums mums redan nu. Det var klassisk eurovision med vldigt mycket playback. Han kommer inte behva oroa sig fr sngen utan kan lgga 100% p sin dans/rrelser skapa energi runt revolution.

Revolution r vl s lite revolution som det kan bli
Hoppas inte det... r supertrkigt om Mns vinner... Frstr mig inte p folk som r s ivriga att rsta fram honom? Han hade lite skrmar och effekter som gjorde det mesta t honom medan han mest gick omkring och sjng med tillgjorda miner och lite rrelser... Medan Greczula verkligen gjorde en imponerande show!

Jag r inte s mycket fr alla dessa ytliga bidrag, men ven jag hjde p gonbrynen och imponerades av Greczulas nummer!
Citera
Idag, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Hoppas inte det... r supertrkigt om Mns vinner... Frstr mig inte p folk som r s ivriga att rsta fram honom? Han hade lite skrmar och effekter som gjorde det mesta t honom medan han mest gick omkring och sjng med tillgjorda miner och lite rrelser... Medan Greczula verkligen gjorde en imponerande show!

Jag r inte s mycket fr alla dessa ytliga bidrag, men ven jag hjde p gonbrynen och imponerades av Greczulas nummer!

Han kom in sittandes still vid ett piano frn luften. Waow. Imponerande allts
Citera
Idag, 08:11
Medlem
veni.vidi.vomuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Ok. Gillar inte den lten. Rocksteady Love r mycket bttre. Det mest intressanta blir vl att hra om hon faktiskt kan sjunga live. Mina knsliga ron hoppas p detta. Sura toner r ren tortyr fr dem.

Bullf**** r ett troll frresten. Mata inte detta vider som ej har p ntforum att gra. Mns r lismande och falsk. Och ja - ven en mansslampa.
Victoria verkar ha startat en egen Youtube-kanal lagom till sitt framtrdande i Mello.
Dock bara musik, inga videos.
https://www.youtube.com/channel/UCsJ...388xhwnd-POSzA
Citera
Idag, 08:13
Medlem
Kan ngon lista de Mello-ltar som Edvin sjng igr?
Citera
Idag, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyle1893
Benen p Tjejerna snygga
Vilka tjejer?
Citera
Idag, 08:59
Medlem
Bara mellanmjlk i r, alla bidrag lter som ngt gammalt, bara upprepningar som man hrt tusen ggr. Den lt som vinner i ESC har alltid ngt nytt som sticker ut p ett positivt stt, i r hade inte Mello ngn vinnarlt.

nskar att flera p ESC sjng p sitt eget sprk i stllet fr att ltsas vara amerikan, man r mer vertygande p sitt sprk. Det finns flera vackra sprk som spanska, franska, italienska och portugisiska i Europa som lter bttre n bruten amerikanska.
Citera
Idag, 09:03
Medlem
MarkusStors avatar
Bojkotta feministiska showen, den frstr bara era vrderingar.
Citera
Idag, 09:08
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Mns r verkligen en som alltid r redo nufrtiden och slja sin sjl. Han som i Pluras kk i fyllan sa att homosexualitet r onaturligt och avvikande.

Melodifestivalen har blivit ett jvla bg jippo fr garderobsbgar. Nufrtiden s r dom ute ur garderoben allihopa. Och d blir det ju s jvla bgigt.

Annat var det frr. Nr Peter Jback var med fr frsta gngen i Melodifestivalen. D som 18ring. Han utnyttjade det med och g ut med att han inte var bg. Han var ledsen fr och beskyllas fr och vara bg. Till och med hans pappa trodde han var bg. D var det synd om Jback.

Bgar ska fan ha stryk och skrmmas. Dom ska inte uppmuntras. Det r fan bgarnas fel att Melodifestivalen r som den r. Var den hr Imorgon r en annan dag bgen som frstrde Melodifestivalen. Bgarna bara frstr. r det ingen som tnker p barnen lngre? Vad r det fr framtid vi bygger?

Christer Bjrkman. Det r den jvla bgen som frstrt Melodifestivalen. Han var garderobsbg 1992. Sjng om en flicka som han gick till ibland. Undrar vad det var fr en flicka? Lika mycket flicka som han antagligen. Jvla bgar. Vrst r transvestiter som lser sagor och sjunger. Fr barn.
Men ni svenskar skickar ju alltid samma WOKE-skit till eurovisionen. Antingen nn neger eller s ntt HBTQ trams. Alltid sjunger ni p engelska istllet fr svenska fr att ni hatar ert land och vill smra infr EU eliten.
Som vanligt kommer Sverige att vinna p juryrsterna d den korrumperade juryn vill ha just ett snt bidrag som promotar HBTQ, mngkultur och EUs federalstativrare. Medan nn annan, troligtvis Finland vinner folkets rst d man sjunger p det egna sprket, stller upp med vita artister och inte bjer sig fr globalistjuryns preferenser.

Eurovisionen har inget med musik att gra utan r en klasskamp mellan folket och eliten dr eliten nstan alltid vinner. Sveriges bidrag r r efter r gjorda fr att gillas av eliten.
Citera
Idag, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Ja och naket under

Japp
Citera
Idag, 09:19
Medlem
Fan vad bra dom r.

Allts igr, ven om musiken var i det lgsta (frutom Kaj )
S r det nd 8/10.

Segmentet dr Keyo dater en hunk frstr jag dock inte hur dom fick igenom ?
Citera
Idag, 09:27
Medlem
Jag r inte vertygad om att bastunnnen frn sterbotten kommer vinna men att skicka s k roligt/trams utdrag och vinna skulle visa n en gng varfr Sverige r land nr 3 i musikexport.

Lasse Holm har skrivit en del sdant men trots 13 v p Svensktoppen och ftt vara med i Sunefilm 2014 s har inte Cannelloni Macaroni tvlats i Mello.
Tiorsjubiluemsversion frn Allsng p Skansen 1996.
https://youtu.be/aHvMLqIkGi0?si=GvPSWdSpZbuMBuXa

De som tycker inte svenskar skall syssla med country eller den andra jnkarmusiken...jazz fr vervga att skicka namninsamling till Ludwig Gransson att inte lna Vstafrika rytmer och krpartier till sin filmmusik.

Liveversion av Black Panther suite frn Wien med full orkester och blandad kr.
https://youtu.be/J4BUJVeS3Qk?si=Uga8iZZSR5JtdO_i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in