Jag måste få skriva av mig här och öppna upp för diskussion. Nu har jag sett i åratal både svenska och amerikanska sexologer (kvinnor) påstå att större kuk ger inte mer behag, att 8 cm räcker.
Hur kan de ljuga för sig själva med gott samvete och tro att mänskligheten ska svälja det med hull och hår?
Kvinnor knullar ett antal kukar under sin genomsnittliga livstid, sanningen kommer fram förr eller senare.
Jag blir så trött på att t.om sexsfären är PK. Över en lögn som inte håller ändå.
Är dessa lögner en del av "du duger som du är-konspirationen?" Det kommer ju från nåt håll.
Undrar varför de nämner just 8 cm, är det typ den längden som krävs för att nå in till G-punkten månne?
Tror absolut att kvinnan tycker det är mer najs när mannen tränger in med typ 17-18 cm än 8, men nånstans tror jag faktiskt att snubbar med liten kuk är bättre i sängen generellt. Och det pga att det är skämmigt att ha rykte om sig att ha liten, och då är det bättre att ha rykte om sig att ha liten kuk och vara bra i bingen än liten kuk och vara dålig i bingen. Man är tvungen att göra det bästa av situationen liksom.
Men den där diskussionen är väl helt skit samma här egentligen då kvinnorna i regel får multipla bara flashbackhunken tar av sig fillingarna och blottar sin 25-centimetrare.
Senast redigerad av halaltarzan 2024-10-12 kl. 14:00.
Undrar varför de nämner just 8 cm, är det typ den längden som krävs för att nå in till G-punkten månne?
Tror absolut att kvinnan tycker det är mer najs när mannen tränger in med typ 17-18 cm än 8, men nånstans tror jag faktiskt att snubbar med liten kuk är bättre i sängen generellt. Och det pga att det är skämmigt att ha rykte om sig att ha liten, och då är det bättre att ha rykte om sig att ha liten kuk och vara bra i bingen än liten kuk och vara dålig i bingen. Man är tvungen att göra det bästa av situationen liksom.
Men den där diskussionen är väl helt skit samma här egentligen då kvinnorna i regel får multipla bara flashbackhunken tar av sig fillingarna och blottar sin 25-centimetrare.
För att ingen ska bli ledsen i ögat. Genomsnittlig asiatisk kuk är 11 cm. Så de har verkligen tagit i med 8. Alla ska med.
För att ingen ska bli ledsen i ögat. Genomsnittlig asiatisk kuk är 11 cm. Så de har verkligen tagit i med 8. Alla ska med.
Man kan ju undra om kuk-i-fittan-sex med stor kuk egentligen är så där jävla viktigt med tanke på att det finns ett gäng med lesbianer som med allra högsta sannolikhet kan tillfredsställa varandra utan kuk just därför att de vet hur maskineriet fungerar. Nej, nånstans tror jag att en kvinna kan leva tämligen tillfredsställd med en 8-centimtrare bara han vet hur sin kvinna fungerar. Vad tror du om det?
Klart storleken spelar roll. De som säger annorlunda vill bara visa sig schyssta mot de som är klent utrustade.
Men vi killar måste också inse att kvinnor, i regel, inte är särskilt intresserade av våra kukar i den utsträckning som vi tror.
När de vill ha sex med oss så är det andra tankar och känslor som tar över. Och har vi en dase någonstans mellan typ 14 och 22 centimeter så blir de glada så länge vi använder den på rätt sätt.
På internet och i synnerhet sex-sidor skriver tjejer ofta att de vill ha minst 20+cm kukar.
Och det är väldigt långt över det globala genomsnittet, men samtidigt inte så överraskande när tjejer sitter på maktkapitalet när det kommer till efterfrågan och tillgång på dating och sex-sidor och porr är så utbrett i samhället idag.
Tycker man att man har liten penis har jag läst om anekdoter av människor som varit framgångsrika med att t.e.x träna med penispump dagligen över lång tid, och redskap man kan bära som tänjer ut den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!