2024-12-22, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Hur stor har dessa varit egentligen?
Jag har endast hört kanske 1-2 som tyckt att det varit besvärligt, dock mer besvärligt att gå dagen efter, får gå som hjulbenta, men det va när man knullade som en kanin i ungdomen. Annars har alla inkl mycket unga tjejer bara tagit emot den och älskat det.

Just det jag menar. Så säkerligen verkar en 18-20 åring gilla stor kuk men inte de kan är 30+ och uppåt.
Citera
2024-12-22, 22:24
Avstängd
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Just det jag menar. Så säkerligen verkar en 18-20 åring gilla stor kuk men inte de kan är 30+ och uppåt.

Betydligt yngre än så har kastat sig på med önskan och längtan.
Allt från oskulder till de som har mer vana.
Citera
2024-12-25, 08:46
Medlem
NiccoJs avatar
Fördelen för en man med stor pjäs är väl att det finns ställningar som bara funkar för dessa då små snoppar inte når in ordentligt.

Nackdelarna borde vara fler då man hela tiden ska vara försiktig o inte kan panga på efter bästa förmåga.
Citera
2024-12-30, 22:22
Medlem
Min man har en kuk som är 23 cm och grov. Den och han är fantastisk! Han har alltid vetat hur han ska använda den för att det inte ska göra ont och jag skulle säga att grovlek är viktigare än längd. Men bäst är ju båda. Har provat alla storlekar och det är definitivt skitsnack om tjejen säger att storleken inte spelar roll. För det gör det. Givetvis kan en kille med liten kompensera med tunga, fingrar, dildo mm men det blir ändå inte samma sak.
Citera
2025-01-01, 10:04
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shatila
Min man har en kuk som är 23 cm och grov. Den och han är fantastisk! Han har alltid vetat hur han ska använda den för att det inte ska göra ont och jag skulle säga att grovlek är viktigare än längd. Men bäst är ju båda. Har provat alla storlekar och det är definitivt skitsnack om tjejen säger att storleken inte spelar roll. För det gör det. Givetvis kan en kille med liten kompensera med tunga, fingrar, dildo mm men det blir ändå inte samma sak.

Härligt! Hoppas min fru ska få träffa en riktigt välhängd älskare under våren. Har du någon aning om ungefär hur grov han är?
Citera
2025-01-03, 12:29
Medlem
GustavAdams avatar
Finns det en (statistisk) överrepresentation av stora kukar bland transor?
Citera
2025-01-04, 13:03
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Finns det en (statistisk) överrepresentation av stora kukar bland transor?

Borde vara tvärt om då man blir trans av låg testosteronproduktion. Men som med allt finns det undantag.. träffat många välhängda transor?
Citera
2025-01-04, 21:00
Medlem
Gentss avatar
Så mycket trasiga människor här...

Kvinnor som skryter om deras pojkvänners bebispenisar. Oh, 23 cm och grov. Det talar enbaet för att din fitta är underlag för ett framtida parkeringsgarage för kollektivtrafiken - den samlade..

Hemligheten är den här mina vänner. Tjejer som suktar stora kukar är trash. Oftast väldigt fula brudar. Kvinnor som suktar små är vänsterdrägg som ska känna sympati för alla. Främst MENA.

Kvinnor som inte bryr sig och inte berör den här tråden, där har du guldpengen.
Citera
2025-01-11, 10:23
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Borde vara tvärt om då man blir trans av låg testosteronproduktion. Men som med allt finns det undantag.. träffat många välhängda transor?

Finns många välhängda trannies på X, vanligtvis av latino/färgat ursprung. Den här t ex:

https://x.com/CasalDotadaSP

https://x.com/Dotadasp

Finns (gratis) filmer med henne på Xhamster.
Citera
2025-01-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Varför värdelöst i tonåren? Enbart sex med yngre tjejer?

Upplevde det som det ibland kunde vara problematiskt med sex med jämnåriga i tonnåren, speciellt tidiga tonnåren. Det ska sägas att jag var ganska tidig med det sexuella, och rent pubertalt ganska väl utvecklad tidigt.

Utan att dra det till en diskusion om när tjejjer generellt är färdigutvecklade kvinnor rent fysiskt, så upplevde jag det överlag enklare när jag och mina kvinnliga sexpartners kom upp i iaf 18-20 års åldern. Men det är min högst personliga upplevelse

Så nix, jag drog mig tidigt efter den sexuella debuten till tjejjer som var några år äldre (18-22 kanske)
Senast redigerad av guyfawkes666 2025-01-11 kl. 18:00.
Citera
2025-02-06, 20:25
Medlem
Är det ovanligt med svampkukar, alltså extremt opropertionella könsorgan tillhörande det manliga släktet?

Nyfiken eftersom det finns ingen brist på fula fittor direkt..
Citera
2025-02-09, 09:58
Medlem
Wobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Är det ovanligt med svampkukar, alltså extremt opropertionella könsorgan tillhörande det manliga släktet?

Nyfiken eftersom det finns ingen brist på fula fittor direkt..
Ibland ser man ju kukar formade som ett stort ollon utan skaft i omklädningsrummet, även på samala personer som inte har resten begravd i fett. Så troligtvis ja, även om jag inte har någon aning om hur de ser ut erigerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in