Funkar det? eller är det helt åt helvete? har fått för mig att det är dåligt med kolhydrater innan läggdags? Jag är ju ingen gymkille direkt men vill gärna veta vad träningskillar tycker
Om du bantar så kanske det inte är någon vidare idé att trycka i sig lite mat innan läggdags. Men om du tränar regelbundet och vill bli större så ät mat så ofta du kan
Om du bantar så kanske det inte är någon vidare idé att trycka i sig lite mat innan läggdags. Men om du tränar regelbundet och vill bli större så ät mat så ofta du kan
Varför kan han inte äta mat innan läggdags? Är ändå kcal ut vs kcal in som gäller.
Jag joggar mest 3-4 gånger i veckan för att hålla igång. Inget gymmande.
Tänkte mest om det är bättre enligt er att satsa på tex keso osv innan läggdags istället? Eller spelar det ingen roll för en sån som mig som inte gymmar?
Varför kan han inte äta mat innan läggdags? Är ändå kcal ut vs kcal in som gäller.
Antar att du syftar på 'bantnings'-biten. Du vill ju förbränna så mycket kcal som du bara kan då. Så varför skyffla i sig massor om man inte kommer förbruka något? What's the point? Visst har du viss förbränning under natten. Men under en aktiv dag så förbrukar du ju mer.
Antar att du syftar på 'bantnings'-biten. Du vill ju förbränna så mycket kcal som du bara kan då. Så varför skyffla i sig massor om man inte kommer förbruka något? What's the point? Visst har du viss förbränning under natten. Men under en aktiv dag så förbrukar du ju mer.
Förbränningen jämnar ändå ut sig, så länge han ligger på kaloriunderskott kommer han gå ner i vikt.
Äter du kolhydrater har din kropp svårare för att bränna fett. Det är sämre att äta på kvällen än på morgonen då du kan använda kolhydraterna som energi.
Äter du kolhydrater har din kropp svårare för att bränna fett. Det är sämre att äta på kvällen än på morgonen då du kan använda kolhydraterna som energi.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!