Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-15, 20:40
  #1
Medlem
Claudias avatar
Efter som jag är en attention whore förutom en normalgnoa så bad nicolai om vardagshistorier. Här är en fyll gärna på den som känner sig manad att skriva av sig. Det är min historia och den är helt sann.


Jag blir kontaktad via mail av en man i min ålder som berättar om sitt liv. Först är jag en smula tveksam då han berättar om sin fascination av "vissa saker" och att han under en längre tid har levt ensam samt att han gärna vill träffas på ett café och prata innan.

jag svarar artigt att jag säljer sexuella tjänster per timme/halvtimme och att han kanske i första hand bör vända sig till en sajt som kk eller bodycontact för att finna en mer relationsinriktad kontakt. Jag önskar honom lycka till.

Han återkommer dock efter ett par dagar och berättar att det i första hand är den sexuella kontakten han är intresserad av men att han är osäker då han inte vet om han tänder på "den där grejen" eller inte. Jag berättar då att hans funderingar är vanligare än han tror och att han absolut inte är ensam i detta. Och efter ett par utväxlade meddelanden till så bestämer vi att han bokar en timme med mig.

Jag gör mig vacker, så vacker jag kan. jag tycker om att ge förstagångare ett bra intryck. It is an empowering feeling. Jag är stolt över min kropp. Jag vill att andra ska tycka om den med.

När jag möter min kund är han väldigt nervös. Han är söt, vältränad och har snälla ögon. Jag ångrar gummikorsetten och önskar jag hade tagit på mig något mer romantiskt men det går bra ändå. Jag kysser honom och vi gör det vi gör.

Det visar sig att han har en erektionsstörning. Varje gång jag får honom hård och får på en kondom och ska föra in honom i mig, slaknar han. Det händer tre gånger innan vi ger upp, då har jag haft oralsex med honom en halvtimme. Han ber mig lägga mig på hans arm och säger att det är skönt att bara vara nära någon. Jag ligger med ansiktet vid hans hals, smeker honom över bröstet och minns hur det var att ligga brevid någon och berätta om mina egna problem.

Hans förhud var för trång, han opererades men under bedövningen skadades en nerv och han tappade en stor del av känseln. Det har förstört många av hans relationer. Han ville ha analsex helt enkelt, därför valde han mig. Det och nyfikenhet. Lite trängre. Inga krav.

Vi ligger kvar. Vi talar. Tiden går. Mycket längre tid än vad han betalat för och det är ok. Jag har av alla de män jag haft aldrig känt ömhet på det sätt jag känner för den här mannen. Visserligen har många varit sårbara på olika sätt men aldrig kommit mig nära på det här viset. Vi talar om hans jobb, om att växa upp, om mitt jobb.

Jag säger till honom när vi ska gå att han är välkommen att höra av sig igen om han känner för det, gratis. Jag vill att han ska få valuta för pengarna men också att det här är något jag kan hjälpa honom med. Sex är mitt jobb och att nästa gång är han kanske mindre nervös. Jag kysser honom när vi skiljs åt.

Jag vill hjälpa honom. Jag vill att han ska komma vidare. Jag vill vara en bra hora. Jag vill vara en bra människa. Jag respekterar honom. Han vågade möta mig, han vågade försöka, han vågade berätta.

I det här landet under nuvarande lagstiftning är han en brottsling.

Jag väljer att vara hans medbrottsling.

Jag hoppas att han ska höra av sig. Det skulle göra mig glad.

Jag tycker om mitt jobb.
Citera
2009-10-15, 20:44
  #2
Medlem
DapperDanMans avatar
Du verkar vara en förstklassig tjänsteleverantör och dessuton en fin medmänniska. Keep it up!

Ja, visst är lagen sjuuuk!
Citera
2009-10-15, 20:45
  #3
Medlem
Claudias avatar
....och nu får vi väl se om nån hakar på den här tråden, nicolai. i doubt it? puss!


Tack DapperDanMan. Det var snällt sagt
Citera
2009-10-15, 20:47
  #4
Medlem
Känns bara som om hon försöker marknadsföra sig och få massa PM
Citera
2009-10-15, 20:50
  #5
Medlem
Claudias avatar
Jag har redan fått och nope, jag Letar inga kunder här. Jag säger för mycket störigt för att det ska vara tryggt.
Citera
2009-10-15, 20:56
  #6
Medlem
HRTs avatar
ja tills han blir kär idej

o du säger ja ska bara ut o knulla 4 killar innan vi kan se på efterlyst ihop..
gulligt..men tror inte ett smack på det..
han köper du säljer...thats it..

