• 1
  • 2
2009-09-20, 10:37
Administrator
admins avatar
Smålandsposten: Marcus burleska tankar har blivit en bok:
http://www.smp.se/nyheter/lessebo/ma...ok(1529199).gm

"Det är just det slumpartade, virtuella mötet mellan de båda som nu resulterat i en bok. Marcus Jansson hade våren 2008 för skojs skull lagt ut några poem på den lite ökända webbsidan flashback.info."

"början hamnade ett nytt poem varannan dag i Flaschbacks litteratursektion. Och många har hittat dem där; hittills 12 000 besökare."

admin
Citera
2009-09-20, 10:40
Medlem
Ezzelinos avatar
Kul! Schlemklumpf verkar ha roligt när han skriver, det räcker långt i vårt urartade tidevarv.
Citera
2009-09-20, 10:55
Medlem
Zwerchstands avatar
Mycket kul, å inte bara det heller. Både Schlemklumpf & csaar är riktigt goda hantverkare i & för sig, och deras samprodukt håller sällsynt hög kvalitet. Bara att varmt gratulera & rekommendera!
Citera
2009-09-20, 11:16
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
Mycket kul, å inte bara det heller. Både Schlemklumpf & csaar är riktigt goda hantverkare i & för sig, och deras samprodukt håller sällsynt hög kvalitet. Bara att varmt gratulera & rekommendera!

Det får man säga!
Jag kommer hålla hårt i min signerade förstaupplaga...
Citera
2009-09-20, 17:50
Medlem
Tjohildas avatar

Haha, kul! Fast jag hoppas ingen tar illa upp av att jag ändå tycker Kraxpelax alster var bättre. Hoppas den fantastiske galningen blir benådad nån dag.
Citera
2009-09-20, 18:40
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda

Haha, kul! Fast jag hoppas ingen tar illa upp av att jag ändå tycker Kraxpelax alster var bättre. Hoppas den fantastiske galningen blir benådad nån dag.

Är du helt säker på det...?
Image - TinyPic - gratis värdtjänst för bilder, foton och video
Citera
2009-09-20, 22:26
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Är du helt säker på det...?
Image - TinyPic - gratis värdtjänst för bilder, foton och video

(ursäkta offtopic...)
Citera
2009-09-23, 16:05
Medlem
nVcs avatar
"lite ökända webbsidan flashback.info."

Jag gläds med dom
Citera
2009-09-24, 18:15
Medlem
Schlemklumpfs avatar
Där ser man vad FB:s grävande administratorer lyckats gräva fram i mediedjungeln
Blir nog en del artiklar till om boken, då kommer vi givetvis att fortsätta nämna detta ökända ( ) forum!
Citera
2009-09-24, 20:35
Medlem
Så det blev en bok alltså! Grattis
Citera
2009-09-25, 19:29
Medlem
Rakiis avatar
Stort grattis till publiceringen! Riktigt kul att se hur folk ur mitt favoritforum (Litteratur) på FB lyckas med sina skriverier i denna grad.
Citera
2009-09-25, 19:35
Medlem
Schlemklumpfs avatar
Tack för alla lyckönskningar! Nu ska jag ut o fira boksläppet med ett par bägare Csaar verkar ha irrat bort sig på bokmässan, får hoppas han dyker upp framåt våren... Skål på er!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in