"Det är just det slumpartade, virtuella mötet mellan de båda som nu resulterat i en bok. Marcus Jansson hade våren 2008 för skojs skull lagt ut några poem på den lite ökända webbsidan flashback.info."
"början hamnade ett nytt poem varannan dag i Flaschbacks litteratursektion. Och många har hittat dem där; hittills 12 000 besökare."
Mycket kul, å inte bara det heller. Både Schlemklumpf & csaar är riktigt goda hantverkare i & för sig, och deras samprodukt håller sällsynt hög kvalitet. Bara att varmt gratulera & rekommendera!
Mycket kul, å inte bara det heller. Både Schlemklumpf & csaar är riktigt goda hantverkare i & för sig, och deras samprodukt håller sällsynt hög kvalitet. Bara att varmt gratulera & rekommendera!
Det får man säga!
Jag kommer hålla hårt i min signerade förstaupplaga...
Haha, kul! Fast jag hoppas ingen tar illa upp av att jag ändå tycker Kraxpelax alster var bättre. Hoppas den fantastiske galningen blir benådad nån dag.
Haha, kul! Fast jag hoppas ingen tar illa upp av att jag ändå tycker Kraxpelax alster var bättre. Hoppas den fantastiske galningen blir benådad nån dag.
Där ser man vad FB:s grävande administratorer lyckats gräva fram i mediedjungeln
Blir nog en del artiklar till om boken, då kommer vi givetvis att fortsätta nämna detta ökända ( ) forum!
Tack för alla lyckönskningar! Nu ska jag ut o fira boksläppet med ett par bägare Csaar verkar ha irrat bort sig på bokmässan, får hoppas han dyker upp framåt våren... Skål på er!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!