Hej!
Hur lyckas man bygga upp en kropp som man är nöjd med, utan att tappa stinget?
Hur gör ni för att inte lyckas hamna i soffan igen efter att ha försökt gå till träningslokalen?
Jag har aldrig varit ute efter att se ut som en Belgien blue, utan mer ha en tränad kropp med tränade muskler.
Men det är svårt, jag har försökt förut, eftersom jag hellre väljer chips framför mat då jag inte finner tid att ställa mig och laga mat.
Det blir antingen snabbmat/restaurang eller chips till middag.
Jag har tappat all ork, orkar knappt lyfta en bok längre känns det som, då jag inte utför någon regelbunden träning så faller jag in i någon slags sömnläge.
Jag vill gå och träna, men det händer bara inte, samtidigt kan jag sitta och trycka i mig en massa chips (som jag f.ö inte ens tycker smakar gott, idiotiskt!!)
Jag gillar cola (läsken) men jag vet även om att det inte är allt för nyttigt, men jag vill tro att jag kan bygga en kropp som jag själv tycker om och ändå kunna dricka cola, kanske inte i samma mängd men ändå kunna dricka det när jag känner för det.
Men var börjar jag, för att inte sluta träna efter en månad eller två.
Ska jag ta det försiktigt, skita i allt som har med kost och sånt att göra och bara börja träna två dagar i veckan och sen öka till tre, och samtidigt då utforska de olika övningar som finns?
Hur bör en lat/slapp person börja sin träning? Utan att sluta som sagt efter en kort tid.
Tacksam för svar!