Varför stirrar alla på vågen?? "måste upp i vikt"-syndrom
6 kilo på 3 månader är ju en rejäl ökning. Men om prestationen är densamma på gymmet så är det ju inte värt ett dugg...
Har du hört talas om Max-OT?
Jag körde träningsmetoden i 10 veckorutan att ta proteinpulver och dylikt, jag gick från 62 kilo till 73 kilo i rena muskler dvs.
10 veckor kommer inte ge dig 1kg muskler ens som nybörjare. Vad har proteinpulver med saken att göra? Proteinpulver är oftast vassle från mjölkextrakt så vet inte riktigt vad det tillför ditt absurda påstående.
Jag åt 4 ggr dagligen.
Antalet gånger du äter på en dag har inget med varken viktuppgång eller muskelbygge att göra. En gång om dagen räcker för att gå ner i vikt, gå upp i vikt, bygga muskler m.m
Antingen är du väldigt ny inom detta och därför okunnig eller så är det du ett troll. Det finns väldigt mycket myter och annat som sprids bland kompisarna som gör att folk tror på sånt här. Proteinpulver gör dig till Arnold och du går upp 10kg muskler på 10 veckor för att nämna två.
Har du hört talas om Max-OT?
Jag körde träningsmetoden i 10 veckor utan att ta proteinpulver och dylikt,
jag gick från 62 kilo till 73 kilo i rena muskler dvs.
Jag åt 4 ggr dagligen.
Vissa säger träningsmetoden är skit men det funkade fint för mig, orkar dock inte 5 ggr i veckan numera men musklerna har hållit i sig är faktiskt mycket mer definierad av att inte ha tränat ett bra tag efter det.
Men din dumma stackars sate! Ta och läs lite och inse hur dumt det där påståendet är!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!