Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-24, 19:23
  #1
Medlem
Glumins avatar
Någon som hunnit testa det än?

Jag har följt spelets utveckling ett bra tag och kan lugnt säga att den når upp till min hype.

Det är upp till 4 spelare coop samtidigt, några som har lust att dra ihop ett lag?
Citera
2009-09-24, 19:29
  #2
Medlem
Splashfires avatar
Är det bara på konsol?
Citera
2009-09-24, 20:07
  #3
Medlem
Glumins avatar
Bara på konsol, och jag menar till PS3
Citera
2009-09-24, 20:44
  #4
Medlem
twinkybois avatar
Det var ju asgrymt! Älskar tredjepersonsspel och detta var en positiv överraskning!
Citera
2009-09-25, 10:26
  #5
Medlem
Jag har oxå följt spelets utveckling sen det annonserades, demot är helt underbart! Riktigt gott att det verkligen utvecklas till båda konsollerna från början.

Ettan kom ju först till 360. Sen portades det över till ps3 och pc otroligt slarvigt, det går att spela på ps3 men de flyter inge vidare. På pc var det helt ospelbart.

Men nu flyter det underbart! Iaf på min ps3 Nån som vet när fulla spelet släpps?
__________________
Senast redigerad av Snytbengt 2009-09-25 kl. 10:28.
Citera
2009-09-25, 10:48
  #6
Medlem
Glumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snytbengt
Jag har oxå följt spelets utveckling sen det annonserades, demot är helt underbart! Riktigt gott att det verkligen utvecklas till båda konsollerna från början.

Ettan kom ju först till 360. Sen portades det över till ps3 och pc otroligt slarvigt, det går att spela på ps3 men de flyter inge vidare. På pc var det helt ospelbart.

Men nu flyter det underbart! Iaf på min ps3 Nån som vet när fulla spelet släpps?

Ja Och miljön ser så jävla levande ut, den är helt underbar. Jag måste bara dra upp brightness ett litet snäpp


The game is being developed for the Playstation 3 and Xbox 360[1], and is set for release in North America in Fall of 2009 and in Japan sometime in 2010.

Taget från Wikipedia, men du vet vad de sa i skolan om Wikipedia..
Citera
2009-09-25, 20:30
  #7
Medlem
Lär ju komma till sverige lagom till julhandeln då?
Citera
2009-09-26, 00:52
  #8
Medlem
har ettan så då måste man tanka ner demot och testa, men ettan var väl inte en höjdare endå. Kanske inte min typ av spel.
Citera
2009-09-26, 10:20
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontomtheinvisible
har ettan så då måste man tanka ner demot och testa, men ettan var väl inte en höjdare endå. Kanske inte min typ av spel.

Tycker verkligen du ska testa spelet! Det är bättre än första spelet på alla punkter skulle jag vilja påstå.
Citera
2009-09-26, 18:05
  #10
Medlem
Vobblers avatar
Det var ett helt annat demo till PS3 än till 360, lite oväntat. I xbox-demot slåss man mot en stor ödleliknande krabat.

Grafikmässigt ser det väl hyfsat ut, men jag gillar inte spelkänslan.
Citera
2009-09-27, 00:17
  #11
Medlem
Glumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Det var ett helt annat demo till PS3 än till 360, lite oväntat. I xbox-demot slåss man mot en stor ödleliknande krabat.

Grafikmässigt ser det väl hyfsat ut, men jag gillar inte spelkänslan.

Jo jag förstår dig. Det saknar samma tempo som.. tja Gears of War? (Jävla gears, ska alltid användas som superlativen i liknelser)

Jag hoppas att jag inte låter alltför blind-hajpad när jag säger att det kanske inte är så negativt ändå.

Jag som verkligen har knarkat demot har vant mig vid tempot i spelet. Att man flyger de där metrarna av ett slag och rullar några varv på marken och sakta kravlar sig upp på benen igen. Man är ju van vid att direkt rusa upp och mata ned allt motstånd, men här är det mycket värre att bli slagen.

Jag tror att det är en vanesak som sagt, att lära sig stridssystemet.

Det här spelet har för övrigt det största utbudet kommandon jag någonin stött på, det pushar verkligen kontrollen till dess gräns. Blir ett helvete att memorera all styrning, men när man väl behärskar det tror jag det blir en riktig härlig känsla. Man blir E.D.N's Tarzan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in