2009-10-06, 15:49
Medlem
Haljadotters avatar
Tja.

För ca 15 år sedan när jag bodde i Nacka så hade jag en kompis som bodde en 40 min ifrån mig. Rätt nära ett naturreservat. Några minuter ifrån hennes hus i närheten av en asfalterad väg fanns det en stor grön dörr i berget ca tre meter(tänkt på att min uppskattning kan vara lite alternativ ). Dörren var slät men det fanns också något som såg ut som ventiler på en del av den, alltså typ räfflad plåt med springor emellan. Som jag minns det var det en riktigt stor dörr med en mindre dörr i. Upp till dörren ledde en väldigt bred grusväg och själva "byggnaden" ligger alltså nära bostadhus och inte mitt i skogen. Å andra sidan är det väldigt mycket natur just där. Min beskrivning är väl inte sådär jättebra, men jag undrar om det är någon som har varit i krokarna och kollat. Då jag inte har varit där på en tio år har det inte blivit av att jag har kollat upp det. Någon som vet vad som kan finnas där?

Stället ligger inom området jag har markerat om jag inte minns fel och om jag har avslöjat för mycket om något så ber jag om ursäkt och kan redigera vid uppmaning.

http://kartor.eniro.se/query?mop=aq&...otN2ZiNw%3D%3D

Haljadotter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in