Citat:
Ursprungligen postat av
Bonnker
Jag har träffat en tjej som från början verkade helt normal. Något tillknäppt i sängen, men det har börjat lossna på den fronten. Hur som helst upptäckte jag för några kvällar sedan att hon tittade på en film på mobilen när hon skulle somna. Jag trodde inte mina ögon när jag såg vad hon kollade på. Hon kollade på en skitäcklig video av typ en kineskärring som fick pormaskar och finnar klämda och tömda i extrem närbild. Det såg otroligt äckligt ut! Jag mådde instinktivt illa och frågade min tjej varför hon tittade på det. Då svarade hon att hon tyckte det var avkopplande och att det hjälpte henne att somna.
Jag vet inte om jag klarar av att vara med en tjej som gillar att titta på äckelvideos av klämda varbölder i närbild. Såvitt mig anbelangar är det lika ”avkopplande” som att titta på tortyrvideos från mexikanska karteller. Vad lider hon av liksom? Hur hade ni gjort?
Om detta är en anledning för dig att gå i tankarna av att göra slut så kan du inte ha mycket problem i ditt liv. Människan är på många sätt ett dumt djur som får sina olika behov uppfyllda på olika sätt. Vissa tycker det är extremt underhållande med dumma TikTok-videos och andra blir avkopplade av att läsa FUP:ar. Jag själv hade ett ex som kunde tycka det var underhållande att titta på klipp där finnar blir klämda. Klart att man tycker det är lite märkligt sätt att få sina underhållsbehov tillfredställda.
Men so what? Finns garanterat saker du gör eller tycker är kul som hon tycker är helt befängt. Och du måste ju inte titta på klippen tillsammans med henne. Låt henne ha sin fetish så får du ha din fetish som troligen är att uppskatta pedofilskämt från Simon Gärdenfors.