2009-10-03, 15:15
Skte p stryktipset och fick fram ondligt massa trdar. Dock var den senast uppdaterade trden med nyaste inlgget fr typ 6-7mnader sen. Fanns en trd om system fr stryktipset som var rtt intetsgande som va uppdaterad fr ngra dar sedan, men dr gnllde mest folk om hur trist och dlig vinstchans det r p stryktipset, s om ni har klagoml om just detta, SKRIV INTE I DENNA TRD D!
S drfr gr jag en helt ny trd fr stryktipset. Hr kan vi vl bde diskutera om varandras kuponger samt intressanta tips i sista sekund infr matcherna, eller sg vad ni vill bara det r relevanta fakta om just stryktipset. Jag kommer dunka upp min stryktipsrad som r aktuell fr dagen. Bidra grna med egna kuponger!
1. rgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham x2
3. Burnley - Birmingham 12
4. Hull - Wigan 12
5. Wolverh. - Portsmouth 1x
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1x
8. Peterbor. - Nottingham 2
9. Crystal P - Blackpool x2
10. Newcastle - Brist.C 1
11. Reading - Middlesbr 2
12. Swansea - QPR 1x2
13. watford - cardiff 12
Anvnde mig av ett reducerat system me 12 rtts garanti. 0-7-16 med tv matematiska garderingar. kosta 96kr
Om ni inte kan ngt om system s gr de absolut inget, ville bara ge alla fakta vad jag precis spelat till dagens stryktips. vgar ni rygga!?
Tror psmouth kan skrlla med ett kryss och Hull r underskattade, frr el senare vnder det fr dom, s kassa e dom inte som inledningen varit. Aja. krt hrt!
S drfr gr jag en helt ny trd fr stryktipset. Hr kan vi vl bde diskutera om varandras kuponger samt intressanta tips i sista sekund infr matcherna, eller sg vad ni vill bara det r relevanta fakta om just stryktipset. Jag kommer dunka upp min stryktipsrad som r aktuell fr dagen. Bidra grna med egna kuponger!
1. rgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham x2
3. Burnley - Birmingham 12
4. Hull - Wigan 12
5. Wolverh. - Portsmouth 1x
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1x
8. Peterbor. - Nottingham 2
9. Crystal P - Blackpool x2
10. Newcastle - Brist.C 1
11. Reading - Middlesbr 2
12. Swansea - QPR 1x2
13. watford - cardiff 12
Anvnde mig av ett reducerat system me 12 rtts garanti. 0-7-16 med tv matematiska garderingar. kosta 96kr
Om ni inte kan ngt om system s gr de absolut inget, ville bara ge alla fakta vad jag precis spelat till dagens stryktips. vgar ni rygga!?
Tror psmouth kan skrlla med ett kryss och Hull r underskattade, frr el senare vnder det fr dom, s kassa e dom inte som inledningen varit. Aja. krt hrt!