• 1
  • 2
Igår, 22:53
Medlem
Generalkosmoss avatar
Jag har aldrig gillat BDSM och liknande, och är generellt en snäll person som inte gillar att mobbas/förnedra m.m.

Älskar kvinnor/tjejer och behandlat alla mina tjejer väl och med kärlek. Men just vi sex kan de lixom komma fram "primitiva impulser" ja inte vet var dom kommer ifrån?

T.ex kan tjejen suga å så drar ja ut kuken å stoppar in den igen medans ja munknullar henne å säger typ: såhär ska du suga din lilla duktiga slampa, ta hela jävla kuken i munnen " eller när hon ligger på mage kan ja ta tag i hennes armar lr hår å börja lixom pumpa henne riktigt hårt och då känner ja oftast aggressiva impulser och tankar i stil med "din lilla slampa nu jävlar ska du få"...

Lixom älskat mina partners och vill absolut ej skåda dom men under sex kommer såna här känslor fram, och många av mina tjejer känner vibben tydligt, en brukade t om säga "ohh gör mig gravid daddy, please, knulla mig " så uppenbart gilla hon också den dominerande viben?

Är vi porrskadade lr är de så att de tvärtom sån romantisk sex extremt vanilla är mer förskönad bild av sex?

Va ja förstått går ju reptilhjärnan igång vi sex som är en av de äldsta delarna i hjärnan och sköter just mkt ur insikter som dominans, hunger, aggression m.m så att de skulle färga av sig i sex är helt naturligt?
Senast redigerad av Generalkosmos Igår kl. 23:15.
Citera
Igår, 23:06
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Jag har aldrig gillat BDSM och liknande, och är generellt en snäll person som inte gillar att mobbas/förnedra m.m.

Älskar kvinnor/tjejer och behandlat alla mina tjejer väl och med kärlek. Men just vi sex kan de lixom komma fram "primitiva impulser" ja inte vet var dom kommer ifrån?

T.ex kan tjejen suga å så drar ja ut kuken å stoppar in den igen medans ja munknullar henne å säger typ: såhär ska du suga din lilla duktiga slampa, ta hela jävla kuken i munnen " eller när hon ligger på mage kan ja ta tag i hennes armar lr hår å börja lixom pumpa henne riktigt hårt och då känner ja oftast aggressiva impulser och tankar i stil med "din lilla slampa nu jävlar ska du få"...

Lixom älskat mina partners och vill absolut ej skåda dom men under sex kommer såna här känslor fram, och många av mina tjejer känner vibben tydligt, en brukade t om säga "ogh gör mig gravid daddy, please, knulla mig "så uppenbart gilla hon också den dominerande viben?

Är vi porrakadade lr är de så att de tvärtom sån romantisk sex extremt vanilla är mer förskönad bild av sex?

Va ja förstått går ju reptilhjärnan igång vi sex som är en av de äldsta delarna i hjärnan och sköter just mkt ur insikter som dominans, hunger, aggression m.m så att de skulle färga av sig i sex är helt naturligt?

Har du dåligt samvete? 😸
Citera
Igår, 23:20
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Har du dåligt samvete? 😸

Neej faktisk inte, ja gillar å connecta me min djuriga manliga sida, och ja älskar se tjejen feminin och i total åtro i dessa starka känslor som sväller upp, ja har bara i efterhand funderat var dom kommer ifrån, för lixom i min vardag har ja inga såna "impulser" lol 🐶🐕

Avgudar ögonkontakt när hon suger och ju mer feminin å undergiven hon är ju hårdare kommer jag, även om ja såklart älskar när tjejen tar initiativ också å kanske ger mig en örfil lr klöser mig lr säger nåt....
God 🙏 👑 älskar å knulla å älskar kvinnor!!!
Citera
Igår, 23:31
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Neej faktisk inte, ja gillar å connecta me min djuriga manliga sida, och ja älskar se tjejen feminin och i total åtro i dessa starka känslor som sväller upp, ja har bara i efterhand funderat var dom kommer ifrån, för lixom i min vardag har ja inga såna "impulser" lol 🐶🐕

Avgudar ögonkontakt när hon suger och ju mer feminin å undergiven hon är ju hårdare kommer jag, även om ja såklart älskar när tjejen tar initiativ också å kanske ger mig en örfil lr klöser mig lr säger nåt....
God 🙏 👑 älskar å knulla å älskar kvinnor!!!

Bra att du behandlar dina tjejer väl, men sen låter du nästan ångerfull då det kommer till helt naturliga sexuella handlingar. Vi har olika liv;arbetsliv, själslliv etcetera och i sexlivet beter vi oss annorlunda, än vad vi gör på våra arbetsplatser i samtal med chefen. Går inte jämföra, men det är fortfarande vi, men i andra sammanhang.

