Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-10-20, 22:32
Medlem
ZhongNanHais avatar
mnga hr p forumet r ju ppet rasistiska SD:are vilket jag personligen inte hller med(men ni r givetvis fria att ha era sikter!). Mina egna sikter ligger vldigt nra Jimmy kessons som jag tycker r en jvligt vettig person. Jag r inte rasist, min flickvn r utomeurope, jag har mnga kompisar frn vrldens alla hrn och precis som att ngra av mina bsta kompisar r sossar, s har jag inget problem med det trots att jag hatar socialdemokratisk politik. p samma stt har jag ngra (inte s mnga dock men nd) muslimska kompisar vilket inte r ett problem trots att jag hatar islam. anledningen till att jag kommer rsta SD r anledningar som Jimmy tog upp i den omdebatterade artikeln hr om dagen att sverige anpassar sig fr mycket. jag gillar inte islam och integrationspolitiken r onekligen havererad. Jag r dock fr ppen arbetskraftinvandring, men vill inte slppa in en enda kotte som inte kan betala och gra rtt fr sig (kvotflyktingar undantaget men d skare fan va enligt genevekonventionen!). jag vill slnga ut alla som begr brott som leder till fngelse och att det ska bli betydligt svrare att f PUT, bli svensk medborgare etc...

summan av kardemumman r allts. finns det fler som mig? finns det fler liberala invandringsskeptiker?? finns det fler som inte r rasister och inte hatar alla muslimer/invandrare, men som kommer rsta SD?
Citera
2009-10-20, 22:35
Medlem
Mad monks avatar
Hur definierar du ordet rasist? S jag vet hur jag diskutera frgan.
Citera
2009-10-20, 22:38
Medlem
Ode-Ns avatar
Jag r inte rasist, och jag hatar att folk vnder det till att man r det fr att man rstar SD.

Som s mnga redan sagt, s r det invandringspolitiken jag inte gillar. Man tar inte alldeles fr mycket folk, alldeles fr ltt, och vi anpassar oss.

Jag gillar inte tanken p att Sverige ska styras av islam en dag, som det verkar vara p vg att bli nu iaf.

Och som Du sger, begr man brott borde det bara vara att packa vskan och dra.

Men nej, jag r inte rasist, jag gr inte runt p stan och hatar negrer pga att dom har svart skinn, som en del andra gr.

Jag ska inte ta upp det klassiska "jag har mnga utlndska vnner" fr det har jag inte, men jag har inga problem att umgs med dom heller.
Personerna ifrga kan vara trevliga och dom kan vara otrevliga, precis som svenskar eller vem som helst.

Men nu stter man invandrarna fre Svenskar, och det gillar inte jag. Sverige r Svenskt, och Svenskarna ska prioriteras i frsta hand.
Citera
2009-10-20, 22:40
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Hur definierar du ordet rasist? S jag vet hur jag diskutera frgan.

Yes! Grundlggande.
Citera
2009-10-20, 22:43
Medlem
Mad monks avatar
Jag menar hur jag ska diskutera frgan. F-n skriver som en blatte nr jag r full.
Citera
2009-10-20, 22:43
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ode-N
Jag r inte rasist, och jag hatar att folk vnder det till att man r det fr att man rstar SD.

Som s mnga redan sagt, s r det invandringspolitiken jag inte gillar. Man tar inte alldeles fr mycket folk, alldeles fr ltt, och vi anpassar oss.

Jag gillar inte tanken p att Sverige ska styras av islam en dag, som det verkar vara p vg att bli nu iaf.

Och som Du sger, begr man brott borde det bara vara att packa vskan och dra.

Men nej, jag r inte rasist, jag gr inte runt p stan och hatar negrer pga att dom har svart skinn, som en del andra gr.

Jag ska inte ta upp det klassiska "jag har mnga utlndska vnner" fr det har jag inte, men jag har inga problem att umgs med dom heller.
Personerna ifrga kan vara trevliga och dom kan vara otrevliga, precis som svenskar eller vem som helst.

Men nu stter man invandrarna fre Svenskar, och det gillar inte jag. Sverige r Svenskt, och Svenskarna ska prioriteras i frsta hand.

Bullshit, hur ofta ser du en person med invandrarbakgrund med bra jobb trots att personen har utbildat sig i Sverige och r kvalificerad fr yrekt? Inte fan gr invandrarna fre svenskarna inom de bsta yrken. Hur menar du med att man stter invandrarna fre svenskar? Var?
Citera
2009-10-20, 22:45
Medlem
SilentVictorys avatar
Denna frga r s in i helvete uttjatad p flashback!!!
Startas ju fr helvete en ny trd med samma frga varenda jvla dag!!!
Ls i de andra trdarna fr fan!!!!

Ls och slng denna trd, hnvisa till alla andra som tar upp EXAKT samma frga.
Citera
2009-10-20, 22:45
Medlem
flummbullens avatar
SD r inte rasister. ND dremot, de r rasister.
Citera
2009-10-20, 22:46
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Bullshit, hur ofta ser du en person med invandrarbakgrund med bra jobb trots att personen har utbildat sig i Sverige och r kvalificerad fr yrekt? Inte fan gr invandrarna fre svenskarna inom de bsta yrken. Hur menar du med att man stter invandrarna fre svenskar? Var?

Sknt!

Blattar ska inte ha "bra" jobb. Ju frre blattar i maktpositioner desto bttre.
Citera
2009-10-20, 22:47
Medlem
gsonjuniors avatar
Har samma syn som Ode-n och dig TS.

Farsan har samma sikter men r nog fr rdd fr att bli kallad rasist pga den dliga synen folk har p SD, vilket jag tror mnga r och drfr inte rstar.

Jag hatar inte alla. Men jag vill inte att mina barn ska vxa upp likadant som ungdomar gr idag och s som jag gjorde. Sg med egna gon invandrare dra ut "mobbade" killar frn skolan och misshandla dom, korkade som dom r gjorde dom det framfr kamerorna och kte sklart dit. Men vad fr dom fr straff? Inget sklart...

Ut med dom DIREKT ngot snt hr hnder, skaffar dom sig inte ett jobb inom ett par r, ut DIREKT. Alla tecken p att man inte anpassar sig till det Svenska systemet, ut DIREKT.

Hatar att behva betala skatt fr deras bidrag, fr deras skadegrelse och fr deras vistelser i fngelse, fr andras sjukhuskostnader.
Citera
2009-10-20, 22:49
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummbullen
SD r inte rasister. ND dremot, de r rasister.

Vilket trams.
Citera
2009-10-20, 22:57
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Att vi Svenskar betalar hga skatter som skulle kunna g till bra mycket bttre saker n feta bidrag till invandrare tex. Finns mnga gamla pensionrer som varit med och byggt upp vrt land, men som inte har det s bra idag, istllet lggs vra skattepengar p feta bidrag och att hlla kriminella inom ls och bom.
Se till att dom skaffar sej ett jobb, och utvisa dom kriminella s kan pengarna g till oss Svenskar istllet...oj vad hemsk jag r, kanske r rasist trots allt..jag tycker ju faktiskt om mitt land och vrat folk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in