2009-10-08, 23:22
Medlem
Untitled-s avatar
Jag har tidigare skrivit på "bruttor som har svårt att få kille" eller vad tråden nu heter där jag meddelade att jag skulle börja ta första steget och gå fram och snacka med killar på krogen. Har fått med mig några tjejkompisar på det här och vi ska alltså prova på hur det är att vara "man för en kväll" nu i helgen! :P

Jag/vi vill gärna ha lite tips på openers som inte skrämmer bort männen vi vill ha. Alltså, vad skulle man kunna säga/göra för att få en snubbe som man inte BARA vill ha sex med.. Kan man fråga efter nummer eller ska detta inväntas?

Allmänna tips är välkommet! Vi är förresten ett gäng tjejer runt 21-22 år gamla och jag skulle till och med våga säga att vi alla ser någorlunda bra ut, faktiskt en bit över medel

Som sagt: Vi är INTE ute efter one night stands, det vet vi för väl hur det fixas. Vi är ute efter potentiella pojkvänner vilket jag vet kanske är svårt att finna på ett svettigt uteställe där alla är fulla, men någonstans måste man ju börja?

Thanks =)
Citera
2009-10-08, 23:23
Medlem
varför leta upp en klok kille på krogen?
Citera
2009-10-08, 23:32
Medlem
Untitled-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronan0498
varför leta upp en klok kille på krogen?

För att jag tycker det är svårt att ragga upp killar på ica
Citera
2009-10-08, 23:36
Medlem
BagareBengts avatar
Få ögonkontakt med någon söt pojke med utstrålning, gå fram, prata.
Följ med honom hem om han verkar bra, hångla och prata hela natten, inget mer. Gå hem. Skicka ett sms och tacka för natten. Bestäm möte om ett par dagar.
Citera
2009-10-08, 23:41
Medlem
Untitled-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Få ögonkontakt med någon söt pojke med utstrålning, gå fram, prata.
Följ med honom hem om han verkar bra, hångla och prata hela natten, inget mer. Gå hem. Skicka ett sms och tacka för natten. Bestäm möte om ett par dagar.

Räknar han inte automatiskt med ett ligg om jag följer med honom hem? :S Kan han inte bli irriterad om han inte får något? :P (varit med om detta)
Citera
2009-10-08, 23:43
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Untitled-
Räknar han inte automatiskt med ett ligg om jag följer med honom hem? :S Kan han inte bli irriterad om han inte får något? :P (varit med om detta)

Nej. Såklart kommer han förvänta sig att du ska åka dit, ge honom en puss, sen åka

Min sarkasm är under all kritik idag

Se det såhär: Blir han sur, då var det inte så mycket pojkvänsmaterial över honom
Citera
2009-10-08, 23:44
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Poängen är att ni ska lära känna varandra liite åtminstone innan ni knullar. Se det som ett test på om han är seriös. Bättre att visa vad du vill än att bara lämna ett nummer och sedan dejta därifrån. Gå pang på rödbetan och se om det finns något direkt så slipper man dra ut på processen.
Citera
2009-10-08, 23:44
Medlem
TheBusters avatar
Bjud pa en öl/drink.

Du verkar frammat, samt du kan styra det vart du vill. sedan ge ditt nummer men ga hem själv första gangen.
Citera
2009-10-08, 23:47
Medlem
Farbens avatar
Föreslå en fika eller vad som helst man kan göra någon dag efter istället för att dra hem till någons säng. Mer besvärligt än så är det inte.
Med cred ska du ha för att du raggar, hoppas det är på västkusten.
Citera
2009-10-08, 23:52
Medlem
Untitled-s avatar
Och samtalsämne?

Vad ska man definitivt undvika att snacka om för att inte verka för på eller depserat eller ja, ni fattar..

Och vad kan man gärna ta upp om man vill verka intresserad men samtidigt "mystisk"? Har ni några förslag på vad ni själva hade blivit intresserade av? (det känns väldigt aggressivt att gå fram såhär som tjej så jag vet inte riktigt hur man ska bete sig när man inte själv blir uppraggad utan att man förväntas sköta snacket lite, åtminstone till en början :S)
Citera
2009-10-08, 23:55
Medlem
Untitled-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farben
Föreslå en fika eller vad som helst man kan göra någon dag efter istället för att dra hem till någons säng. Mer besvärligt än så är det inte.
Med cred ska du ha för att du raggar, hoppas det är på västkusten.

hehe, måste jag ta första steget till det OCKSÅ? att bjuda ut dom? :P kan inte det få ligga på er iaf?

Tyvärr, inte västkusten
Citera
2009-10-09, 00:02
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Vad ska man definitivt undvika att snacka om för att inte verka för på eller depserat eller ja, ni fattar..

Och vad kan man gärna ta upp om man vill verka intresserad men samtidigt "mystisk"? Har ni några förslag på vad ni själva hade blivit intresserade av? (det känns väldigt aggressivt att gå fram såhär som tjej så jag vet inte riktigt hur man ska bete sig när man inte själv blir uppraggad utan att man förväntas sköta snacket lite, åtminstone till en början :S)

Allt om förhallanden, barn osv.

Ha dina egna asikter, inget är sa avtändande som nagon som bara haller med
Senast redigerad av TheBuster 2009-10-09 kl. 00:05. Anledning: stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in