2009-11-17, 02:24
Medlem
TheGriffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allknowing
Lär dig denna dansen så får du damer så det blir över.

http://www.youtube.com/watch?v=ISkDEDkq2_E

Fast nu handlade ju tråden om att det var damerna som skulle ragga, så den här länken kanske passar bättre.

http://www.youtube.com/watch?v=5xi4O1yi6b0
Citera
2009-11-17, 12:27
Medlem
jandis avatar
ons kan utvecklas till pojkvän. det är nice att ligga på första dejten. annars är det väl bara att flörta järnet med ögon och kropp och samtal. sen kan man byta nummer när man skiljs åt.
Citera
2009-11-17, 12:35
Medlem
Klä dig horigt, Done deal. Ja det är sant.
Citera
2009-11-17, 13:30
Medlem
Eh Whatevers avatar
Du säger alltså att ni är snygga 21-23 åringar.
Och ni vet inte hur man öppnar killar?

Nånting stämmer inte
Citera
2009-11-17, 14:32
Medlem
Bohlingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eh Whatever
Du säger alltså att ni är snygga 21-23 åringar.
Och ni vet inte hur man öppnar killar?

Nånting stämmer inte

Har man i hela sitt liv blivit uppvaktad av killarna så är det ju ganska naturligt att man inte riktigt har koll på hur man ska gå tillväga när rollerna är ombytta.
Citera
2009-11-17, 15:15
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlinger
Har man i hela sitt liv blivit uppvaktad av killarna så är det ju ganska naturligt att man inte riktigt har koll på hur man ska gå tillväga när rollerna är ombytta.

...eller så har man ingen personlighet. det brukar ju annars gå rätt bra att härma ett beteende.
Citera
2009-11-21, 21:59
Bannlyst
du kan ju börja med att säga "hej du ser trevlig ut, vad heter du?"
Citera
2009-11-21, 22:04
Medlem
Artygs avatar
Raggningsknep på krogen, men ej ONS?

Detta hade fungerat/fungerar på mig:
*Lagom nykter
*Inte överdrivet flörtig/tar på en.
*Ögonkontakt
*Skratta åt ens skämt
*VÅGA PRATA. (Många tjejer förväntar att man som kille ska sköta allt snack till 100%).
Citera
2009-11-22, 22:01
Medlem
Sjögräss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
...eller så har man ingen personlighet. det brukar ju annars gå rätt bra att härma ett beteende.

är inte härmandet själva konceptet av att inte ha en personlighet?

Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Raggningsknep på krogen, men ej ONS?

Detta hade fungerat/fungerar på mig:
*Lagom nykter
*Inte överdrivet flörtig/tar på en.
*Ögonkontakt
*Skratta åt ens skämt
*VÅGA PRATA. (Många tjejer förväntar att man som kille ska sköta allt snack till 100%).

haha jag är så pinsam... jag bryter mot nästan varje "knep" (pratar alldeles för mycket, skrattar och säger "haha" alldeles för mycket, kan uppfattas som riktigt packad och uppfattas säkert som mer packad när jag blir stressad av att försöka ge en annan uppfattning, har ingen känsla för personers privata sfär, förstår inte att folk kan uppfatta mitt beteende som flörtigt/folk missförstår när jag faktiskt försöker flörta på riktigt, ögonkontakt blir bara awkward och weird osvosvosv.). men jag förstår likväl varför det är jobbigt hehe. >.<
Senast redigerad av Sjögräs 2009-11-22 kl. 22:04.
Citera
2009-11-22, 22:59
Medlem
Algebras avatar
Det är väldigt enkelt. Få ögonkontakt och titta lite extra länge, varje gång en tjej gör det på mig som verkar intressant så går jag fram och pratar med henne och ser var det leder
Citera
2010-02-08, 23:50
Medlem
WinterTimes avatar
Jag håller med om att det är viktigt att våga prata, men du måste tänka som journalisterna med: Var inte rädd för tystnaden. Ställer du en fråga, så låt människan få ge dig ett svar. Tänker den efter bryr den ju sig uppenbarligen om vad den säger till dig.

Sedan är ett nästintill förbjudet samtalsämne jobb. Visst är det säkert kul att få tala om vilken otroligt effektiv frisörska man är, men utdragna diskussioner om yrken gynnar sällan någon.

Det klassiska, som någon säkert redan nämnt, är vad du gör med händerna. Kvinnor brukar (antingen medvetet eller omedvetet) vara väldigt mycket mer duktiga på kroppsspråk än män. Där du har fingrarna/händerna kommer den du pratar säkerligen slänga en blick åt en eller flera gånger. Såklart ska det se naturligt ut med, annars kommer nog ditt ragg tycka att du känns rätt märklig.

Folk underskattar som sagt kroppsspråket, därför är det viktigt att veta vad du gör. Att svepa med ögonen runt om i rummet är inte helt lyckat. Den du pratar med kan mycket lätt uppfatta det som att du spanar in andra människor under tiden du pratar med denne.
Citera
2010-02-09, 10:21
Medlem
Ratads avatar
Om man ligger på samma fyllenivå kan man ha rätt kul. Men apfulla brudar som är needy är som 95% skriver osexigt.

Roligt att Sjögräs är tillbaka, det var länge sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in