Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Frank
Jag känner bara 2 som säljer nu, den ena tar 2500kr för 100st, den andra snubben tar 300kr kartan, 250kr om man köper 10 kartor.
Dom var dyrare för några v sen.
För 3-4 år sen kosta dom 150kr kartan. Ännu billigare om man köpte lite mer.
500kr för 2kartor känns tyvärr vad man får betala för tillfället:/
Ja, helt oproportionerliga priser men jag tror vi börjar skymta ljus i tunneln ändå, har hört av flera polare att dom fått tag i nån Rlam som ska vara generisk alpra från nåt land i söder (Singapore eller indien?) till förmånligt pris. Kan detta vara ksalols ersättare?
Hade varit kul med en bredare ikto marknad också, under en tid kunde man med enkelhet hitta galenika rivotril (åtminstone i Östergötland) men den tiden tillhör det förgångna nu.. jäkligt synd då klona har alla önskvärda egenskaper hos en benz men nu får man leta i år och dar efter den.
Minns när min lokala fick in ett begränsat parti karisoprodol runt decennieskiftet, det knaprades på rätt bra kan jag säga

slår alla andra GABA-substanser man kan tillgå idag med hästlängder. Kan ju hoppas att nån rc shop tar in nån metakvalon-analog eller liknande för den gamla tidens sedativa är fan himmelriket utan att tumma på definitionen av detta. Man skulle t ex kunna titta närmare på Aflokvalon som närmast mirakulöst förblivit oklassad trots att den kommit till folkhälsomyndighetens kännedom. Kan väl vara en potentiell kandidat. Nej, nu önsketänker jag, vi får nog vara glada om vi ens har kvar bensedin eller nån skitig alpragenerika från Indien på marknaden om några år, tyvärr.. kan ju hoppas att serberna orkar hålla igång ett tag till dock, kosta vad det kosta vill för vi ska ha alpra