• 1
  • 2
Igår, 10:29
Medlem
https://www.assarchristian.se/p/pale...och-avrattning

Palestinaaktivisten Azad Abobakry ringde mig hela 19 gånger under påskhelgen. Han hotade att våldta och mörda mig – kallade mig ”judehora” och sa att jag hade ett pris på mitt huvud
Samtidigt som den framträdande Palestinaaktivisten Azad Abobakry stämt kommunen i hopp om att få leva på socialbidrag, inledde han en serie telefonsamtal till mig – tidigt på morgonen, flera gånger under påskhelgen – där han hotade att våldta, mörda och jaga mig om jag inte upphörde med min journalistik.

Hoten var inte bara grova – de var sadistiska, sexuella och genomsyrade av antisemitism.

Samtalen inspelade och publicerade.
För polisen borde det vara en smal sak att hälsa på nazisten, ta hans teknik i beslag och samla bevisning.
Frågan är dock: Kommer det att ske?

På senare tid har vi ju, tyvärr, sett att svensk polis hjälper arabiska nazister i sin antisemitiska gärning så möjligen kan man förhålla sig skeptisk till intresset att upprätthålla lagen.
Vad tror vi?
Citera
Igår, 10:37
Medlem
kalkryggars avatar
Hans mamma borde ju göra en polisanmälan för han hotar ju faktiskt henne. Skulle inte heller förvåna mig om det är hot som de faktiskt har för avsikt att utföra.

Jösses du milde ett sånt judehat de har. Judarna i Sverige behöver verkligen få en högre status från samhället.
Citera
Igår, 10:40
Medlem
Onanikrems avatar
Kommer att läggas ned i brist på bevis hur mycket bevis det än finns. Muslimer är fridlysta i Sverige och untouchable. Hade han varit sosse eller miljöpartist politiker så hade han fått ta "time out" Nu verkar det vara en vanlig socialbidragstagare och då är det locket på direkt. Inte kan samhället sparka på en som redan ligger..

Enkelbiljett hem är det enda rätta för sådant pack!
Citera
Igår, 11:00
Medlem
Gosifs avatar
Det är inte konstigt någon som honom är lite dum i huvudet. Så går det när kusiner får barn.
Citera
Igår, 11:41
Medlem
Han verkar ha tourettes syndrom, väldigt mycket osammanhängande prat om både judiska fittor och dömda bögar.
Citera
Igår, 11:58
Medlem
Faltas avatar
Hatet i Sverige mot judiska medborgare är enormt. Man behöver inte tala var det kommer ifrån. Det här ärendet är klockrent enkelt för polisen, Om dom vill!!
Citera
Igår, 11:59
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
https://www.assarchristian.se/p/pale...och-avrattning

Palestinaaktivisten Azad Abobakry ringde mig hela 19 gånger under påskhelgen. Han hotade att våldta och mörda mig – kallade mig ”judehora” och sa att jag hade ett pris på mitt huvud
Samtidigt som den framträdande Palestinaaktivisten Azad Abobakry stämt kommunen i hopp om att få leva på socialbidrag, inledde han en serie telefonsamtal till mig – tidigt på morgonen, flera gånger under påskhelgen – där han hotade att våldta, mörda och jaga mig om jag inte upphörde med min journalistik.

Hoten var inte bara grova – de var sadistiska, sexuella och genomsyrade av antisemitism.

Samtalen inspelade och publicerade.
För polisen borde det vara en smal sak att hälsa på nazisten, ta hans teknik i beslag och samla bevisning.
Frågan är dock: Kommer det att ske?

På senare tid har vi ju, tyvärr, sett att svensk polis hjälper arabiska nazister i sin antisemitiska gärning så möjligen kan man förhålla sig skeptisk till intresset att upprätthålla lagen.
Vad tror vi?

Har helt plötsligt nu: palestinaaktivist = nazist ?

Om en Palestinier inte gillar judar så är det väl inte konstigt med tanke på vad som hänt med och i deras land Palestina under de senaste 80 åren?
Ogillandet av judar torde accentueras av den judiska folkmordspolitiken och etniska rensningen riktad mot palestinier.
Detta folkmord på palestinier sker dessutom utan att det sk. "världsamfundet" ingriper mot förövarna från Israel.

Dessutom så måste man väl inte gilla judar ?
Citera
Igår, 12:18
Medlem
Zeusys avatar
Gaza-aktivist mordhotar journalist och statsministern: “Ska visa vem Sverige tillhör”

https://samnytt.se/gaza-aktivist-mor...verige-tillhor

Citat:
Under påskhelgen mottog journalisten Christian Peterson en rad grova och hotfulla telefonsamtal från Gaza-aktivisten Azad Abobakry, en framträdande profil inom Palestinarörelsen. Sammanlagt ska Abobakry ha ringt journalisten 19 gånger från dolt nummer under tidiga morgontimmar, och i inspelade samtal ska han ha uttalat både våldtäkts- och dödshot, samt uttryckt grovt judehat. I videoklipp på sociala medier har invandraren även framfört att han ska skjuta statsminister Ulf Kristersson (M).

Käre statsminister, varför är denna person fortfarande kvar i Sverige?

Man får inte mordhota folk eller? Vad händer?
Citera
Igår, 12:26
Medlem
-Pelles avatar
Lol Kollade bilden nu

Hur fan ser han ut!!?
som en ilsken jävla tomte. En anblick och han borde utvisas direkt.
Kan aldrig komma gott ur en sån ilsken vidrig filur
Citera
Igår, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Har helt plötsligt nu: palestinaaktivist = nazist ?

Om en Palestinier inte gillar judar så är det väl inte konstigt med tanke på vad som hänt med och i deras land Palestina under de senaste 80 åren?
Ogillandet av judar torde accentueras av den judiska folkmordspolitiken och etniska rensningen riktad mot palestinier.
Detta folkmord på palestinier sker dessutom utan att det sk. "världsamfundet" ingriper mot förövarna från Israel.

Dessutom så måste man väl inte gilla judar ?

Givetvis är Palestinarörelsen nazistisk, men visst… den är ju värre än ”nynazisterna” som våra medier rapporterar om i decennier trots att den i egentlig mening knappt existerar som rörelse.
Arabiska nazister är det i särklass största hotet mot judar, men i förlängningen även mot andra folkgrupper då rörelsen drivs av hat mot alla otrogna.
Citera
Igår, 12:44
Medlem
Att den arabiska nazisten älskar Hitler är för övrigt ingenting han sticker under stol med:
https://samnytt.se/gaza-aktivist-mor...erige-tillhor/

Mordhoten mot statsministern borde också vara skäl för Säpo att sy in honom.
Förstår inte varför äcklet tillåts vara i Sverige överhuvudtaget.
Citera
Igår, 13:47
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Givetvis är Palestinarörelsen nazistisk, men visst… den är ju värre än ”nynazisterna” som våra medier rapporterar om i decennier trots att den i egentlig mening knappt existerar som rörelse.
Arabiska nazister är det i särklass största hotet mot judar, men i förlängningen även mot andra folkgrupper då rörelsen drivs av hat mot alla otrogna.
Där sa du något! De svenska ”nynazisterna” är en förhållandevis liten klick, inte harmlös men de är så få och samhället, staten, SÄPO har relativ koll på dem.

Muslimska extremister har nästlat sig in djupt in i sosse/vänsterpartierna, de är många och blir fler för varje dag, de drar sig inte för våld heller. Nu verkar ju de svenska nynazisterna göra gemensam sak med muslimerna mot judarna i Sverige.

Judarna i Sverige har i de flesta fall bott här i generationer och sköter sig. Muslimerna är nyimport och står för det mesta av gängvåldet i samhället, de tar med sig sina krig hit och fortsätter precis som vanligt, enda skillnaden är att de livnär sig på det svenska samhället som parasiter. Skulle inte ens kalla dem nazister, de bara tar med sig sina krig hit helt enkelt och fortsätter det här.

När man ser på bilden av den här skäggiga muslimen, skulle någon köpa en bil av honom? Skulle någon handla med honom? Skulle DU vilja sälja något till honom? Han bidrar inte med något i vårt land. Fan, random kebabsvarvare ser ju civiliserad ut i jämförelse.
Senast redigerad av Onanikrem Igår kl. 13:50.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in