2009-10-03, 15:15
Medlem
Skte p stryktipset och fick fram ondligt massa trdar. Dock var den senast uppdaterade trden med nyaste inlgget fr typ 6-7mnader sen. Fanns en trd om system fr stryktipset som var rtt intetsgande som va uppdaterad fr ngra dar sedan, men dr gnllde mest folk om hur trist och dlig vinstchans det r p stryktipset, s om ni har klagoml om just detta, SKRIV INTE I DENNA TRD D!

S drfr gr jag en helt ny trd fr stryktipset. Hr kan vi vl bde diskutera om varandras kuponger samt intressanta tips i sista sekund infr matcherna, eller sg vad ni vill bara det r relevanta fakta om just stryktipset. Jag kommer dunka upp min stryktipsrad som r aktuell fr dagen. Bidra grna med egna kuponger!

1. rgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham x2
3. Burnley - Birmingham 12
4. Hull - Wigan 12
5. Wolverh. - Portsmouth 1x
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1x
8. Peterbor. - Nottingham 2
9. Crystal P - Blackpool x2
10. Newcastle - Brist.C 1
11. Reading - Middlesbr 2
12. Swansea - QPR 1x2
13. watford - cardiff 12

Anvnde mig av ett reducerat system me 12 rtts garanti. 0-7-16 med tv matematiska garderingar. kosta 96kr

Om ni inte kan ngt om system s gr de absolut inget, ville bara ge alla fakta vad jag precis spelat till dagens stryktips. vgar ni rygga!?

Tror psmouth kan skrlla med ett kryss och Hull r underskattade, frr el senare vnder det fr dom, s kassa e dom inte som inledningen varit. Aja. krt hrt!
Citera
2009-10-03, 15:18
Medlem
Mycket bra trd tycker jag, precis vad jag saknat. Sitter med stryket nu i sista minuterna och ska se vad jag kan knpa ihop!

Just nu;

1. rgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham 2
3. Burnley - Birmingham 1x
4. Hull - Wigan x2
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1
8. Peterbor. - Nottingham inte kryssat n
9. Crystal P - Blackpool 1
12. Swansea - QPR x2
13. watford - cardiff 12

Inte klar n dock, ska nog rygga av lite frn din!

"Anvnde mig av ett reducerat system me 12 rtts garanti. 0-7-16 med tv matematiska garderingar. kosta 96kr"

Vart vljer man detta? Tippat via Svenskaspel.se
Senast redigerad av pEddobear 2009-10-03 kl. 15:20.
Citera
2009-10-03, 15:24
Bannlyst
Jag kan ju brja med att sga att Stryktipset r svrt som fan, hatar championship, d de kan sluta hur som helst.

Tycker bde av er fegar lite vl mycket med enkel 2an p Kalmar.

Om de ska bli ngra pengar i Stryktipset s mste man f in rtt skrllar, och IS behver verkligen pong s jag skulle iaf tippa X2, kanske 1x2 tom.

Sen hoppas jag att denna trden lever vidare och lycka till idag !
Citera
2009-10-03, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Mycket bra trd tycker jag, precis vad jag saknat. Sitter med stryket nu i sista minuterna och ska se vad jag kan knpa ihop!

Just nu;

1. rgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham 2
4. Hull - Wigan x2
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1
12. Swansea - QPR x2
13. watford - cardiff 12

trevligt! mm, riktigt svra matcher idag. min 2.a p nottingham r lite p chans. Men Pborogh har loosat sina 2 senaste varav den sista var hemma mot plymouth som r nstjumobon i champ. precis efter Pborogh. O N-ham har vunnit sina 2 senaste, s hoppas p formen hller sig fr nottingham
Citera
2009-10-03, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFoureaux
Jag kan ju brja med att sga att Stryktipset r svrt som fan, hatar championship, d de kan sluta hur som helst.

Tycker bde av er fegar lite vl mycket med enkel 2an p Kalmar.

Om de ska bli ngra pengar i Stryktipset s mste man f in rtt skrllar, och IS behver verkligen pong s jag skulle iaf tippa X2, kanske 1x2 tom.

Sen hoppas jag att denna trden lever vidare och lycka till idag !

hller helt o hllet me dig om att f in skrllarna. Men det r dagens bsta vrdespik. Kalmar spelar fr guldet, rgryte har allbck o nn mer mupp avstngda, flera skador. mmm..heja kalmar
Senast redigerad av hateu 2009-10-03 kl. 15:32.
Citera
2009-10-03, 15:32
Medlem
GrovBenstommes avatar
Bara fr ett lag mste vinna s blir dem bttre? IS r fortfarande smsta laget i Allsvenskan tillsammans med Djurgrden och platsar knappt i Superettan med det spelet dem visar upp. IS utan Allbck idag ocks, Kalmar saknar bara "sidled" Rydstrm och jagar guldet..

Som IFK Gteborg supporter ser jag grna att IS vinner men har s svrt att se det hnda idag..
Citera
2009-10-03, 15:35
Medlem
Hur tippat man R-system om det str; 0-7-16, hur mnga hel/halv blir det?
Citera
2009-10-03, 15:35
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Hur tippat man R-system om det str; 0-7-16, hur mnga hel/halv blir det?

7 halv fr 16kr
Citera
2009-10-03, 15:37
Medlem
Citat:

Just nu;

1. rgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham 2
4. Hull - Wigan x2
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1
12. Swansea - QPR x2
13. watford - cardiff 12

"Anvnde mig av ett reducerat system me 12 rtts garanti. 0-7-16 med tv matematiska garderingar. kosta 96kr"

Vart vljer man detta? Tippat via Svenskaspel.se

Du vljer system genom att klicka p "system"-fliken. Dr finns det olika att vlja mellan
Citera
2009-10-03, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
Bara fr ett lag mste vinna s blir dem bttre? IS r fortfarande smsta laget i Allsvenskan tillsammans med Djurgrden och platsar knappt i Superettan med det spelet dem visar upp. IS utan Allbck idag ocks, Kalmar saknar bara "sidled" Rydstrm och jagar guldet..

Som IFK Gteborg supporter ser jag grna att IS vinner men har s svrt att se det hnda idag..

Nej naturligtvis blir dom inte de.

men nt sger mig om jag att jag fr sista ordet i den hr frgan
Citera
2009-10-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hateu
hller helt o hllet me dig om att f in skrllarna. Men det r dagens bsta vrdespik. Kalmar spelar fr guldet, rgryte har allbck o nn mer mupp avstngda, flera skador. mmm..heja kalmar

Eller hur, DRFR DOM LEDER MED 2-0 MOT KALMAR NU?
Citera
2009-10-03, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JFoureaux
Nej naturligtvis blir dom inte de.

men nt sger mig om jag att jag fr sista ordet i den hr frgan

Vad sger man? Jobbigt att ha rtt jmt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in