Citat:
Ursprungligen postat av
Zamor
Relaterar, mitt spelpaus gick ut vid midnatt och nu 10h senare är 9k borta. Spelade inte ens särskilt höga insatser men allt gick bara rätt ned och ingen direkt vinst. Spärrat mig 6mån på spelpaus nu och har spärrat mig på alla Malta/skitsidor jag känner till också.
Ekonomiskt så klarar jag mig, som tur är. Har aldrig spelat på nivåer att jag inte har råd med mat/hyra mm, men är så jävla onödiga pengar som ryker. Sen OM man någon gång faktiskt har turen med sig och lyckas spela upp till kanske 10-15k så nöjer man sig ändå inte och spelar ner sig till break even eller till och med förlust.
Så även när jag vinner så förlorar jag. Nu hoppas jag på att vänja mig av med spel helt. Första månaden är svår men sen går det förhoppningsvis lättare.
Önskar verkligen att jag aldrig hade vunnit en 50k vinst då för typ 10år sedan. För då hade man inte haft det här jävla skitberoendet.
Hur vann du 50k, en slot?
Det som totalsaboterade mitt belöningssystem var när jag hade 42 kr kvar på saldot, och körde några spins för 8 kr för det absolut sista. Några minuter senare så hade jag 85.000 kr på spelkontot. Det var dagen innan julafton, jag cashade ut allt och levde som en kung i en månad för pengarna innan allt var slut.
Jag hade spelat i många år innan den vinsten, men den förändrade mig. Det var verkligen en helt obeskrivlig, surrealistisk, euforisk känsla att förvandla ett saldo på 42 kr till 85k på någon minut. Jag körde såklart ännu hårdare efter vinsten, med högre och högre insatser, men lyckades aldrig komma upp i en sådan smällkaramell igen. Jag började förlora, förlora, förlora...
Det är svårt att beskriva just hur fantastisk och förödande en sådan där vinst kan vara. Himmel och helvete på samma gång.