Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-28, 19:07
Medlem
Klev precis på 676 som är försedd med en sån där äcklig sms-läsare. Chauffören visste dock inte riktigt hur den skall användas och jag fick kliva ombord.

Efter att biljetten scannats skulle ett nummer slås in. Är det telefonnumret? Verkar som ett riktigt krångligt och tidskrävande system.
Citera
2012-11-28, 20:24
Medlem
Aritzos avatar
Nu har jag en Android mobil och hur gör jag?

Tidigare följde jag dropbox guiden med min iPhone!
Citera
2012-11-29, 04:56
Medlem
.

Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Nu har jag en Android mobil och hur gör jag?

Förflyttar dig till "SMS-Ticket (fejkbiljett för Android)" https://www.flashback.org/t1713340 och LÄSER där igenom de typ tio sista sidorna, så hittar du nog en URL till download av Appen.

Sen skapas SMS-biljetten direkt i din Phån, och du behöver inte kopiera och klistra in nåt larvigt photo längre ...

.
Citera
2012-11-29, 10:14
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -WonderwaLL-
Klev precis på 676 som är försedd med en sån där äcklig sms-läsare. Chauffören visste dock inte riktigt hur den skall användas och jag fick kliva ombord.

Efter att biljetten scannats skulle ett nummer slås in. Är det telefonnumret? Verkar som ett riktigt krångligt och tidskrävande system.

Stockholm?
Citera
2012-11-29, 10:16
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Blev precis nekad bussen för att jag inte har biljett!!
Kom igen nån langa fungerande länk??

Står i regnet

Vad har du för telefon?

Om du har Andriod så finns det en tråd för det. SÖK så lär du hitta den.

Har du en Iphone så finns det instruktioner i denna tråd om hur du går tillväga. Följer du instruktionerna så kommer du få en app och slipper krångla med sidor som inte funkar.
Citera
2012-11-29, 12:49
Medlem
Finns det någon länk som fungerar utan problem just nu?
Kommer bara in på den där free web hosting... Saknar gamla tiderna när man kunde lita helt på fejkbiljetten
Citera
2012-11-29, 17:17
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misohoony
Finns det någon länk som fungerar utan problem just nu?
Kommer bara in på den där free web hosting... Saknar gamla tiderna när man kunde lita helt på fejkbiljetten

Vad trött jag börjar bli. LÄS I TRÅDEN!!!

Finns instruktioner längre bak hur du exakt går tillväga för att få en fungerande app!
Citera
2012-12-04, 17:37
Medlem
Hellu. Har en iPhone 3S och ladde precis ner den nyaste funktionen som är kompatibel med iPhone 5 å grejer. Har fått allt att fungera men hur förhåller man sig till att på safari så finns det en panel med "internet-knappar" och i chrome så är panelen högst uppe på skärmen med sökområde? Ska jag hålla för den delen eller?
Citera
2012-12-04, 18:17
Medlem
fuskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikzon
Hellu. Har en iPhone 3S och ladde precis ner den nyaste funktionen som är kompatibel med iPhone 5 å grejer. Har fått allt att fungera men hur förhåller man sig till att på safari så finns det en panel med "internet-knappar" och i chrome så är panelen högst uppe på skärmen med sökområde? Ska jag hålla för den delen eller?
Alltså den där frågan har besvarats mest gånger i hela tråden. Så snälla, sluta fråga och läs tråden. Svaret står minst en gång på varje sida!
Citera
2012-12-05, 15:00
Medlem
Barc0s avatar
Är det en nackdel att någon bara skriver adressen till sin dropbox här istället för att alla ska göra sin egen?
Citera
2012-12-05, 17:40
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Är det en nackdel att någon bara skriver adressen till sin dropbox här istället för att alla ska göra sin egen?

Stor nackdel ja. Då dennes dropbox sprids.

Vill vi bevara detta så ska det inte spridas. Bara följa instruktionerna.
Citera
2012-12-06, 12:24
Medlem
FooFighterss avatar
Vad har hänt med Cleartas? Och Fejkbiljett? Finns det mån sida som funkar (iPhone)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in