Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-30, 19:18
Bannlyst
hahah sorry dubbelpost. mixat allt slagit p nnu mer och det fortstter och sl mer och mer..
vackert
Citera
2011-09-30, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cipobaxx
Aaa... Vadfan ska man sga. jag och en vn har dragit i oss 250mg mdai och en 150mg mpa.
Detta slr 4-mec med lngder enligt mig..
Fyfan.. haha riktigt riktigt trevligt.
najs! var bestllde du?
Citera
2011-10-01, 05:42
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cipobaxx
Aaa... Vadfan ska man sga. jag och en vn har dragit i oss 250mg mdai och en 150mg mpa.
Detta slr 4-mec med lngder enligt mig..
Fyfan.. haha riktigt riktigt trevligt.
Gr det att jmfra (litet) med Mephedrone? Hur bra r detta egentligen ?! (kombon).
Citera
2011-10-01, 06:54
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Finaste mdai-upplevelsen fr min del var fr ett gng r sedan p en gigantisk fest jag var p. Efter middagen drog jag med mig tv grabbar ned p muggen och rrde ihop varsin JTTESHOT mdai och methylone. Sjlv klarade jag mig utmrkt och flg verkligen hela natten. De tv andra dremot... den ene brjade genast lgga ett dussin spyor och tokvinglade hem, den andre insg att han blev helt utvecklingsstrd s han smet ut bakvgen och drog hem. Slutsats: kraftfull blandning! I mitt tycke var det rtt s likt E. Vansinnigt kul kvll blev det i a f. Rekommenderas.
Citera
2011-10-02, 03:55
Medlem
klos_s avatar
1. MDAI+MPA, Kan man dra ut p nattklubb och festa hrt utan att man direkt mrker att man r pverkad av ngot annat n alkohol?

2. Svettas man mycket s att man blir blt och luktar en massa kemikalier? Eller r det lugna puckar? (Mdai+mpa ofc)
Citera
2011-10-02, 12:10
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
1. MDAI+MPA, Kan man dra ut p nattklubb och festa hrt utan att man direkt mrker att man r pverkad av ngot annat n alkohol?

2. Svettas man mycket s att man blir blt och luktar en massa kemikalier? Eller r det lugna puckar? (Mdai+mpa ofc)

Beroende frn person till person. Sjlv svettas jag knappt, blir inte s speedad - mest soft, kan dricka massa alkohol och vara helt kontrollerad Betyder inte att det blir samma fr dig.. Shit, tagit denna mixen 3ggr denna veckan och ven MPA p dagarna emellan.. Nu blir det lugnt ett tag Rk inte MPA fr mykt heller.. Kan omjligt vara bra fr hjrnan:P Knner mig sjlv mer puckad efter varje session...

Mvh
Citera
2011-10-02, 13:27
Medlem
Melestors avatar
Vet inte om det var tjacket som gjorde att man inte knde ngot speciellt nmnvrt rus, dock bombades 200mgx3 under 2-3 timmar och 100mg MPA tillsammans med den sista bomben.

Trodde det skulle vara mycket bttre med tanke p hur hypad den r i england :P
Citera
2011-10-02, 16:01
Medlem
Vilket av dessa mnen skulle MDAI vara nice att kombinera med?

-Buphedrone
-Ethcathinone
-MPPP

r dessa jag har hemma nmligen. Aldrig provat ngon av dom tidigare.
Citera
2011-10-02, 19:59
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargbytta
Vilket av dessa mnen skulle MDAI vara nice att kombinera med?

-Buphedrone
-Ethcathinone
-MPPP

r dessa jag har hemma nmligen. Aldrig provat ngon av dom tidigare.
Jag skulle sga MPPP. Det var denna kombo jag funderade p frst men blev ej s.. Dremot tror jag att MDAI skulle fungera superpt med A-PPP(bra batch).
Citera
2011-10-02, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Jag skulle sga MPPP. Det var denna kombo jag funderade p frst men blev ej s.. Dremot tror jag att MDAI skulle fungera superpt med A-PPP(bra batch).

Fr hem 250mg a-ppp i sample frn bbrc om ngon dag. Men vette fan om den lilla mngden rcker.
Citera
2011-10-02, 23:19
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargbytta
Fr hem 250mg a-ppp i sample frn bbrc om ngon dag. Men vette fan om den lilla mngden rcker.
Om det r riktigt potent a-ppp s rcker en s liten dos som 30-50mg fr att f dig megaspeedad. r det en kass batch kan man behva 150mg fr bra drag... Ls p om A-ppp
Citera
2011-10-11, 16:31
Medlem
DhaStoners avatar
har ftt hem lite MMAI nu.... ngon som testat och kan jmfra med MDAI?
Hittar absolut ingenting om MMAI... vet inte riktigt vad jag ska gra med det nu...

Bomba? Snorta? IVa? IMa? you get it...
Vilken mngd?

r sugen p att testa det men vgar inte riktigt
Har inte testat MDAI heller, om jag tror att man blir snkt och fr nt sorts opiat-rus - tror jag rtt d eller r jag helt fel ute?
Blir man speedad p det? Fr jag gillar inte als andra CS egentligen fr fr sn SJUK ngest eftert
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in