Nu har ju bara reklamer visats hittills, men helvete vad illa man mår varje gång dessa reklamsnuttar drar igång.
Föråldrade och sönderopererade bimbo-kärringar som aldrig har behövt arbeta en sekund i hela sina liv ska fläka ut sig i någon sorts orgie av idioti och ytlighet.
Och varför är det intressant? De är svenska och lyckades gifta sig med någon framgångsrik amerikan som var för dum för att fatta bättre och nu lever de LYXLIV I HOLLYWOOD! Sååå glamoröst.
Eller är det meningen att det ska vara någon sorts lyteskomik?
Jag vet att det är en liten skitserie som ingen kommer bry sig om i vilket fall som helst, men känner ändå ett stort behov av att spy galla över hela grejen, och hoppas att någon annan vill delta.
Såg nån reklam på tv där en av kärringarna sa "in this house we clean these glasses" och så visade hon ett glas som det var lite lite smuts på kanten av. Då bytte jag kanal direkt.
jag vill också gnälla, håller med ot i allt!
...
...
... men jag kommer troligtvis vara klistrad framför tv-programmet när det går, hehe, so much for self-controll
Nu har ju bara reklamer visats hittills, men helvete vad illa man mår varje gång dessa reklamsnuttar drar igång.
Föråldrade och sönderopererade bimbo-kärringar som aldrig har behövt arbeta en sekund i hela sina liv ska fläka ut sig i någon sorts orgie av idioti och ytlighet.
Och varför är det intressant? De är svenska och lyckades gifta sig med någon framgångsrik amerikan som var för dum för att fatta bättre och nu lever de LYXLIV I HOLLYWOOD! Sååå glamoröst. Eller är det meningen att det ska vara någon sorts lyteskomik?
.
Ja, typ. Tror att tv3 är jävligt medvetna om att folk kommer störa sig så in i helvete på kvinnorna i programmet....och inte kunna låta bli att kolla.
Citat:
Ursprungligen postat av hosebag
jag vill också gnälla, håller med ot i allt!
...
...
... men jag kommer troligtvis vara klistrad framför tv-programmet när det går, hehe, so much for self-controll
.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!