2025-04-16, 17:50
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Fick en karta till med Ksaol idag och ska få fler under veckan men har blivit varnad om att priset kommer att öka en del från och med nu.
Så antagligen är inte ordningen helt återställd på den fronten.

Hoppas bara att det inte blir rena fantasipriser för då tar jag ett uppehåll eller ransonerar dom kraftigt.
Har en kille som ger mig 30st för 500, känns väl ändå rimligt men vad gav du för en karta? Har löst ksalol billigare än 500 för 30 förut men vet att inflationen är sjuk pga beslaget och behöver benso mer än nånsin för tillfället
Citera
2025-04-16, 20:24
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Har en kille som ger mig 30st för 500, känns väl ändå rimligt men vad gav du för en karta? Har löst ksalol billigare än 500 för 30 förut men vet att inflationen är sjuk pga beslaget och behöver benso mer än nånsin för tillfället
Ungefär samma som dig men har inte fått reda på det nya priset än.
Kan tyvärr inte ringa och fråga pga kranen är nojjig.

Fick lagliga Diflu i måndags och dom var ovanligt bra och så får jag hämta ut sobril om några dagar så jag överlever tills mina 100 imovane går att hämta ut.

Men Ksaol är förstås överlägset allt annat jag testat i benzoväg, förutom Flunisar men dom är helt omöjliga att få tag i nu.
Citera
2025-04-16, 20:46
Medlem
Elikos avatar
Citat:

Fick lagliga Diflu i måndags och dom var ovanligt bra och så får jag hämta ut sobril om några dagar så jag överlever tills mina 100 imovane går att hämta ut.

Men Ksaol är förstås överlägset allt annat jag testat i benzoväg, förutom Flunisar men dom är helt omöjliga att få tag i nu.

Låter som du borde testa Lorazepam.
Citera
2025-04-16, 20:48
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Låter som du borde testa Lorazepam.
Om jag kunde hitta det så bangar jag inte.
Citera
2025-04-17, 19:20
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Jag känner bara 2 som säljer nu, den ena tar 2500kr för 100st, den andra snubben tar 300kr kartan, 250kr om man köper 10 kartor.

Dom var dyrare för några v sen.
För 3-4 år sen kosta dom 150kr kartan. Ännu billigare om man köpte lite mer.

500kr för 2kartor känns tyvärr vad man får betala för tillfället:/
Citera
2025-04-18, 02:32
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Jag känner bara 2 som säljer nu, den ena tar 2500kr för 100st, den andra snubben tar 300kr kartan, 250kr om man köper 10 kartor.

Dom var dyrare för några v sen.
För 3-4 år sen kosta dom 150kr kartan. Ännu billigare om man köpte lite mer.

500kr för 2kartor känns tyvärr vad man får betala för tillfället:/
Ja, helt oproportionerliga priser men jag tror vi börjar skymta ljus i tunneln ändå, har hört av flera polare att dom fått tag i nån Rlam som ska vara generisk alpra från nåt land i söder (Singapore eller indien?) till förmånligt pris. Kan detta vara ksalols ersättare?

Hade varit kul med en bredare ikto marknad också, under en tid kunde man med enkelhet hitta galenika rivotril (åtminstone i Östergötland) men den tiden tillhör det förgångna nu.. jäkligt synd då klona har alla önskvärda egenskaper hos en benz men nu får man leta i år och dar efter den.

