Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-24, 02:09
Medlem
Biffens avatar
Published by: Microsoft
Developed by: RedLynx
Release Date: August 12, 2009
Genre: Racing

Metacriti score 86 (http://www.metacritic.com/games/plat...alshd?q=trials)

Video: http://www.youtube.com/watch?v=j8xMfuTc9tM

Citat:
Trials HD is, hand down, one of the most solid titles of the Xbox Live Arcade platform, and one of the funniest we've played in the platform lifetime.

Förstår inte hur detta fantastiska lir inte har tagits upp ännu. Svinball liten lir från en, för mig, okänd skapare. RedLynx, finland.
Väldigt beroendeframkallande och det finns god motivation att fortsätta spela timme ut o timme in. Har kanske spelat 5 timmar och har fortfarande 2 banor jag inte har klarat ( http://www.youtube.com/watch?v=QgjHikrLD44 )

Förutom ett gäng banor och några turneringar så kan man även skapa egna banor ( http://www.youtube.com/watch?v=0rmBnKY-a9M ) för att sedan dela med dig till dina friends. Lite lame dock att man inte kan dela med alla. SOm en bonus finns det även ett gäng "skill games" eller minispel där man får testa sina skills genom specifika uppgifter ( http://www.youtube.com/watch?v=lFInt_emGV0 )

Sen ser man alltid hur ens friends har klarat sig så det är ûber motiverande att verkligen klara banan liiiite snabbare än alla andra.

Ladda ner!
Senast redigerad av Biffen 2009-09-24 kl. 02:23.
Citera
2009-09-24, 02:16
Medlem
Jahaja...klassikern Elastomania på steroider. Är det lika jäkla svårt som föregångaren?
Citera
2009-09-24, 02:18
Medlem
gisss avatar
håller med om att det är riktigt roligt. som ett gammalt elasto mania-fan så föll det mig helt i smaken även om jag kom av mig helt när Shadow Complex släpptes och jag fick något annat att bli beroende av istället.

låg faktiskt 2a (!!!) i världen på en bana under första veckan... har inte vågat kolla ställningen sedan dess men skulle väl tippa på att det inte stått sig alltför väl. banan heter något med "Trippin Plywood" och min gamertag är gissberg ifall någon vill kolla
Citera
2009-09-24, 02:19
Medlem
Biffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Jahaja...klassikern Elastomania på steroider. Är det lika jäkla svårt som föregångaren?

Du ska bara veta! Helvete vad frustrerande det är ibland. Man har "endast" 500 "liv" på sig och 30 minuter på sig att klara banorna...Och jag har som sagt 2 banor som jag nästan har gett upp på. Några andra banor har det krävts kanske 50-150 "liv" Så JA, det blir svårt efter ett tag. Men det finns många softa banor där man mer fokuserar på att köra "cleant" & snabbt.
Citera
2009-09-24, 02:21
Medlem
Biffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giss
håller med om att det är riktigt roligt. som ett gammalt elasto mania-fan så föll det mig helt i smaken även om jag kom av mig helt när Shadow Complex släpptes och jag fick något annat att bli beroende av istället.

låg faktiskt 2a (!!!) i världen på en bana under första veckan... har inte vågat kolla ställningen sedan dess men skulle väl tippa på att det inte stått sig alltför väl. banan heter något med "Trippin Plywood" och min gamertag är gissberg ifall någon vill kolla

mm, shadow complex är också ett av dom riktigt bra släppen som kommit under kort tid.
nice med tvåa i världen! själv har jag legat top 300 och ligger top 5000 (vilket är gränsen för att alla ska kunna se din replay) på ett gäng banor.
Citera
2009-11-14, 17:33
Medlem
Du har inte lust att berätta var du tankat det? eller du har köpt det?
Citera
2009-11-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkehenke
Du har inte lust att berätta var du tankat det? eller du har köpt det?

Det är ett xbox arcade spel som man kan köpa på xbox marketplace.

Håller med om att det är ett sjukt roligt spel dock har jag inte köpt hela spelet än, får se om man ska ta och göra det senare.
Citera
2009-11-15, 17:54
Medlem
ja jag har demot därifrån och det är riktigt kul! Funderar på att köpa det men fattar inte riktigt priset där, det står 1200.. svenska pengar eller vad?

Snål som man är vill man ju tanka ner det gratis...
Citera
2009-11-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkehenke
ja jag har demot därifrån och det är riktigt kul! Funderar på att köpa det men fattar inte riktigt priset där, det står 1200.. svenska pengar eller vad?

Snål som man är vill man ju tanka ner det gratis...

1200ms point är det, ca150kr. Ms point köper du enkelt om du har lagt in ett konot nr på Xbox 360 så går det på några sekunder.

Köp 500, 1000, 2000 eller 5000ms point. I Svenska kr 56,113,226 och 565kr
Citera
2009-12-16, 05:24
Medlem
möböks avatar
Bästa liret, älskart. Ryktas att det ska komma en expansion till det om en vecka. Smaskigt.
Citera
2009-12-16, 11:42
Medlem
Mr_wankers avatar
Trials HD big pack ska komma den 23 December till Xbox360 och priset landar på 400 MS poäng.
För det får man.

Quick list of DLC stuff:
- Total 35 new tracks:
-- 23 new trials racing tracks (12 medium, 9 hard, 2 extreme)
-- 12 new skill game tracks
- 5 new tournaments (including all the new tracks)
- 3 new achievements (worth 50 extra gamerscore)
- 50+ new editor objects (car, rocket turbine, gravity field, wind, motor, etc, etc)

Lite tråkigt med bara 2 extreme banor, men man får ganska mycket för det priset.
Citera
2009-12-29, 18:18
Medlem
.Buddahs avatar
vet inte om man ska känna sig allt för kaxig men är det någon annan än jag som lyckats knipa guld medaljer på alla banor?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in