Fortsätt vara en fin kille för dina tjejer och grubbla inte mer på detta.🤯
Citera
Igår, 23:39
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Bra att du behandlar dina tjejer väl, men sen låter du nästan ångerfull då det kommer till helt naturliga sexuella handlingar. Vi har olika liv;arbetsliv, själslliv etcetera och i sexlivet beter vi oss annorlunda, än vad vi gör på våra arbetsplatser i samtal med chefen. Går inte jämföra, men det är fortfarande vi, men i andra sammanhang.

Fortsätt vara en fin kille för dina tjejer och grubbla inte mer på detta.🤯

Du verkar vara en klok å fin person, 🙏 tack för bra svar! Håller nog med dig att man inte ska tänka för mkt på de, huvudsakliga är ju att kunna skänka njutning till varandra och kärlek, att kunna ge de till varandra i så många olika former! Och oh ja förstår mig inte på alla kvinnohat, inte bara sex utan i allt är kvinnor männens motsats, lärare, partners, bara idioter som e grovt störda som ej fattar de ju.
Citera
Idag, 00:04
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Du verkar vara en klok å fin person, 🙏 tack för bra svar! Håller nog med dig att man inte ska tänka för mkt på de, huvudsakliga är ju att kunna skänka njutning till varandra och kärlek, att kunna ge de till varandra i så många olika former! Och oh ja förstår mig inte på alla kvinnohat, inte bara sex utan i allt är kvinnor männens motsats, lärare, partners, bara idioter som e grovt störda som ej fattar de ju.

Tack för komplimang.😺 Men att du startade tråd i ämnet här på fb, visade att du tänkt mycket på detta att du har så råa och brutala känslor under sexakten med dina tjejer. Är nog så det ska vara och fungera och så länge du inte gör dina tjejer illa finns inget att diskutera . Du nämnde kvinnohat. Vet inte varför.

Så sluta med att ifrågasätt dina egna känslor och bara gilla hur landet ligger.

Nattiz.🌙
Citera
Idag, 00:15
Medlem
Det är inget konstigt.

En slyna ska domineras hårt av mannen under sexakten, sen får kärleken komma efter med lite mys.
Kvinnan vill av natur vara undergiven och mannen vill av natur vara dominant.

Det är de som kör vanilj som är skadade.
Citera
Idag, 01:48
Medlem
SmegmaFris avatar
Dom allra flesta tjejer älskar detta, så det är helt lugnt.
Men du ska givetvis fråga henne om hon gör det först.
Citera
Idag, 05:15
Medlem
Vanligt när man är efterbliven
Citera
Idag, 06:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Dom allra flesta tjejer älskar detta, så det är helt lugnt.
Men du ska givetvis fråga henne om hon gör det först.

Här ska inte frågas nånting. Eller har det kanske blivit så jävligt att man måste ha samtycke till allt nuförtiden? Kul knull liksom.
Citera
Idag, 07:26
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Vi är ju tveklöst lite porrskadade men vill någon påstå att sex är mer våldsamt idag än för 200 år sen? 2000 år sen? Sex är ju djuriskt och primitivt men är det nu ens flickvän så varierar man ju så visst man ger henne en rejäl deep dicking i röven i vardagsrummet mitt på golvet för hon skulle kaxa upp sig och springa runt i string när du skulle se på skidorna men sen ligger ni och gossexar i missionären i en timme knullet efter och din tjej purrar som en kissemiss likadant efter båda knullen.

Sex blottar ju dom riktiga könsskillnaderna med. Kvinnor är otroligt undergivna i sängen och män som inte förstår det missar ju mycket av det roliga med sex och dessutom är deras kvinnor missnöjda. Vet jag läste en studie om det där och det finns en stor skillnad där och det "fattas" dominanta män, var något liknande 76% kvinnor som såg sig som undergivna men bara 56% av männen ansåg sig dominanta.
Citera
Idag, 07:29
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Det är inget konstigt.

En slyna ska domineras hårt av mannen under sexakten, sen får kärleken komma efter med lite mys.
Kvinnan vill av natur vara undergiven och mannen vill av natur vara dominant.

Det är de som kör vanilj som är skadade.

Lixom detta, olika begär och impulser behöver bli utsläppta oxh vid just sex kan undertrycka känslor och grejer svälla upp å hålla på mysa å vanilla känns inte rätt, tjejer vill bli ordentligt hårt knullade och som du säger, sedan helt jäkla naturligt kyssas och älska men just att man kan växla dessa begär helt naturligt, fan va skönt men folk som förstår
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in