Det jag har listat ut r ngot helt ofrklarligt ifall man inte erknner vad som mnga redan avsljat via ntet (lnkat nedan), att den amerikanska armen och andra aktrer har utvecklat elektromagnetiska vapen och bestrlar helt i det frdolda bde dig och resten av mnskligheten i avsiktligt ondsinta syften. Likt med hur amerikanskt tillverkade vaccin fortfarande helt oifrgasatt fr bevisligen orsaka mentala handikapp som autism vrlden ver, trots flertalet publicerade studier p hur ovaccinerade Amish-barn r nstintill helt besparade den sedan 1970-talet stndiga och 'ofrklarliga' exponentiella kningen av kroniska mentala handikapp som autism, utan att Amish-barnen ngonsin 'dr av i drivor frn sjukdomar' och utan att ngon myndighet i Sverige eller i andra lnder fr tilltelse att efterforska eller ens nmna resultatet av Amish-studierna fr att varna befolkningen. Inte heller tillts det nmnas de result av rigorsa vetenskapliga studier som bevisar hur elektromagnetisk strlning frn mobiler skadar hjrnan, hgst troligt som en del av den bestraffning Tyskland och Europa fortfarande tvingas lida av 'den vinnande krigsmakten Amerika' efter det andra vrldskriget.
Tydligen kan man dock efter min egen erfarenhet parera och se de elektromagnetiska vapnens effekt genom att rka Cannabis Sativa. Det kan definitivt frklara varfr Tyskland nyligen slogs fr att legalisera cannabis nr '5G' lanserades fr att frska rdda sin och resten av vrldens befolkning, d de elektromagnetiska vapnen r utformade fr att enbart blockera ett srskilt frekvensband fr att frmst sl ut normal mnsklig hjrnaktivitet (och ge dig tillgng till tiktok och facebook som distraktion). Cannabis Sativa r tydligen skonsamt men potent nog att ndra hjrnans arbetsfrekvens s att aktrer med tillgng till denna information kunde bespara sig den nedsatta hjrnfunktionen frn deras elektromagnetiska vapen via olika former av medicinering som hlls dolda eller olagliga fr resten av vrldsbefolkningen.
De som talar om 'psykos' i samband med cannabisrkandet frstr inte att de sprider vidare en skrckpropaganda fr att hindra vuxna mnniskor tnka med en arbetsfrekvens som inte blockeras avsiktligen av de elektromagnetiska vapnen. De som upplever stndig frtvivlan och oro efter cannabisrkandet, ven kallad 'psykos', gr detta eftersom man sjlsmssigt blir helt ofrstdd till att vi som mnniskor avsiktligen behandlas s illa som mjligt och inte fr tala om detta ppet fr att varna varandra, och hur man riskerar att hamna i fngelset av ngot som att odla och rka cannabis eller av att sprida 'misinformation och konspirationsteorier', och ven vrre riskerar att hamna i helvetet som finns fr de som inte frstr att flja Jesus Kristus. Detta r ngot som hnas av de som frsker undertrycka mnskligheten vidare, d den attityd som lockade till att plga och mrda Jesus Kristus fr pengar finns fortfarande vid liv och startar krig, frgiftar och vill fortfarande mrda sdana som mig och dig fr pengar, som via vaccintvng i kombination av elektromagnetiska vapnen och distraherande krigspropaganda.
[Instruktionsguide fr att se det elektromagnetiska vapnet]
Project Blue Beam r elektromagnetisk strlning som pverkar syre- och vteatomers elektronbanor som d uppfattas som en bl dimma framfr gonen, ngot som felaktigt betraktas som tecken p nrsynthet. De som inte r 'nrsynta' r annorlunda genetiskt skapade och anpassar sig till vad som helst, ven om det orsakar dem skada i lngden, som analogin med den 'kokande grodan'. Den elektromagnetiska strlningen pverkar ocks elektromagnetiska signaler i hjrnan, och man blir infrstdd om detta nr man rker cannabis som skonsamt och temporrt ndrar hjrnans arbetsfrekvens till en arbetsfrekvens som inte r blockerad av de elektromagnetiska vapnen enligt teorin beskriven ovan. D.v.s. man kan lra sig tnka om allt man vet i en annan arbetsfrekvens och f en komplimenterande vrldsuppfattning med tiden, dr man fortfarande inkluderar sin frstelse och frpliktelse fr Jesus Kristus som annars grs avsiktligen frdold fr de flesta.
