• 1
  • 2
2025-04-18, 12:22
Medlem
Låter som att det är du som har väldigt livlig fantasi. Hon tycker förmodligen att du är obehaglig men hälsar av artighet för att hon känner att hon borde om ni bor i samma område eller något.
Citera
2025-04-18, 16:39
Medlem
Känner igenom dig "smörblomman", du måste vara en riktig hingst med tanke på hur många unga kvinnor som suktar efter dig.

Förstod dock inte alls hur du visste att hon var nymfoman, sådant vet man väl inte förens man fått skavsår på kuken...
Citera
2025-04-18, 16:44
Medlem
CombatPigs avatar
Jag kan inte se vad i din beskrivning av henne som tyder på att hon är nymfoman. Att hon är lång, blyg och tittar ned i marken? Hur gör det henne till nymfoman?
Citera
2025-04-18, 16:49
Medlem
F.Hansens avatar
Det är bara att köra på om hon är villig
Citera
2025-04-18, 16:51
Medlem
Med tanke på dina inlägg, bland annat en om 13 åringar så fantiserar du onormalt mycket om yngre flickor/barn. Du verkar creepy asf.

Här är ett:

"Hon ser ut som 23 ungefär.. men kan lika gärna va 35 .. svårt att se på asiater. Väldigt bra klädsmak ..hon gillar se "rik" ut, men kan inte va det med tanke på området.
Nu har hon börjat med kattöron också, ..som sitter på såna där hörlurar tjejer har på vintern istället för mössor(vet inte vad det kallas). Kattöron passar väldigt bra på asiatiska tjejer.

Tittar jag på henne så tittar hon tillbaks med arg blick. Tycker nog jag är konstig och ful.

I hennes ögon är jag säkert en pervers downie med läckande stomipåse.

Vill säga "hej" .. men vågar inte ..får ångest för hon ser så bra ut

Hur får jag henne att le och hålla armarna runt mig när det är kallt ute t ex ? Det är en bra början .. för att sen gå vidare till nästa nivå."
Citera
2025-04-18, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Håll dig du till jämnåriga och sluta tro något annat. Det blir bäst så.

Gärna,om du berättar hur man får någon på den här listan?
Hottest Actress Over 50
https://www.imdb.com/list/ls561843650/
Citera
2025-04-19, 11:13
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Gärna,om du berättar hur man får någon på den här listan?
Hottest Actress Over 50
https://www.imdb.com/list/ls561843650/
Hitta knull får du göra själv fattar du väl?
Herregud så jävla barnslig.
Citera
2025-04-19, 11:37
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CombatPig
Jag kan inte se vad i din beskrivning av henne som tyder på att hon är nymfoman. Att hon är lång, blyg och tittar ned i marken? Hur gör det henne till nymfoman?

Inte jag heller. Och dessutom är hon ju 18-19, så den här åldern (oftast runt 13-14) när de är så att säga nyöppnade och vill likt nymfomaner i princip göka dygnet runt och prova allt bara för att det är nytt och spännande är ju också förbi.

Men nu verkar det ju ändå vara så att TS är en gammal gubbjävel så det lär ju inte bli något godis för honom med någon tonårsjänta hur som helst.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-04-19 kl. 11:46.
Citera
2025-04-19, 16:17
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Hon ser väldigt bra ut .. kanske 18-19 ..Om jag tittar henne i ögonen så skruvar hon på sig, och ser ut som hon skäms/generad .. precis som hon kan läsa mina tankar...
Brukar träffa på henne nästan varje dag ,hon säger hej och ler .. sen tittar ner i marken.

Hon är väldigt lång för att va en tjej .. nästan 1,85. Ser ut som föräldrarna kan va från balkan.

Verkar va något som är lite off med henne .. inte alla besticken i lådan.

Hade det varit fel av mig att utnyttja det, om jag kunde? Trots att jag är mycket äldre

Kör på. Verkar riskfritt. Se till att du har alla papper och testamentet i ordning först bara.
Citera
2025-04-19, 17:17
Medlem
Är du helt säker på att ni lever i samma verklighet?
Citera
2025-04-19, 19:09
Medlem
systems avatar
TS är en hingst som hittat en brunstig ung märr.

Jag ser inte något som kan gå fel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in