Idag, 06:27
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Ett erkännande att du befinner dig allra längst ner i den mänskliga näringskedjan. Gott så!
Det längst ner bär upp allting.
Senast redigerad av Talking-Donkey Idag kl. 07:21.
Citera
Idag, 09:09
Medlem
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinkelSleep
Ja precis, och förklaringen till att vissa tycker det motsatta är för att de fallit för fiendens propaganda. Tack och lov kommer ni aldrig lyckas nå fram till majoriteten här. Rysshatet är djupt förankrat i den germanska folksjälen. Ryssar är och kommer alltid ses som ett smutsigt och oärligt folk här i Skandinavien. Ryssar är löst folk. Tattare och alkoholister. Ni har helt enkelt en svagare genetik.

Jag är dansk. Hur tänker du kring att ditt land just nu är på väg att bli ett kalifat? Samtidigt som du yrar om din russofobi?
Citera
Idag, 09:16
Medlem
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamrat-Marx
Varken Afrikaner eller MENA skall ha asyl i Sverige.. Det var var över 50 stater som ville lobotomera vår grundlag och förbjuda koranbränningar. Så muslimer har egna länder att vara i.

Inte palestinierna. De har förlorat så gott som hela sitt land till USA vasallen Israel.
Citera
Idag, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
[https://samnytt.se/sd-man-mest-benag...sverige-i-krig.

Allså boomers.

Tillhör själv samma kategori och jag säger aldrig i livet.
För det första så fattar jag att jag inte är 25 år längre och sova i tält odyl hade garanterat ledet till ryggskott och annat elände. Detta innebär att man även äventyrar de andras liv om man inte är fullt duglig i uppgifterna.
Sedan tycker jag att de som skapat deras drömsamhälle utifrån deras ideal kan gott också försvara det mot ryssen.
Jag kan ställa upp i rent civil försvarssyfte ev. kan jag ställa upp i någon typ av svensk gerillastyrka om vissa börjar kaosa loss som jag tror är det mest överhängande hotet.
Citera
Idag, 09:53
Medlem
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Tillhör själv samma kategori och jag säger aldrig i livet.
För det första så fattar jag att jag inte är 25 år längre och sova i tält odyl hade garanterat ledet till ryggskott och annat elände. Detta innebär att man även äventyrar de andras liv om man inte är fullt duglig i uppgifterna.
Sedan tycker jag att de som skapat deras drömsamhälle utifrån deras ideal kan gott också försvara det mot ryssen.
Jag kan ställa upp i rent civil försvarssyfte ev. kan jag ställa upp i någon typ av svensk gerillastyrka om vissa börjar kaosa loss som jag tror är det mest överhängande hotet.

Det blir nog bara att knyta händerna i fickorna som vanligt. Svenskar är bara kaxiga vid tangentbordet. När det slår slint på er, blir det någon massakra på oskyldiga SFI elever.
Citera
Idag, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Det längst ner bär upp allting.
Nej, det fungerar inte så. Skönt för dig att du lever i den villfarelsen. Tryggt.
Citera
Idag, 10:05
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Nej, det fungerar inte så. Skönt för dig att du lever i den villfarelsen. Tryggt.
Du förnekar sanningen.
Du skulle inte kunna fungera utan att ha någon att gå på. Spotta på. Känna dig bättre än.
Utan oss pedofiler från mellanöstern och Afrika så skulle du falla sönder.
Senast redigerad av Talking-Donkey Idag kl. 10:08.
Citera
Idag, 10:07
Medlem
Citat:
Du förnekar sanningen.
Du skulle inte kunna fungera utan att ha någon att gå på. Spotta på. Känna dig bättre än.
Nja. Att slippa fittiga avskräden som dig hade känts bättre helt ärligt.
Citera
Idag, 10:09
Medlem
Gollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
https://samnytt.se/sd-man-mest-benag...sverige-i-krig

[b]

Vid krig har flyktingarna inga som helst problem med att åka hem.Annars är det omöjligt för dem att göra det eftersom de är föföljda och riskerar dödsstraff.

Hur ser försvarsviljan ut hos de nya svenskarna?
Hur ser man inom försvaret på att sätta vapen i händerna på personer med icke västerländska värderingar?

SD är ett skämt och hela partiet består av "jude" dyrkare. Skulle nog säga att Jimmie är mer landsförrädare än Stefan Löfven.
Citera
Idag, 10:09
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Nja. Att slippa fittiga avskräden som dig hade känts bättre helt ärligt.
Det du säger motsäger sig självt.
Utan mig, så hade du varit sämst.
Du kan inte leva som det lägsta.
Citera
Idag, 10:13
Medlem
Citat:
Det du säger motsäger sig självt.
Återigen villfarelse från dig. Om jag hellre slipper skräp till människor som dig hade det känts bättre. Är till och med det enkla konstaterandet svårt att ta in för dig?
Citera
Idag, 10:34
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Återigen villfarelse från dig. Om jag hellre slipper skräp till människor som dig hade det känts bättre. Är till och med det enkla konstaterandet svårt att ta in för dig?
Om jag aldrig hade funnits hade du inte haft något att glädjas åt.
Hur kan jag försvinna ifall jag aldrig funnits?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in