Citat:
Ursprungligen postat av
Glit
Från ingenstans fick jag världens jävla spelsug, försökte sätta in 20,000:- till en skum sida men som tur var nekade banken betalningen.. Höll på i säkert 30 min med olika betalsätt, fattar inte varför jag får dessa impulser..
Spelade en gång för 2 månader sedan men annars ingenting på över 2 år. Tror bara det är omöjligt att bli ''frisk'' från den här skiten, även om jag gör allt jag kan för att undvika reklam och sådant som påverkar mig negativt.
Allt som handlar om pengar gör att jag kommer in i dessa tankar, nu tittar jag på blocket efter en bil tror det var vad som triggade mig.
Aja spelade inte men var riktigt nära, tycker bara det är läskigt hur fort det kan gå.
Håll er borta från detta!
Detta var för 4 månader sedan, och liknande hände i går...
Från ingenstans får jag igen världens spelsug och bara måste köra lite roulette, sätter in 5000:- som jag förlorar snabbt. Sätter in 15,000:- ytterligare för att vinna tillbaks det jag förlorade. (Det är så jag tänker, att jag inte kan förlora) Men såklart förlorar jag även dessa pengar.
Det är nu det börjar gå riktigt illa, jag sätter nu in 30,000:- via revolut för att jag ser rött och måste vinna tillbaks pengarna jag förlorat (20,000:-) Det finns inget annat alternativ där och då.
Jag var nere på säkert -40,000:- med 10,000:- kvar innan jag fick världens tur och börjar träffa några gröna bets och kommer snabbt upp i mina 50,000:- på riktigt riskabla bets.
Det hela slutade med att jag gick plus några tusen, men herregud vad fort det kan gå.
Jag VILL INTE spela, men det kommer som impulser efter någon månad / något år. Jag är övertygad om att jag aldrig kommer bli fri från spelberoende.
Jag har äntligen ökat min inkomst och börjat betala av mina blancolån, nu ser jag verkligen hur jag ska ta mig ur detta men så hände detta från ingenstans?!
Fyfan vilken läskig sjukdom, jag har noll kontroll när det väl händer.