• 1
  • 2
2009-09-18, 22:33
Tjenare ännu en gång. Har just nu gått ner 34kg på drygt 25 veckor och morsan börjar bli lite orolig.. Alltså jag är 1,83cm lång och väger 84,7 nu så har fortfarande lite överflödigt fett lite varstans.. Men Underkroppen är större än överkroppen så jag vill fortfarande gå ner i vikt med underdelen. Vad ska jag göra? :S behöver råd..

Tack på förhand.
Citera
2009-09-18, 22:35
Medlem
KoettFaerss avatar
Fortsätt med det du gjort, uppenbarligen har du lyckats hittills. I annat fall är det bara att röra på dig mer, alternativt äta mindre.
Citera
2009-09-18, 22:37
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Fortsätt med det du gjort, uppenbarligen har du lyckats hittills. I annat fall är det bara att röra på dig mer, alternativt äta mindre.

För det är ju tänkt att jag ska bygga muskler sen när jag tycker att allt ser bra ut, men hon tror typ att jag kommer bli så vikt fixerad, o typ bli "Superskinny" O.o
Citera
2009-09-18, 23:02
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardiuek
För det är ju tänkt att jag ska bygga muskler sen när jag tycker att allt ser bra ut, men hon tror typ att jag kommer bli så vikt fixerad, o typ bli "Superskinny" O.o

Hur gammal är du?
Citera
2009-09-18, 23:08
Citat:
Hur gammal är du?

18, fyller 19 om 4 månader.
Citera
2009-09-18, 23:09
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
18, fyller 19 om 4 månader.

Så varför ska du låta din mor bestämma över din kropp?
Citera
2009-09-18, 23:26
Citat:
Så varför ska du låta din mor bestämma över din kropp?

Jo men det är ju det, hon är orolig.. Jag brukade vara skit stor, så hon kanske inte har blivit van ännu, o hon typ tjatar på mig :P
Citera
2009-09-18, 23:36
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Jo men det är ju det, hon är orolig.. Jag brukade vara skit stor, så hon kanske inte har blivit van ännu, o hon typ tjatar på mig :P

"Men min son, jag vill att du ska vara ett grottmongo som är smackfet och luktar illa..."
Citera
2009-09-18, 23:38
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:

Är hon orolig för att du ska hålla dig frisk? Ska hon bli orolig ifall du satsar på en högre utbildning?

Hälsa och utbildning går före allt enligt mig, det finns varken ursäkter eller kompromisser. Man ska vara vid god hälsa, utbilda sig och bygga en stark och frisk kropp.
Citera
2009-09-18, 23:42
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
"Men min son, jag vill att du ska vara ett grottmongo som är smackfet och luktar illa..."

Saken är den ju att jag inte är Tjock längre, är rätt smal.. Men det mesta sitter på underdelen o det går ju inte o punktförbränna som sagt.
Citera
2009-09-18, 23:42
Citat:
Är hon orolig för att du ska hålla dig frisk? Ska hon bli orolig ifall du satsar på en högre utbildning?

Hälsa och utbildning går före allt enligt mig, det finns varken ursäkter eller kompromisser. Man ska vara vid god hälsa, utbilda sig och bygga en stark och frisk kropp.

Tror hon bara e lite rädd att ja kommer vilja gå ner mycket mer än vad min målvikt är
Citera
2009-09-18, 23:51
Medlem
T0bbass avatar
Citat:
Tror hon bara e lite rädd att ja kommer vilja gå ner mycket mer än vad min målvikt är

Och så länge du inte lider av det så ser jag inget problem.
Du säger att du tänkt bygga muskler (dvs gå upp i vikt antar jag) så jag antar att viktnedgången inte kommer gå alltför långt.

Eller tror du att hon kommer göra en fritzel på dig och låsa in dig i källaren och tvångsmata dig med rapsolja om du fortsätter gå ner?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in