• 1
  • 2
2009-09-20, 15:34
Bannlyst
TJenare där!

Jag är relativt ny inom UE området, och jag skuylle vilja utforska lite mer nu. Tänkte kolla om någon vill hänga med? Skicka PM till mig så vi kan snacka osv.

Mvh
Citera
2009-09-20, 16:18
Medlem
Okej, låter ju trevligt.
Berätta lite mer om dig själv, och vad för intressen du har.
Kanske kan berätta om vad du gillar för platser?
Var du har varit och så.
Citera
2009-09-20, 16:27
Bannlyst
Well, jag har bara varit genom SöS i eriksdalstunnelln. Jag ska försöka gå in i Akay idag, o lite andra random ställen.

Jag gillar extremt o gå i tunnlar o gångar osv.. Övergivna hus o de. JAG älskar verkligen att utforska. Jag brukar måla målningar ibland på fames.

Well.. DEt är allt Jag ska UE om typ 1 timme eller så. DU har ett PM förresten
Citera
2009-09-20, 19:08
Medlem
faixers avatar
Det vore riktigt kul att ha ett UE-möte som folk hade här förut.. Synd att det aldrig kommer bli av.
Citera
2009-09-20, 19:32
Medlem
onionzs avatar
Sakta i backarna!

Citat:
Ursprungligen postat av faixer
Det vore riktigt kul att ha ett UE-möte som folk hade här förut.. Synd att det aldrig kommer bli av.

Var inte så säker på det lille vän.
Citera
2009-09-20, 20:22
Medlem
MackaN^s avatar
Jag bangar inte!
Citera
2009-09-20, 21:12
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer

De som hänger här som har åldern inne är fortfarande för omogna.. De man vill gå på sånt med har sedan länge avslutat sin aktivitet här.
Citera
2009-09-20, 22:38
Medlem
smaksaks avatar
De skulle bli för många leechare på såna möten
Citera
2009-09-20, 22:55
Medlem
Siikarns avatar
mm men tanken är fin
Citera
2009-09-21, 00:19
Medlem
Amanites avatar
Whats up med dessa "möten"?
Är det svårt att ge sig ut med någon man faktiskt känner sedan tidigare.
Visst är det väl kul om man delar ett intresse men man behöver ju inte lägga upp förfrågan som en kontaktannons.
Citera
2009-09-21, 08:25
Medlem
Jakksens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BotkyrkaOG
De som hänger här som har åldern inne är fortfarande för omogna.. De man vill gå på sånt med har sedan länge avslutat sin aktivitet här.
Citera
2009-09-21, 09:49
Medlem
acshighs avatar
Sanningen med möten är väl att runt 2004-2005 när det anordnades FB-meets å sånt så fanns det bara en gruppering här. Alla var på ungefär samma nivå, alla kände varandra litegrann, höll väldigt sams och även om inte allt va perfekt så va det inga seriösa hard feelings mellan några, inte samma kukmätning och attityd. Det var folk med genuint intresse för utforskning och ofta fotografering.

Iom det stadiga inflödet av, ska vi säga, "mer oseriösa inslag" och att snittåldern sjunkit ganska drastiskt på FB så har denna generation sedan länge försvunnit med fasa härifrån. När dom drog tog dom också nyupptäckandet med sig. Den biten helt stannade helt upp på FB där det istället sedan dess har gått inflation i att besöka samma kända UE-ställen gång på gång på gång. När folk skriker efter meets idag är det ironiskt nog för att slippa upptäcka själva. Man kan ju inte skriva tydligare hur mkt man inte fattar vad UE är.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in