Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-25, 12:51
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
ok, fr du ngra svaga hallisar/frgndringar av mdai? gissar p nej fr att du krt rtt lite.
nej, inga hallisar, bara vlmende av det(lg sos som sagt). Plus massa speed frn massa MPA och Camfetamin Somnade inte och drog ist en lng runt, mer benzo + "Haze" en rkmix - Trippade balle...
btw tm din inbox

Citat:
Ursprungligen postat av MrIgelkott
Psychorama vill du vara vnlig och tmma din inkorg, den r nmligen full
Inbox tmd
Citera
2011-09-25, 22:42
Medlem
Psychoramas avatar
Rekommederar en stark dos av MPA + MDAI(sparkle), sg 250mg mdai och 150+mg MPA

MVH
Citera
2011-09-27, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Rekommederar en stark dos av MPA + MDAI(sparkle), sg 250mg mdai och 150+mg MPA

MVH

Min order skickades ivg idag med dessa RCs.
Hoppas p leverans till helgen d denna combo sgs ska vara mycket trevlig
Citera
2011-09-27, 22:40
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cipobaxx
Min order skickades ivg idag med dessa RCs.
Hoppas p leverans till helgen d denna combo sgs ska vara mycket trevlig
Jo, rtt klart rus med lite synfrndringar, lite trgtnkt, speed och lite euforiskt(inte som M1) men helt ok! Undrar vilken dos med dessa preparat blandade som r ultimat egentligen? Man fr vl prva sig fram.. Fr min del tar jag det lugnt nu. Krde camfetamin, mpa, mdai + massa annat under helgen rtt hrt..

(ta det lugnt med att mixa hejsvejs med RC:s - vet aldrig hur det kan bli. Bara ett rd)
Mvh!
Citera
2011-09-27, 22:47
Bannlyst
Citat:
Jo, rtt klart rus med lite synfrndringar, lite trgtnkt, speed och lite euforiskt(inte som M1) men helt ok! Undrar vilken dos med dessa preparat blandade som r ultimat egentligen? Man fr vl prva sig fram.. Fr min del tar jag det lugnt nu. Krde camfetamin, mpa, mdai + massa annat under helgen rtt hrt..

(ta det lugnt med att mixa hejsvejs med RC:s - vet aldrig hur det kan bli. Bara ett rd)
Mvh!

Det lter ju faktiskt riktigt trevligt!
Jag har suttit och lst runt p lite utlndska forum bland annat p bluelight.
Och dr sgs det att en 150mg mdai lina + en 50mg mpa skall vara en bra combo, ka/minska efter behov.
Ngon annan skrev att det ultimata var 800mg mdai mixat med 200mg i samma pse och sen bara kra p.

Mnga har hllt med s jag tror att man kan dosera lite lugnt med MPAn.
Citera
2011-09-27, 23:01
Medlem
klos_s avatar
Hur str sig MDAI+MPA jmfrt med 4MEC?
Citera
2011-09-28, 15:49
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Hur str sig MDAI+MPA jmfrt med 4MEC?
Nja, mec fuckar upp synfltet mycket mer n denna kombo. Mycket "klarare" effekt. Lite M1 knsla som sagt Hur nyttigt det r, det r ju frgan dock?:P ven fast det kanske inte knns s giftigt s kan det ju pverka hjrnan mer negativt n man tror

Edit: Missfrstod frgan lite.. mec r smre helt klart. Plus att En bomb/dos av detta hller ca 3-4 timmar.

Edit:Ngon som rkt mdai p tal om mnet? inget jag tnker gra sjlv dock. bara nyfiken?
Senast redigerad av Psychorama 2011-09-28 kl. 15:54.
Citera
2011-09-28, 15:53
Bannlyst
Citat:
Nja, mec fuckar upp synfltet mycket mer n denna kombo. Mycket "klarare" effekt. Lite M1 knsla som sagt Hur nyttigt det r, det r ju frgan dock?:P ven fast det kanske inte knns s giftigt s kan det ju pverka hjrnan mer negativt n man tror

Edit: Missfrstod frgan lite.. mec r smre helt klart. Plus att En bomb/dos av detta hller ca 3-4 timmar.

Guuuuuuuld! verkar inte ha lmnat post-terminalen i UK men dom kanske r dliga p att uppdatera.
Hoppas p leverans till fredagen iallafall.

Edit: bara fr att jag skrev s s har den lmnat UK fr leverans till sverige nu
Senast redigerad av cipobaxx 2011-09-28 kl. 16:19.
Citera
2011-09-28, 23:22
Bannlyst
Citat:

Edit:Ngon som rkt mdai p tal om mnet? inget jag tnker gra sjlv dock. bara nyfiken?
MDAI ska ju vara helt 'non-neurotoxic' men det r ju fr att det r 'strictly' serotonergt, nr man sedan tar dopaminutlsande droger s lr detta inte stmma lngre. T.ex. ecstasy med tjack + MDMA r mycket mer fuckande p hjrnan n bara MDMA. Dopaminutlsande + serotonerga droger brnner receptorerna och skapar rrvvnad, om jag minns rtt..
Citera
2011-09-29, 00:33
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychomathi
MDAI ska ju vara helt 'non-neurotoxic' men det r ju fr att det r 'strictly' serotonergt, nr man sedan tar dopaminutlsande droger s lr detta inte stmma lngre. T.ex. ecstasy med tjack + MDMA r mycket mer fuckande p hjrnan n bara MDMA. Dopaminutlsande + serotonerga droger brnner receptorerna och skapar rrvvnad, om jag minns rtt..
Helt korrekt Drfr MDAI gr sig bst med en dopaminerg drog. Mephedrone r ju ett bra exempel p en komplett, rtt toxisk substans just pga att det fristter bde serotonin och dopamin i hga doser.
Citera
2011-09-30, 13:09
Bannlyst
30 sep
Kan hmtas ut p Coop Konsum Jrna

Kom ihg att ta med dig din SMS-avisering eller avi samt legitimation nr du ska hmta ut din frsndelse.

Springa till bolaget, sedan konsum och sen ska jag f se vad MDAI+MPA gr fr!
Ska bli mycket intressant
Citera
2011-09-30, 19:04
Bannlyst
Aaa... Vadfan ska man sga. jag och en vn har dragit i oss 250mg mdai och en 150mg mpa.
Detta slr 4-mec med lngder enligt mig..
Fyfan.. haha riktigt riktigt trevligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in