Minns när min lokala fick in ett begränsat parti karisoprodol runt decennieskiftet, det knaprades på rätt bra kan jag säga slår alla andra GABA-substanser man kan tillgå idag med hästlängder. Kan ju hoppas att nån rc shop tar in nån metakvalon-analog eller liknande för den gamla tidens sedativa är fan himmelriket utan att tumma på definitionen av detta. Man skulle t ex kunna titta närmare på Aflokvalon som närmast mirakulöst förblivit oklassad trots att den kommit till folkhälsomyndighetens kännedom. Kan väl vara en potentiell kandidat. Nej, nu önsketänker jag, vi får nog vara glada om vi ens har kvar bensedin eller nån skitig alpragenerika från Indien på marknaden om några år, tyvärr.. kan ju hoppas att serberna orkar hålla igång ett tag till dock, kosta vad det kosta vill för vi ska ha alpra
Citera
2025-04-18, 02:39
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:

Kul att det verkar vara bättre drag i diflu nu, gör ju dessutom att dess lagliga status lockar lite mer när den ska slå bättre. Sitter med Lyr i kroppen nu men måste fan klippa den skiten snart, toleransökningen kan vara det sjukaste jag upplevt, lär ju vara lagom mysig att kliva av efter prolongerad användning, Kul du fick ditt diflu iaf, dom ska öppna shoppen 1a maj tydligen. Hoppas dom har samma batch då
Citera
2025-04-18, 02:47
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ja, helt oproportionerliga priser men jag tror vi börjar skymta ljus i tunneln ändå, har hört av flera polare att dom fått tag i nån Rlam som ska vara generisk alpra från nåt land i söder (Singapore eller indien?) till förmånligt pris. Kan detta vara ksalols ersättare?

Hade varit kul med en bredare ikto marknad också, under en tid kunde man med enkelhet hitta galenika rivotril (åtminstone i Östergötland) men den tiden tillhör det förgångna nu.. jäkligt synd då klona har alla önskvärda egenskaper hos en benz men nu får man leta i år och dar efter den.

Minns när min lokala fick in ett begränsat parti karisoprodol runt decennieskiftet, det knaprades på rätt bra kan jag säga slår alla andra GABA-substanser man kan tillgå idag med hästlängder. Kan ju hoppas att nån rc shop tar in nån metakvalon-analog eller liknande för den gamla tidens sedativa är fan himmelriket utan att tumma på definitionen av detta. Man skulle t ex kunna titta närmare på Aflokvalon som närmast mirakulöst förblivit oklassad trots att den kommit till folkhälsomyndighetens kännedom. Kan väl vara en potentiell kandidat. Nej, nu önsketänker jag, vi får nog vara glada om vi ens har kvar bensedin eller nån skitig alpragenerika från Indien på marknaden om några år, tyvärr.. kan ju hoppas att serberna orkar hålla igång ett tag till dock, kosta vad det kosta vill för vi ska ha alpra
Han som tar 2500 för 100 blå har även rivo lite billigare, 2000 för 100st. I just Östergötland. Så det finns och kommer tbx mer och mer
Citera
2025-04-21, 22:46
Medlem
vad är det som händer är det någon som vet förr var det kanske brist på tradolan etc finns ju varenda apoteks meny däremot är det otroligt torrt med bzd även nere i Skåne där de brukar komma till i första led,, och har nån så för att få ut en vinst måste de slänga de för en ja minst 300-400 kartan + annars är det rån eller något fuffens
Citera
Igår, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
vad är det som händer är det någon som vet förr var det kanske brist på tradolan etc finns ju varenda apoteks meny däremot är det otroligt torrt med bzd även nere i Skåne där de brukar komma till i första led,, och har nån så för att få ut en vinst måste de slänga de för en ja minst 300-400 kartan + annars är det rån eller något fuffens
Var gripanden på mängder av internationella smugglare som är högt upp i ledet förr . Därför hittar du mindre och dyrare, återgår säkert till normalt igen inom sin tid
Citera
Igår, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Var gripanden på mängder av internationella smugglare som är högt upp i ledet förr . Därför hittar du mindre och dyrare, återgår säkert till normalt igen inom sin tid

Jo satt o kolla och läste lite igår ”publika” rapporter finns ju från 2024 Sverige och länder med omnejd och därifrån galneika kommer. Fast har varit otroligt torrt i de stora städerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in