Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-15, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
Någon som kan ge tips hur man får venerna att synas?

Det enda du kan göra är att gå ner i kroppsfett för att främhäva ådror lite här och där. Var dessa framhävs är genetiskt och inget du kan styra. Vissa har synliga bicepsådror på 20% BF, vissa har det inte ens på 10.
Citera
2024-12-15, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Det enda du kan göra är att gå ner i kroppsfett för att främhäva ådror lite här och där. Var dessa framhävs är genetiskt och inget du kan styra. Vissa har synliga bicepsådror på 20% BF, vissa har det inte ens på 10.
Är inte tjock, har skjutit rätt mycket och de har lryptit tillbaka mnu bara
Citera
2024-12-15, 10:22
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
Någon som kan ge tips hur man får venerna att synas?

Det är genetiskt, vissa kan ligga på 5-6% och det är bara lite små ådror som knappt syns framme medans andra har stora jävla ådror som syns på 12-13% bf
Citera
2024-12-15, 17:06
Medlem
.ermins avatar
Vart är det lättast och säkrast att injektera testo e själv? Vilka nålar rekommenderas från Kanyler.se?
testo e 250mg/v

Någon som kan guida lite? Min första kur
Citera
2024-12-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Vart är det lättast och säkrast att injektera testo e själv? Vilka nålar rekommenderas från Kanyler.se?
testo e 250mg/v

Lättast är axlarna.

Säkrast och "bäst" är röven, lite krångligt att sätta själv bara men du kanske har en pojkvän som kan hjälpa dig
Citera
2024-12-15, 22:11
Medlem
Citat:
testo e 250mg/v

Kör subkutant själv - sätt i bukfettet eller i framsida lår. Använd ex 27-30 g för inject och 21 att suga upp med.
Citera
2024-12-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Kör subkutant själv - sätt i bukfettet eller i framsida lår. Använd ex 27-30 g för inject och 21 att suga upp med.

det är dumt att föreslå subq till en första gångs användare. Oljan är till för IM injektion och allt det där subq tjaffset kom från TRT-klinkerna för att folk är spruträdda.

Säger inte att det inte funkar, men större risk att få massa klumpar och att den inte tas upp ordentligt. Sen om man vill längre fram kan man ju experimentera lite och se hur östrogenet skiljer sig, vissa säger ju att dom får mindre östrogen konvertering och vissa att dom får mer östrogen konvetering, subq vs IM.
Citera
2024-12-16, 09:34
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
testo e 250mg/v

Axeln är hur smidigt som helst.
Jag sätter bara i axeln numera, använder 23G (Blå) 25mm kanyl för att sticka med, suger upp gör jag med 21G (Grön).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in