2025-04-21, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenenPaRyggen
Skjutningar, rån, mord, våldtäkter. Vårt folk går under.
Men det skiter väl du i, du får ju fler att ligga med.

Jävla vider.
Du personifierar allt som är fel med det här landet.

Ja men då får väl svenska män börja bete sig på ett sådant sätt att kvinnor vill ha er, bara er. Börja med att ta en titt på er själva istället för att gnälla, det är inget maskulint beteende.

Jag röstade nationalistiskt tidigare, för jag prioriterade Sverige framför ökat urval. Men den svenska mannens attityd har fått mig att avstå från att rösta.
Citera
2025-04-21, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det kommer nästan inga ensamkommande till Sverige sedan flera år tillbaka. Gissar att de du tänker på är nästan tio år äldre än när de kom och inte har bott på förläggning på väldigt många år.

Statistik finns på Migrationsverkets hemsida för den intresserade.

Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ja men då får väl svenska män börja bete sig på ett sådant sätt att kvinnor vill ha er, bara er. Börja med att ta en titt på er själva istället för att gnälla, det är inget maskulint beteende.

Jag röstade nationalistiskt tidigare, för jag prioriterade Sverige framför ökat urval. Men den svenska mannens attityd har fått mig att avstå från att rösta.

Svara på topic istället, hur känns det att det är vi män som styr?
Citera
2025-04-21, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
Se inlägg 2.
Citera
2025-04-21, 13:15
Medlem
Babushka7s avatar
I din dröm broshan att män styr världen. Hur vi än vänder och vrider så är det kvinnor som styr världen och män är våran hängiven tjänare som ska behagar oss

>Hur känns det då ?

OBS det är Gud som styr världen.

Citat:
Senast redigerad av Babushka7 2025-04-21 kl. 13:45.
Citera
2025-04-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
De har skäggbarnen redan norpat på flyktingförläggningen men tack för försöket.
Men vi ponerar att du har rätt. Då skulle ukrainskorna alltså hellre välja en asylsökande som har en ersättning på 71 :-/dag och har noll förankring på svensk arbetsmarknad än dig? Du får nog fundera på varför du skulle ha mindre än dem att erbjuda.
Citera
2025-04-21, 13:19
Medlem
Citat:

Vilka "vi män?" Det är en statsminister av manligt kön och politiker av båda könen.
Det viktiga är att jag älskar mitt liv och sättet jag lever det. Om landet sedan styrs av män, kvinnor eller enhörningar rör mig inte ryggen.
Citera
2025-04-21, 13:20
Medlem
Citat:
Men vi ponerar att du har rätt. Då skulle ukrainskorna alltså hellre välja en asylsökande som har en ersättning på 71 :-/dag och har noll förankring på svensk arbetsmarknad än dig? Du får nog fundera på varför du skulle ha mindre än dem att erbjuda.

Jag utgår inte alltid från mig själv som du gör. De kanske går SFI tillsammans och träffas där? Vad vet jag? För att träffas måste man ju befinna sig på samma plats.
Citera
2025-04-21, 13:29
Medlem
Citat:
Jag utgår inte alltid från mig själv som du gör. De kanske går SFI tillsammans och träffas där? Vad vet jag? För att träffas måste man ju befinna sig på samma plats.
Ja kanske träffar någon ukrainska en annan invandrare och blir kär. Konstigare saker har hänt. Men eftersom du inte utgår från dig själv är det väl knappast ett problem för dig?
Citera
2025-04-21, 13:33
Medlem
Citat:
Ja kanske träffar någon ukrainska en annan invandrare och blir kär. Konstigare saker har hänt. Men eftersom du inte utgår från dig själv är det väl knappast ett problem för dig?

Absolut inte men nu tänker jag som jag nämnt några gånger tidigare inte bara på mig själv även om det är omodernt.
Citera
2025-04-21, 13:34
Medlem
Citat:
Absolut inte men nu tänker jag som jag nämnt några gånger tidigare inte bara på mig själv även om det är omodernt.
Tycker du inte att folk ska få bli kära i vem de vill?
Citera
2025-04-21, 13:39
Medlem
Citat:
Tycker du inte att folk ska få bli kära i vem de vill?

Absolut! Ensamma svenska män får väl åka till länder där de uppskattas istället för att sitta i baksätet på bilen livet och se livet passera genom sidorutan. Jag har flera bekanta som åkt till Filipinerna och Thailand träffat en kvinna och trivs med det.
Citera
2025-04-21, 13:40
Medlem
Citat:
Absolut! Ensamma svenska män får väl åka till länder där de uppskattas istället för att sitta i baksätet på bilen livet och se livet passera genom sidorutan. Jag har flera bekanta som åkt till Filipinerna och Thailand träffat en kvinna och trivs med det.
Bra för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in