Själv gillar ja sex..men måste ha en dragning till personen (de kan vara även vid ett one night stand) men då vill hon ha mig..en hora vill inte ha annat än pengar..så är det..de är ett jobb, visst menar inte att du är känslolös men du är i en no win situation om du vill ha trygghet
Citera
2009-10-15, 21:03
  #7
Medlem
Claudias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
o du säger ja ska bara ut o knulla 4 killar innan vi kan se på efterlyst ihop..
gulligt..men tror inte ett smack på det..
han köper du säljer...thats it..

Själv gillar ja sex..men måste ha en dragning till personen (de kan vara även vid ett one night stand) men då vill hon ha mig..en hora vill inte ha annat än pengar..så är det..de är ett jobb, visst menar inte att du är känslolös men du är i en no win situation om du vill ha trygghet

ja. rätt uppfattat. men en del kunder tycker jag synd om?
alltså de har såna enorma problem, för mig är ett knull ett knull.

jag fattar om det är svårt att tro men det känns skitjobbigt om en kille har förväntningar, langar upp tusenlapparna och sen blir det bara pannkaka.
jag får panik om en kille som betalat inte tänder ordentligt. svårt att förklara.
Citera
2009-10-15, 21:07
  #8
Medlem
1cemans avatar
Rörande historia.
Alla säger så mycket ont om horor, det används tusentals gången som skällsord varje dag säkerligen.
Det dom inte vet är att de är människor & de är lika mycket värda som alla andra.
Sedan för deras verksahmet är det deras ensak & det skall man respektera.
Du är ett bra föredöme för alla andra, du respekterar dina kunder inte bara för din verksamhet. utan även som person, som tidigare nämnt...Keep it up!
Citera
2009-10-15, 21:25
  #9
Medlem
Claudias avatar
men ok mindre selfboasting och mer vardag. Jag bor i tvättstugan. Jag tvättar typ varannan dag. Massa lakan och underkläder mest. Folk fattar normalt inte vardagsbestyren. ett par nersarrade och svettiga set med sängkläder varje dag. Handtvätt av trosor och strumpebandshållare.

Det känns konstigt att stå där med granntjejen och diskutera väder och vind. Man känner sig utpekad och konstig. Nån gång måste de ju börja undra tycker man.

Köpa kondomer 3 gånger i veckan. Springa till bankautomaten med 500-lappar.

En stor del av mitt liv går åt till att smyga. Rädd för grannarna. Skitjobbigt att åka hiss med dem. Det blir ett dubbelliv.

Portlåset som låses klockan tio, ner och möta kund i värsta porrutstyrseln och försöka att verka helt normal och inte alls nervös.

Sen skitiga kunder, det där med att hålla god min. En man jag hade 69 med hade toapappsrester i rövskägget. Det luktade inte hallon direkt. Flensost. Hela tiden le och vara trevlig...

Det är en del pengar men det är ett tidvis ganska svårt, vardagsslitigt och ensamt jobb. Förutom alla kundkontakter som är mer eller mindre roliga.

En del är jätteroliga och jag glömmer av mig själv, en del känns långt som ett spöregn.

Sån är min vardag. Jag startade den här tråden i hopp om att höra av andra sexarbetare om deras erfarenheter. Det är väldigt ensamt tidvis.
Citera
2009-10-15, 21:33
  #10
Medlem
Tack för att du delar med dig, det är intressant läsning. Du verkar dessutom vara en fin människa
Citera
2009-10-15, 21:34
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claudia
....och nu får vi väl se om nån hakar på den här tråden, nicolai. i doubt it? puss!


Tack DapperDanMan. Det var snällt sagt

Räknar med att det blir en massa snack, lite fördömande, ett par saftiga tramsinlägg och förhoppningsvis får vi höra mer och av fler.

Intressant historia. Man får verkligen intrycket av att du trivs med ditt jobb, även om vi förstås vet att det inte är möjligt då alla horor är olyckliga.
Citera
2009-10-15, 21:36
  #12
Medlem
hur gammal är du ungefär? varför inte köra på hotell?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback