• 3
  • 4
Idag, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Lgger inte ett re p detta. Vntar istllet p SkyOblivon som ska slppas om ngon mnad!

nnu en remake fr att mjlka pengar...

...typ 20 r senare och dem fattar fortfarande inte att RPG spel ska vara multiplayer haha indie-devs allts...
Citera
Idag, 06:54
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
tips, spelet finns p microsoft game pass, 10kr fr 14 dagar sen normalpris 119kr/mnad.

Ahh tnkte inte ens p att kolla det frst men r ju sjlvklart att dom slpper det dr ocks! D slipper jag lgga ut pengar p detta, tack fr tips!
Citera
Idag, 07:06
Medlem
Har kollat p en del videor och det dr brungula s kallade "pissfiltret" r ju rtt avvikande frn hur det sg ut i originalet med mttade frger. Man har bytt ut stenen i ruinerna frn marmor till ngot granitliknande vilket gr dem betydligt mindre intressanta. Imperial City ser ocks grare och tristare ut. Utver den nya grafiken verkar det vara i stort sett samma spel med samma gamla buggar. Nej, jag tnker inte betala fullpris fr ett spel jag redan har.
Citera
Idag, 07:22
Medlem
CombatPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0urce

...typ 20 r senare och dem fattar fortfarande inte att RPG spel ska vara multiplayer haha indie-devs allts...
Det r snarare du som efter 20 r fortfarande inte har fattat att ett RPG alltid gr sig bst i singleplayer.
Ett MMORPG r dock en helt annan sak.
Citera
Idag, 07:56
Medlem
Jag r grymt tacksam fr detta. Skyrim frlskade jag mig i, s mnga timmar.. Provade tyvrr Oblivion efter det och inte innan, och det kndes som det var fr mnga steg bakt. Minns ej nu, lite saker med kartan bland annat, snt br ju g att modernisera i denna version. Vill lira!!
Citera
Idag, 09:11
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0urce

TES: VI kanske blir multiplayer..?
Citera
Idag, 09:49
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Har kollat p en del videor och det dr brungula s kallade "pissfiltret" r ju rtt avvikande frn hur det sg ut i originalet med mttade frger. Man har bytt ut stenen i ruinerna frn marmor till ngot granitliknande vilket gr dem betydligt mindre intressanta. Imperial City ser ocks grare och tristare ut. Utver den nya grafiken verkar det vara i stort sett samma spel med samma gamla buggar. Nej, jag tnker inte betala fullpris fr ett spel jag redan har.

Tanken r ju att det ska vara samma spel, s dr har dom ju lyckats. Vet inte varfr folk ftt fr sig att "remake" innebr ngot annat n just det

Ser dock ut som att dom lagt in ett ftal helt nya quests fr att lsa upp ny gear, s lite nytt r det iaf. Bda expansionerna fljer med ocks s har man missat dom kan det vara bra lge att kra igenom.
Citera
Idag, 12:41
Medlem
Varfr i helvete finns det inte p PSN?
Citera
Idag, 13:03
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Varfr i helvete finns det inte p PSN?

Antagligen Sonys fel. Lser artiklar om att det funkar att logga in p PSN antingen via appen eller webbsidan och kpa spelet dr, s kommer det dyka upp i biblioteket p konsolen ocks s man kan installera.
Citera
Idag, 13:12
Medlem
Andersdamaans avatar
Fick litet tid ver och slog mig igenom den frsta Oblivion-porten, och jklar vilken stmning dom har ftt till dr! Plane of Oblivion knns verkligen helvetiskt nu jmfrt med den rtt mhiga stmningen i originalet! Ljuseffekterna och dom verhalade ljudeffekterna gr mycket fr inlevelsen!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in