[Steg ett] Rk en mngd Cannabis Sativa som vuxen. Cannabis Sativa ndrar skonsamt men mrkbart din tidigare mentala arbetsfrekvens och du kommer naturligt strva efter att frst och bygga tolerans/stabilitet i detta, ngot du gr frmst via frstelse fr Jesus Kristus och att ge dig tid fr att enbart gra vad som r genomtnkt, och med tiden s hittar du hur du ska kunna tnka 'klarare', vilket krver tid, men lyckligtvis r resultatet att man av detta fr en mjlighet att kunna tnka frbi strfrekvensen frn 5G torn och annan elektromagnetisk utrustning i nrheten. Cannabis Indica har en mer motsatt effekt enligt min frstelse s det r att undvika tills vidare studier.
[Steg tv] Flytta bort mbler som du har i nrheten s att du har ett tomt omrde runtomkring dig s att du inte slr dig ifall du faller till marken frn instruktionen i nsta steg.
[Steg tre]Stt dig p huk s lnge du kan, i flertalet minuter, ju lngre ju mer mrkbar effekt, och stll dig upp snabbt. Du kommer att svimma de frsta gngerna av att du hindrat blodomloppet ngot genom att sitta p huk, men med tiden s lr du dig hur du hanterar detta genom att spnna alla dina muskler ordentligt nr du vl str upp, och d kommer du se ett mycket starkt vitt ljus, som r sjlva str-frekvensens inverkan p din hjrnaktivitet och frst den som att den blockerat din hjrnas tidigare arbetsfrekvens.
Det som fljer vid nsta repetition av att sitta p huk i ngra minuter och sedan att du reser dig snabbt utan att svimma r kommer du se ngot helt ofattbart, en matris av stationra sfrer framfr dig enligt fljande bild, som om att du och alla andra r insprrade i ett hemligt och osynligt elektromagnetiskt inducerat fngelse.
https://i.imgur.com/vLpJ2Fr.png
Min syn r helt prefekt nr jag ser detta, annars har jag stora synbesvr utan glasgon, s jag r inte nrsynt men enbart pverkad av elektromagnetiska vapen, ngot ingen hitintills har nmnt utver jag sjlv.
Efter ett tag s faller synen tillbaka av den konstanta effekten av strlningen, men d har du redan lrt dig tillrckligt fr att bekrfta ett av vapnen som anvnds i det frdolda krig som pgr i nulget mot mnskligheten i kombination med vaccin som bevisligen orsakar autism.
Mycket troligt s utvecklades likartade vapnen mot Tyskland under frsta och andra vrldskriget av amerikaner och sedan adderades det ytterligare elektromagnetisk strlning kontinuerligt (GSM > 3G > 4G > 5G > 6G) i kombination med vaccineringskrav av 'den vinnande krigsmakten' fr att straffa Tyskland och tyskarna s att de, och andra runt om i vrlden aldrig ngonsin skulle kunna terhmta sig ordentligt och rdda mnskligheten i tid frn de som avsiktligen vill skada mnniskor till en mentalt handikappad 'autistiskt' slav-ras som r helt ofrstende om Jesus Kristus och enbart agerar i sin verlevnadsinstinkt fr pengar och r villiga att som sjllsa individer programmeras till vad som helst som 'ateism', 'lgbtq+', 'vaccin- och klimatforskning' och villighet att offra allt i krig mot varandra fr pengarnas / bankirernas skull ven om det r motsatsen till hur en mnniska skapad av Gud fungerar s vgrar man tilltas frst eller oroas av detta.
Frgor
Har fler personer sett de stationra sfrerna som jag visar i bilden, kanske ven utan att rka Cannabis Sativa?
Ifall man enligt lnkarna nedan erknner att man tillverkar elektromagnetiska vapen, bryr du inte dig eftersom du r under dess pverkan?
r detta vad som ven kallas 'Havana Syndrome' och 'Projekt Blue Beam'?
r det varfr Cannabis tvingas vara olagligt?
Lite kllor:
Video lnk:
https://t.me/AltSkull48/11473
Video lnk:
https://t.me/Revelations_and_Rabbit_Holes/15981
Video lnk
https://t.me/Revelations_and_Rabbit_Holes/16207
https://t.me/Revelations_and_Rabbit_Holes/5499