Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-18, 14:05
  #1
Medlem
När jag var i Holland köpte jag på någon liten harmlös smartshop denna "drog" mest på skoj för att se om det hände något. Det var flytande vätska i pipetter som man sedan blandade med vatten och drack. Läser man beskrivningen så skulle man ju få lite energi eller vad man ska säga, men jag fick en totalt annan effekt.
Jag blev djupt avslappnad, både kropp och själ bara "flöt". Jag orkade knappt röra mig.

Så det jag undrar är om någon kan ha en förklaring till varför min kropp reagerade tvärtom? Är det farligt att få den effekten?.
Att jag ens märkte något var ju bra med tanke på vad jag läst om liknande preparat här på flashback..
Citera
2024-04-04, 18:31
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indiana bob
När jag var i Holland köpte jag på någon liten harmlös smartshop denna "drog" mest på skoj för att se om det hände något. Det var flytande vätska i pipetter som man sedan blandade med vatten och drack. Läser man beskrivningen så skulle man ju få lite energi eller vad man ska säga, men jag fick en totalt annan effekt.
Jag blev djupt avslappnad, både kropp och själ bara "flöt". Jag orkade knappt röra mig.

Så det jag undrar är om någon kan ha en förklaring till varför min kropp reagerade tvärtom? Är det farligt att få den effekten?.
Att jag ens märkte något var ju bra med tanke på vad jag läst om liknande preparat här på flashback..
Sumpans godis säljer dessa
https://sumpansgodis.se/butik/dnx-caps/

Extasy-ish, som jag fattar det.
Citera
2024-04-04, 19:15
  #3
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indiana bob
När jag var i Holland köpte jag på någon liten harmlös smartshop denna "drog" mest på skoj för att se om det hände något. Det var flytande vätska i pipetter som man sedan blandade med vatten och drack. Läser man beskrivningen så skulle man ju få lite energi eller vad man ska säga, men jag fick en totalt annan effekt.
Jag blev djupt avslappnad, både kropp och själ bara "flöt". Jag orkade knappt röra mig.

Så det jag undrar är om någon kan ha en förklaring till varför min kropp reagerade tvärtom? Är det farligt att få den effekten?.
Att jag ens märkte något var ju bra med tanke på vad jag läst om liknande preparat här på flashback..

Nej inget farligt, en gång ingen gång. Skulle kunna vara GBL som du köpte, det är laglig och en vätska. GBL är flytande och djupt avslappnade. Smakade det salt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback