Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 22:02
  #1837
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff80
Inrikes

Är borta nästan 2v och har delat upp en dosering på 2 nålar och skulle behöva sätta den andra under veckan.
Jag skulle inte ta chansen även om det är inrikesflyg.
Om du kör längre ester som e eller c kan du köra dubbla dosen innan resan istället och det lär inte göra större skillnad i en längre kur.
Citera
2024-04-28, 22:10
  #1838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Jag skulle inte ta chansen även om det är inrikesflyg.
Om du kör längre ester som e eller c kan du köra dubbla dosen innan resan istället och det lär inte göra större skillnad i en längre kur.
Jag kan ha missförstått frågan då du kanske åker på annat sätt än med flyg och då är svaret ja istället
Som slydz har jag också sparat delar av oljan i pumpen under några dagar innan nästa injektion utan att få infektioner.
Citera
2024-04-29, 15:18
  #1839
Medlem
Amstaff80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Jag kan ha missförstått frågan då du kanske åker på annat sätt än med flyg och då är svaret ja istället
Som slydz har jag också sparat delar av oljan i pumpen under några dagar innan nästa injektion utan att få infektioner.

Inga flyg, motorcykel/bil.

Är 1v sedan jag fyllde sprutan och skulle behöva sätta typ idag.

Inväntar PCT och ska gå av en längre kur och har därför halverat dosen då jag ej fick leverans innan avfärd för att slippa en ev dipp när man är borta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback