• 1
  • 2
Idag, 00:54
Medlem
Jag har träffat en tjej som från början verkade helt normal. Något tillknäppt i sängen, men det har börjat lossna på den fronten. Hur som helst upptäckte jag för några kvällar sedan att hon tittade på en film på mobilen när hon skulle somna. Jag trodde inte mina ögon när jag såg vad hon kollade på. Hon kollade på en skitäcklig video av typ en kineskärring som fick pormaskar och finnar klämda och tömda i extrem närbild. Det såg otroligt äckligt ut! Jag mådde instinktivt illa och frågade min tjej varför hon tittade på det. Då svarade hon att hon tyckte det var avkopplande och att det hjälpte henne att somna.

Jag vet inte om jag klarar av att vara med en tjej som gillar att titta på äckelvideos av klämda varbölder i närbild. Såvitt mig anbelangar är det lika ”avkopplande” som att titta på tortyrvideos från mexikanska karteller. Vad lider hon av liksom? Hur hade ni gjort?
Senast redigerad av Bonnker Idag kl. 01:07.
Citera
Idag, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag har träffat en tjej som från början verkade helt normal. Något tillknäppt i sängen, men det har börjat lossna på den fronten. Hur som helst upptäckte jag för några kvällar sedan att hon tittade på en film på mobilen när hon skulle somna. Jag trodde inte mina ögon när jag såg vad hon kollade på. Hon kollade på en skitäcklig video av typ en kineskärring som fick pormaskar och finnar klämda och tömda i extrem närbild. Det såg otroligt äckligt ut! Jag mådde instinktivt illa och frågade min tjej varför hon tittade på det. Då svarade hon att hon tyckte det var avkopplande och att det hjälpte henne att somna.

Jag vet inte om jag klarar av att vara med en tjej som gillar att titta på äckelvideos av klämda varbölder i närbild. Såvitt mig anbelangar är det lika ”avkopplande” som att titta på tortyrvideos från mexikanska karteller. Vad lider hon av liksom? Hur hade ni gjort?

Om detta är en anledning för dig att gå i tankarna av att göra slut så kan du inte ha mycket problem i ditt liv. Människan är på många sätt ett dumt djur som får sina olika behov uppfyllda på olika sätt. Vissa tycker det är extremt underhållande med dumma TikTok-videos och andra blir avkopplade av att läsa FUP:ar. Jag själv hade ett ex som kunde tycka det var underhållande att titta på klipp där finnar blir klämda. Klart att man tycker det är lite märkligt sätt att få sina underhållsbehov tillfredställda.

Men so what? Finns garanterat saker du gör eller tycker är kul som hon tycker är helt befängt. Och du måste ju inte titta på klippen tillsammans med henne. Låt henne ha sin fetish så får du ha din fetish som troligen är att uppskatta pedofilskämt från Simon Gärdenfors.
Citera
Idag, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Om detta är en anledning för dig att gå i tankarna av att göra slut så kan du inte ha mycket problem i ditt liv. Människan är på många sätt ett dumt djur som får sina olika behov uppfyllda på olika sätt. Vissa tycker det är extremt underhållande med dumma TikTok-videos och andra blir avkopplade av att läsa FUP:ar. Jag själv hade ett ex som kunde tycka det var underhållande att titta på klipp där finnar blir klämda. Klart att man tycker det är lite märkligt sätt att få sina underhållsbehov tillfredställda.

Men so what? Finns garanterat saker du gör eller tycker är kul som hon tycker är helt befängt. Och du måste ju inte titta på klippen tillsammans med henne. Låt henne ha sin fetish så får du ha din fetish som troligen är att uppskatta pedofilskämt från Simon Gärdenfors.

Ditt ex? Antar att du dumpade henne pga hennes äckelintresse. Blanda inte in Gärdenfors i detta. Ej heller Frej Larsson.
Citera
Idag, 01:23
Medlem
Citat:
Ditt ex? Antar att du dumpade henne pga hennes äckelintresse. Blanda inte in Gärdenfors i detta. Ej heller Frej Larsson.

Haha, i rest my case.
Citera
Idag, 02:14
Medlem
Citat:

Det är någon fetisch som tjejer har, hon är inte ensam om det fenomenet.
Citera
Idag, 04:49
Medlem
Europes avatar
Jag hade en sambo som var besatt över att få pressa ut mina pormaskar och eventuella finnar på min rygg. Förutom att jag inte kände mig helt bekväm med det, då jag själv tycker det till och med känns äckligt att göra det på mig själv, så kunde det göra rätt ont när hon började pressa dem med naglarna.

Kanske kommer du relativt sett lindrigt undan? Kvinnor kanske fortfarande har lite allogroomingbehov i likhet med andra apor?
Senast redigerad av Europe Idag kl. 04:52.
Citera
Idag, 04:51
Medlem
Tavastehuss avatar
Kallar man det ”portömning” blir det plötsligt rumsrent.

Men ja, det är litet suspekt. Fast inte något man gör slut för.
Citera
Idag, 06:33
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Det är inget att bry sig om. Många finner det tillfredsställande att titta på sånt och till och med utföra det, att klämma pormaskar och finnar. Finns mängder med filmer i sociala medier.
Citera
Idag, 06:42
Medlem
Börja titta på videos när en fotvårdare klipper läskiga tånaglar och se om hon gillar det med. Rätt intressant.
Citera
Idag, 08:15
Medlem
Börja titta på videos när en fotvårdare klipper läskiga tånaglar och se om hon gillar det med. Rätt intressant.
Citera
Idag, 08:27
Medlem
Pinoputchins avatar
Du kan förena nytta med nöje, hon klämmer dina finnar och pormaskar. Deal?
Citera
Idag, 08:58
Medlem
Citat:

Vet inte om vi blivit hjärntvättade eller om vi bara tittar på vad som helst för att koppla bort verkligheten en stund. Har även förstått att många tittar och följer konton på folk som grisar i sig mat. Och en del myser till bilkrascher och allvarliga skador människor råkar ut för. Människor har fördummats, avtrubbats och många hjärnor verkar ha brunnit men risken är rätt stor att du byter ut din tjej mot en likadan. Är hon bra i övrigt så kanske du ska försöka stå ut och försöka förmå henne att förstå det underliga i att varva ner med mosade finnar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in