Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-26, 03:02
Medlem
Varför finns det många som gör det? Anlag för sådana preferenser borde väl inte spridas eftersom barn endast tillverkas i livmodern?
2009-09-26, 03:41
Medlem
Snöblinds avatar
Allt är inte genetik hördu. Med den argumentationen är ju allt annat än vaginal penetration onaturligt.. Och sex är ju så mycket mer än det.

Nu förklarar jag mig lite luddigt, men min poäng är att det inte ligger i genetik utan i kulturell och social "uppfostran" (eller porrskada som en del säger).
2009-09-26, 11:00
Medlem
Insignificunts avatar
Det är lite som att tycka att det är konstigt att man tänder på en tjej som visar brösten. Vadå, det är ju inte i brösten barnen blir gjorda? See my point?

Du tänder förmodligen på tjejens ansikte och ansiktssprut handlar väl till viss del om det, samt ja, porrskada är väl en ganska bra definition på det.

Människan är oerhört plastisk, sannolikt är det en av de saker som evolutionen har premierat i hög utsträckning. Däremot så visst, om man överhuvudtaget inte tänder på vaginal penetration så kommer man inte föra sina gener vidare "naturligt". Följdfrågan blir hur vanligt det är med killar som inte tänder på det? Exakt.
2016-07-22, 06:49
Moderator
Tinuviels avatar
Tråd där TS inte uppfyller dagens krav för GMoE. För att den inte ska bumpas igen sätter vi lås på.

// mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in